Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heka, Kyösti Kallion tie 1

Vierailija
18.06.2020 |

Edellinen keskustelu on ilmeisesti poistunut jostakin syystä, mutta aloitetaan uusi.

Onko kukaan saanut asuntotarjouksia? Joku oli saanut neliöstä, onnea hänelle.

Kommentit (219)

81/219 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki asunnot jo jaettu tietääkö joku? Sinä joka olet raskaana ja jouduit muuttamaan äitisi luokse, tarjottiinko sinulle asuntoa?

Ei tarjottu, eikä mistään muualtakaan vaikka laajasti eri alueilta oon hakenut.. Alkaa olee pahat hengitysoireet kissojen takia, ja olenkin nyt ollut ystävillä yötä. Saa nähä onko synnytyksen jälkeen vieläkään kotia. Helsingin kaupunki selvästi osaa priorisoida kuka oikeasti on asunnon tarpeessa ja kuka saisi muualtakin vuokrattua. :D Itse en kyl edes halua jäädä kaupungin asuntoon asumaan, kunhan saan oman ostettua sit ku pääsen takas töihin. Helsingin kaupunki on jo aikoinaan pakkolunastanut pilkkahintaan mun isoisän talon, ja nyt ne haluaa tehdä saman mun isälle. Aika huvittavaa, mut elämä on epäreilua ja varmasti voisi asiat huonomminkin olla. Mut oon stressannu jo ihan tarpeeksi tätä asiaa ja varmastikaan ole hyväksi raskaana, niin nyt en edes odota sieltä asuntoa niin saa nähä miten käy. Soitin jo kerran ja kysyin onko hakemuksessani jotain vikaa ja sanoivat, että mun kaltaisia tapauksia on 5000 muutakin, joten en kuitenkaan vissii ole ainoa raskaana oleva joka mm. menettänyt koronan takia työpaikan, asuu äidin nurkissa ja joutuu sen takia kärsimään pahoista allergioista. On tää raskaus vaan ihanaa aikaa ei voi muuta sanoa :D

Vierailija
82/219 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävää, mutta toivotaan että nyt joltakin kivalta alueelta saisit asuntotarjouksen.

Onkohan nuo Kulosaaren asunnot jo kaikki jaettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/219 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
84/219 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut mitään. Vaihtoa hain.

Vierailija
85/219 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasoppari kirjoitettu joten luulen, että jaettu on. Tsemppiä seuraaviin hakuihin!

Vierailija
86/219 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ylikalliissa asunnossa ja en enää pysty maksamaan vuokraa. Joten minun on turha hakea toista kohdetta kun tästäkin tulee häätö kun en saa vuokraa enää maksettua.

Vierailija
87/219 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrasoppari kirjoitettu joten luulen, että jaettu on. Tsemppiä seuraaviin hakuihin!

Onnea! Millaisen asunnon sait? Oletko uusi vai vaihtaja?

Vierailija
88/219 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta hakenut. Asunnottamana, raskaana, lasten kanssa. Ei yhtäkään tarjousta.

Tarveharkinta in my ass! 😂😂

Vierailija
89/219 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on jäänyt jumiin sopimattomaan asuntoon. Miksi asuntojen vaihtoa ei voi siirtää takaisin aluetoimistoille?

Hyvä kysymys. Mistäköhän siihen saisi vastauksen?

Vierailija
90/219 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kuullut mitään asunnoista, onko kaikki jo jaettu??

Vierailija
91/219 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään tietoa asunnoista, onko kukaan saanut enää tarjouksia?

Sivuilla ei kuitenkaan ole että kaikki olisi jo jaettu?

Vierailija
92/219 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
93/219 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulosaaren asunnot on jaettu jo kesäkuun 2020 lopulla.

Ovat kyllä hienolla alueella ja paikalla. Voi onnekkaita ketkä asunnon tuolta sai.

Vierailija
94/219 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sivuilla ei ole merkintää että asunnot on jo jaettu? Epäilen että ei ole jaettu eniten tarpeessa oleville.

Vierailija
95/219 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään uutta tietoa asunnoista? Te jotka olette saaneet asunnon, järjestetäänkö teille asunnonnäyttö?

Vierailija
96/219 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
97/219 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tämä ketju hiljainen, onko kaikki asunnot jaettu?

Vierailija
98/219 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan enää saanut asunnoista tarjouksia?

Vierailija
99/219 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo allekirjoitettuna sopimus Kulosaareen. Saatiin tarjous 22.6. Vaihdetaan asuntoa Hekan sisällä, ollaan monta vuotta oltu jonossa "kiireellisiniä" isompaan asuntoon.  Eikä ole mitään suhteita. 

Vierailija
100/219 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammis kirjoitti:

7 vuotta hakenut. Asunnottamana, raskaana, lasten kanssa. Ei yhtäkään tarjousta.

Tarveharkinta in my ass! 😂😂

Tämä tarveharkinta ei todellakaan pidä paikkaansa, vaan jakavat asunnot selvästi miten sattuu. Kokeile jollain konstilla muuttaa omaa kiireellisyysluokkaasi, niin ehkä sitten saat joskus asunnon. Tsemppiä.

Omakohtaiset kokemukset tosiaan, että oltiin 5 vuotta erittäin kiireellisiä, milloin minkäkin syyn takia ja asuntoja haettiin toisinaan jopa kaikilta alueilta, mutta ei koskaan mitään. Ollaan koko ajan kuitenkin oltu ihan työssäkäyviä, joten omalla palkalla maksetaan asunnot.

Sitten kerran muutettiin ihan hyvään yksityiseen asuntoon ja tarveluokitus muuttui "ei asunnontarvetta" ja kappas heti tarjottiin isohkoa uudiskohdetta. Kyllä, tämä on kolme kertaa isompi kuin tuo yksityisen asuntomme ja silti edullisempi, joten kiitollisia ollaan tästä. Mutta ei selvästi mitään virkaa tuolla asunnon tarveluokituksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän