Mistä nelikymppinen, pyöreä mutta reipas nainen löytää elämänkumppanin?
Oikeasti haluaisin vielä löytää vierelle elämänkumppanin. Ihmisen, jonka kanssa jakaa asioita ja suunnitella tulevaisuutta. Jonka kanssa olisi mutkattoman mukava olla.
Minulla on varsin perinteiset koti, uskonto, isänmaa-arvot. Tykkään retkeillä metsässä, lukea kirjoja (Scifiä, fantasiaa, historiaa, tietokirjoja, sarjakuvia), tehdä road tripejä, käydä mökillä, uida, tutkia historiallisia paikkoja ja museoita, pelata lautapelejä. Tulen omillani toimeen, on velaton koti ja auto.
En viihdy baareissa tai pubeissa. Absolutisti en ole, mutta en juo juurikaan alkoholia. En polta.
Tuntuu, että tavallista nelikymppistä miestä ei vaan osu kohdalle. Treffi-ilmoitukseni olen joskus laatinut, mutta tuntuu, että siellä miehet etsii vaan hetken seksiseuraa. Aika äkkiä käy ilmi, että jos nainen ei heti halua hypätä vällyjen väliin, niin ei huvita tutustua.
Ja kyllä minä parisuhteessa olen seksin suhteen hyvinkin aloitteellinen enkä mitenkään erityisen estynyt. Mutta ei minua kiinnosta sänkypuuhat satunnaisen tuttavuuden kanssa.
Ehkä kaikki on kiinni sitten siitä, että ylipainoa on kertynyt?
Kommentit (100)
Pyöreä, mutta reipas? Laitapa tuo johonkin treffi-ilmoitukseen ja katso, tuleeko yhteydenottoja.
Luultavasti on painosta kiinni. Nyt on kesäkuuta mennyt kohta kolme viikkoa ja lämmintä on pitänyt. Se mikä pistää silmään, että 9/10 naisista lyllertää ylipainonsa takia. Ei edes mitään lievästi ylipainoisia vaan useita kymmeniä kiloja ylipainoa. Tympii katsoa.
Ei kaikki miehet halua laihaa naista. Ei vain ole vielä osunut oikea sun kohdalle, älä luovuta vielä.🙂
Hyviä naisia, joihin kuulut, on vain yksinkertaisesti niin paljon enemmän kuin hyviä miehiä. Vaikka kuinka olisi hoikka ja kaunis ja vaikka mitä voi silti jäädä yksin jos ei laske rimaansa kauheasti.
Sen sijaan että panostat itseesi, etsi tosiaankin keino löytää se mies, se on paljon tehokkaampaa ja varmempaa jos pariutuminen on tavoitteena.
Olen monin tavoin kaltaisesi, mutta kropaltani fitness. Sinkkuna silti viimeiset kuusi vuotta. Ehkä paino yksistään ei selitä :) Suurin osa meidän ikäisistä fiksuista miehistä (sellaisethan meillä on hakusessa) on varattuja.
Olen yrittänyt laihduttaa. 10 kg on lähtenyt vuoden alusta. Vielä pitäisi laihduttaa varmaan 15 kg.
Silläkö se sitten ratkeaa? Tuntuu tyhmältä, jos ihminen ei kelpaa siksi, että on ylimääräisiä kiloja.
Kun eivät monet oman ikäiset miehetkään mitään kovin sutjakoita ole.
Olemalla oma itsesi, kertomalla rehellisesti asioista ja käyttämällä huumoria. Löysin oman rakkaani tai siis hän löysi minut juuri näiden asioiden vuoksi. Minulla on ylipainoa, mutta mies sanoi, ettei se ole ongelma. Mies on urheilullinen ja ottaa mukaansa liikkumaan. Laiduttaminenkin on yhteistyötä. Rakasta, elä täysillä ja ole realistinen. Kiitän joka päivä miestäni siitä tuesta mitä hän antaa minulle. Tämän kaiken pohjalla on aito rakkaus. Onnea matkaan! 😊😊 Elämä voi yllättää, silloin kun sitä odottaa vähiten. 😊😊 Minulle kävi näin.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä naisia, joihin kuulut, on vain yksinkertaisesti niin paljon enemmän kuin hyviä miehiä. Vaikka kuinka olisi hoikka ja kaunis ja vaikka mitä voi silti jäädä yksin jos ei laske rimaansa kauheasti.
Sen sijaan että panostat itseesi, etsi tosiaankin keino löytää se mies, se on paljon tehokkaampaa ja varmempaa jos pariutuminen on tavoitteena.
Mihin sitä rimaa pitäisi laskea?
Etsin miestä, jonka kanssa on mukava olla. Joka ei harrasta ryyppäämistä. Joka tulee toimeen omillaan. Joka tykkää lähteä vaikka telttailemaan tms.
Aika perusjuttuja minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä rimaa pitäisi laskea?
Etsin miestä, jonka kanssa on mukava olla. Joka ei harrasta ryyppäämistä. Joka tulee toimeen omillaan. Joka tykkää lähteä vaikka telttailemaan tms.
Aika perusjuttuja minusta.
Niin ovat, enkä suosittele sitä laskemaan.
MUTTA moni tuon ikäinen mies ei ikävä kyllä ole enää reipas, jos on koskaan ollutkaan. Ja jos nuo muut 'vaatimukset' täyttyvät, on se hyvin todennäköisesti jo jonkun toisen naisen rengastama.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreä, mutta reipas? Laitapa tuo johonkin treffi-ilmoitukseen ja katso, tuleeko yhteydenottoja.
Olen laittanut. Yhteydenotot on isolta osalta sellaisia, joissa ehdotetaan seksiä. Tai sellaisia, joissa mies tilittää katkeruutta elämää ja naisia kohtaan.
Kun kerron kiinnostuksenkohteistani, eivät ne juuri herätä vastakaikua.
Ei kaikki miehet todellakaan tahdo hoikkaa naista! Nainen on niin paljon muutakin kuin kantamansa kilot. Liika ulkonäkökeskeisyys ja painon vahtiminen pikemminkin on luotaantyöntävää.
Kyllä se oikea vielä tulee vastaan!
Olen kaltaisesi 39v nainen. Tuli tunne että oltais hyvät kaverit!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee ap:sta "hyvän" naisen?
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt laihduttaa. 10 kg on lähtenyt vuoden alusta. Vielä pitäisi laihduttaa varmaan 15 kg.
Silläkö se sitten ratkeaa? Tuntuu tyhmältä, jos ihminen ei kelpaa siksi, että on ylimääräisiä kiloja.
Itseasiassa persoonasi ei ole läski. Se on ylimääräistä rasvakudosta, joka on hankittu välinpitämättömällä suhtautumisella ruokaan ja ruokamääriin. Joten entinen halusi olla laiska, ulkonäöstäsi välinpitämätön ja läheisyyden korvaaminen ruualla ja sen lopputulos lihavuus, ei ole persoonasi. Olet hyvällä tiellä. Jatka vain. Mutta ihra ei ole kenenkään persoona. Älä takerru siihen kuin se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaltaisesi 39v nainen. Tuli tunne että oltais hyvät kaverit!
Voitaisiin ollakin! Kavereita ei koskaan ole liikaa! Varsinkin, kun tuntuu, että osa kavereista on alkanut jäädä matkan varrelle.
Vierailija kirjoitti:
Ongelman on se, että vastaavia miehiä ei juuri ole ja nekin varmaan varattu tai ikisinkkuja. On vaan juuri näitä ryypiskelijöitä, kuolaajia ja nylkyttäjiä.
Minusta tuntuu, että ei niitä ollut silloin kolmikymppisenäkään.
Älä ainakaan laita treffi-ilmoitukseesi tuota "koti, uskonto, isänmaa" juttua jos et välttämättä halua kumppaniksesi jotain puolinatsia. Tuon hokeman merkitys kun on muuttunut aika lailla muutamassa vuosikymmenessä. Ennen se tarkoitti sellaisia tavallisia perusarvoja, nykyään kiihkoisänmaallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa persoonasi ei ole läski. Se on ylimääräistä rasvakudosta, joka on hankittu välinpitämättömällä suhtautumisella ruokaan ja ruokamääriin. Joten entinen halusi olla laiska, ulkonäöstäsi välinpitämätön ja läheisyyden korvaaminen ruualla ja sen lopputulos lihavuus, ei ole persoonasi. Olet hyvällä tiellä. Jatka vain. Mutta ihra ei ole kenenkään persoona. Älä takerru siihen kuin se olisi.
No tietenkään persoonani ei ole läski. Mutta onko sillä niin paljon merkitystä, jos kuopassa on läskiä? Jos muuten on mukava?
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan laita treffi-ilmoitukseesi tuota "koti, uskonto, isänmaa" juttua jos et välttämättä halua kumppaniksesi jotain puolinatsia. Tuon hokeman merkitys kun on muuttunut aika lailla muutamassa vuosikymmenessä. Ennen se tarkoitti sellaisia tavallisia perusarvoja, nykyään kiihkoisänmaallisuutta.
OK. No, miten ilmaisen sen, että mulla on sellaiset 1950-luvun kansakouluaapisen kuvaamat elämänarvot? En ole Na tsi enkä ra sisti.
Laihduttamalla markkina-arvosi kohoaa, helppoa ja yksinkertaista.