Mistä nelikymppinen, pyöreä mutta reipas nainen löytää elämänkumppanin?
Oikeasti haluaisin vielä löytää vierelle elämänkumppanin. Ihmisen, jonka kanssa jakaa asioita ja suunnitella tulevaisuutta. Jonka kanssa olisi mutkattoman mukava olla.
Minulla on varsin perinteiset koti, uskonto, isänmaa-arvot. Tykkään retkeillä metsässä, lukea kirjoja (Scifiä, fantasiaa, historiaa, tietokirjoja, sarjakuvia), tehdä road tripejä, käydä mökillä, uida, tutkia historiallisia paikkoja ja museoita, pelata lautapelejä. Tulen omillani toimeen, on velaton koti ja auto.
En viihdy baareissa tai pubeissa. Absolutisti en ole, mutta en juo juurikaan alkoholia. En polta.
Tuntuu, että tavallista nelikymppistä miestä ei vaan osu kohdalle. Treffi-ilmoitukseni olen joskus laatinut, mutta tuntuu, että siellä miehet etsii vaan hetken seksiseuraa. Aika äkkiä käy ilmi, että jos nainen ei heti halua hypätä vällyjen väliin, niin ei huvita tutustua.
Ja kyllä minä parisuhteessa olen seksin suhteen hyvinkin aloitteellinen enkä mitenkään erityisen estynyt. Mutta ei minua kiinnosta sänkypuuhat satunnaisen tuttavuuden kanssa.
Ehkä kaikki on kiinni sitten siitä, että ylipainoa on kertynyt?
Kommentit (100)
Löytää ulkomailta missä pyöreä yhdistetään vaurauteen ja terveyteen, eli lähinnä Afrikan ja Aasian ja muiden takapajuloiden maaseudulta jossa on sydämellisiä ihania mutta Länteen haluavia ihmisiä.
Kokeile, siinä samassa voi huomaamatta lähteä muutama kilo kun asuu jossain alkeellisessa yhteisössä ja kantaa vettä kaivosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on räväkkä?
Pari päivää sitten palstalla ainakin vielä oli ketju jossa räväkkyys oli hyvinkin täydellisesti määritelty (löytynee hakemalla?) mutta lyhyesti sanottuna räväkkä on sellainen kananpersustukkainen rääväsuu joka riekkuu voimaantuneena baareissa tuhannen tuubassa ja on käytökseltään täydellisen asiaton.
Selvä. :D N8, ao on kyllä sitten kaikkea muuta paitsi räväkkä.
Vierailija kirjoitti:
Löytää ulkomailta missä pyöreä yhdistetään vaurauteen ja terveyteen, eli lähinnä Afrikan ja Aasian ja muiden takapajuloiden maaseudulta jossa on sydämellisiä ihania mutta Länteen haluavia ihmisiä.
Kokeile, siinä samassa voi huomaamatta lähteä muutama kilo kun asuu jossain alkeellisessa yhteisössä ja kantaa vettä kaivosta.
Sanotaan nyt lyhyesti, että ei olisi minun juttu. Liian suuret kulttuurierot. Länsimaistunut aasialaismies voisi olla ok, mutta kyllä hänen täytyy voida työllistyä suomalaisessa yhteiskunnassa muutenkin kuin blokkaajana kiinalaiskuppilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan laita treffi-ilmoitukseesi tuota "koti, uskonto, isänmaa" juttua jos et välttämättä halua kumppaniksesi jotain puolinatsia. Tuon hokeman merkitys kun on muuttunut aika lailla muutamassa vuosikymmenessä. Ennen se tarkoitti sellaisia tavallisia perusarvoja, nykyään kiihkoisänmaallisuutta.
Minusta tuo nimenomaan kannattaa laittaa koska sillä karsii pois ne, jotka pitää "koti-uskonto-isänmaa" settiä jonakin kiihkoiluna vaikka se yhä edelleen on nimenomaan ihan vaan tylsästi perinteisten perusarvojen kannattamista suurimmalle osalle suomalaisista. Toisin sanoin itsensä voisi kuvailla myös konservatiiviseksi.
Tuo nimittäin tuntuu olevan juurikin käsitys ainoastaan niissä omasta mielestään "paremmissa" piireissä jossa kaikki jalat maassa olevat, tolkun ihmiset on jotain umpira sisteja ja sitä ihmisten lokerointia ja ahdasmielisyyttä en ainakaan itse siedä yhtään. Saati sitten että olisin parisuhteessa moisen ihmisen kanssa.
Ja sitten ap ihan ketjun aiheeseen ja sinuun joka olet kuin minä. Itse olen tullut siihen tulokseen, ettei reippaus ja ylipaino jotenkin sovi miesten mielestä samaan naiseen vaan itse olen kuullut äimistelyä siitä, että kuinka en ole sitten hoikka kun olen näin aktiivinen ja sporttinen ja tykkään esim pitkistä vaelluksista. Ja tottahan se onkin, että harvempi (jos kukaan?) mies on molempia vaan ne pul lukat, joita valitettavan moni miehistä on, on justiinsa melko täydellisiä sohviksia eikä heitä oikein kiinnosta mikään muut aktiviteetit kuin kaljanjuonti ja tietenkin se (irto)seksi. Sitten taas ne oikeasti itselle sopivat ja samanlaisen elämäntavan omaavat miehet onkin timmejä ja sporttisia ja näillä taas harvemmin on pulaa naisista :-(
N43
Oisko s3 sitten noin? Pyöreämmät miehet istuu pubissa tai kotona, aktiiviset miehet on hoikkia mutta hyperaktiivisia. Ja ne siltä väliltä on varattu.
Pystyykö ihminen miten muuttamaan seksuaalisuuttaan ja alkaa vaikka lesboksi?
Miksi Suomessa sitten on niin paljon "hyviä" naisia, että heistä on ylitarjontaa suhteessa "hyviin" miehiin? Voisivatko nämä miehet ajatella tekevänsä jotain asialle, ryhdistäytyä?
Vierailija kirjoitti:
Tulee kauniita lapsia ainakin. Monet alkuperäisheimon jäsenet ovat uskomattoman atleettisia. Mietin, kuinka upean näköinen lapsi tulisi vaikkapa masai-heimon jäsenen kanssa. Todella pitkä ja hoikka. Lapsesta tulisi Naomi Cambellin näköinen, vaaleampi vain. Lisäksi omaisi hyvät urheilugeenit. Olen itse tukeva ja lyhyenläntä, liikunta on ollut aina koulussa 7. En halua samaa kohtaloa lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kauniita lapsia ainakin. Monet alkuperäisheimon jäsenet ovat uskomattoman atleettisia. Mietin, kuinka upean näköinen lapsi tulisi vaikkapa masai-heimon jäsenen kanssa. Todella pitkä ja hoikka. Lapsesta tulisi Naomi Cambellin näköinen, vaaleampi vain. Lisäksi omaisi hyvät urheilugeenit. Olen itse tukeva ja lyhyenläntä, liikunta on ollut aina koulussa 7. En halua samaa kohtaloa lapsilleni.
Savannilla juostaan päivät pitkät paljain jaloin leijonia pakoon ja metsästetään riistaa nuolella ja jousella. Tervehenkistä. Suomi tarvitsisi juuri tuollaisia tyyppejä (50 % geeneistä riittäisi) olympiamaajoukkueeseen. Mustilla kasvaa paremmin lihasmassaa. Ja nopeus on omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku masai varmaan innolla haluaa suomalaisen pullukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku masai varmaan innolla haluaa suomalaisen pullukan.
Mistäs sinä sen voit tietää. Voi pitää todella kauniina. Vaalea ihonväri, siniset silmät ja vaalea tukka ovat viehättäviä. Lisäksi suomalaisen koulujärjestelmän tuoma ”älykkyys” mahdollistaisi maallisen hyvän hankkimisen, jolloin mies voisi nousta heimohierarkiassa. Miehen ehdoilla tietysti ja vaimo taka-alalla.
Minusta kuulostat mukavalta, ap, ja aika samankaltainen tilanne on täälläkin. Eipä ole miehiä näkynyt, sen enempää ollessani hoikka kuin pyöreämpikään.
Kun nuo rajoitukset alkavat poistua - toivottavastilopullisesti - niin koetapa lavatansseja. Lavayleisö on siistiytynyt huomattavasti, joten kännikaloja ei tarvitse pelätä. Jos olet tanssitaitoinen, niin pieni pyöreys ei yleensä haittaa kavaljeereja.
Oletko tylsä? En usko että ulkonäkö on se syy, monilla pyöreillä on seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on koulutuksesi? Mitä mieltä olet siitä, jos mies ei ole käynyt armeijaa? Mikä merkitys on miehen pituudella?
Maisteri. Kaksi tutkintoa. Miehen pituudella ei merkitystä. Armeija - no, riippuu vähän, miksi ei käynyt. Mutta ei silläkään kovin isoa merkitystä.
Sinulla on kaksi tutkintoa, mutta määrittelet itsesi ensisijaisesti pyöreyden ja reippauden kautta? Ehkä sun kannattaisi korostaa tuota taustaa mieluummin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on koulutuksesi? Mitä mieltä olet siitä, jos mies ei ole käynyt armeijaa? Mikä merkitys on miehen pituudella?
Maisteri. Kaksi tutkintoa. Miehen pituudella ei merkitystä. Armeija - no, riippuu vähän, miksi ei käynyt. Mutta ei silläkään kovin isoa merkitystä.
Sinulla on kaksi tutkintoa, mutta määrittelet itsesi ensisijaisesti pyöreyden ja reippauden kautta? Ehkä sun kannattaisi korostaa tuota taustaa mieluummin
Totta. Moni mies ei vaan tunnu olevan kovin kiinnostunut naisen koulutustaustasta. Ja jos on, niin vain siinä mielessä, että onko naisella kovat tulot. Olen treffannut useamman miehen, jolle ne naisen tulot on kovin iso asia. En pidä tällaisista meteliä, joten ovat kai päätelleen minun olevan köyhempi kuin olen ja ovat ilmoittaneet, että ei kiinnosta tämän enempää. Treffien jälkeen kävelty parkkipaikalle yhdessä, mies nähnyt autoni ja jo samana iltana tullut viestiä, että voitaisiin tavata sittenkin uudelleen,
Arvatkaa, haluanko tavata enää miestä, jolle en kelpaa, jos sanon tulevani omillani toimeen. Mutta alan kiinnostaa, jos mulla on BMW?
Vierailija kirjoitti:
En ole tylsä. Minulla on hyvä huumorintaju ja olen varsin keskustelutaitoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun nuo rajoitukset alkavat poistua - toivottavastilopullisesti - niin koetapa lavatansseja. Lavayleisö on siistiytynyt huomattavasti, joten kännikaloja ei tarvitse pelätä. Jos olet tanssitaitoinen, niin pieni pyöreys ei yleensä haittaa kavaljeereja.
Yhdessä vaiheessa kävin. Minulla on perustanssitaito, mutta ei niin hyvä, että lavatanssiharrastajat hakisi innolla tanssimaan. Minulla on lavatansseja harrastanut ystävä ja tiedän, että se on kova maailma. Jos et ole tosi hyvä tanssija, niin ei ne juuri hae tanssimaan. Ja siellä lavalla pitää käydä tosi usein, vierasta naamaa eivät ehkä hae muutenkaan tanssiin.
Kysele kavereilta, onko niillä tuttavapiirissä sopivia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, omasta mielestäsi. Eihän sitä itse huomaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, omasta mielestäsi. Eihän sitä itse huomaa..
No eipä tietysti. Ehkä sitten olen tylsä.
Pari päivää sitten palstalla ainakin vielä oli ketju jossa räväkkyys oli hyvinkin täydellisesti määritelty (löytynee hakemalla?) mutta lyhyesti sanottuna räväkkä on sellainen kananpersustukkainen rääväsuu joka riekkuu voimaantuneena baareissa tuhannen tuubassa ja on käytökseltään täydellisen asiaton.