Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heka, Kyösti Kallion tie 1

Vierailija
18.06.2020 |

Edellinen keskustelu on ilmeisesti poistunut jostakin syystä, mutta aloitetaan uusi.

Onko kukaan saanut asuntotarjouksia? Joku oli saanut neliöstä, onnea hänelle.

Kommentit (219)

Vierailija
61/219 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin kaipaan tietoa mihinkä ilmoittaa asiasta.

Ja muistakaa että yhteiskunta/veronmaksajat ovat maksumiehinä näissä isoissa asunnoissa jumiin olijolle,

jos saadaan toimeentulotukea ynnä muuta liian ison ja kalliin asunnon takia.

Vierailija
62/219 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hakija, joka on hakenut Stadin asuntoa 12 vuotta 🤓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/219 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma kaikki jo jaettu. Asunnot varmaan mennyt virkailijoiden ystäville tai tutuille, niin eivät varmasti tänne paljon siitä kirjoittele.

Sain kaksion ja olen hakenut asuntoa stadista jo 12 vuotta. Ja en tunne ainuttakaan virkailijaa Stadin asunnoista. Olisin ollut loppuvuodesta asunnoton, joten olen erittäin kiitollinen asunnostani.

Vierailija
64/219 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toiminut asunnonvaihto hyvin. Onnistuin yhdessä vaihdossa (vaihtoja 4) saamaan Hekan asunnon kantakaupungilta (itse asuin lähiössä) ja vaihdoin edellisen kantakaupungin asunnon toiseen kantakaupungilla olevaan parempaan. Nyt en muuta tästä enää ikinä.

Ennen asuntojen vaihdot toimivatkin kun niitä hoitivat aluetoimistot. Nyt asunnonvaihdot ovat siirtyneet Stadin asunnoille ja he eivät auta vaan käskevät hakemaan keskinäistä vaihtoa. Se taas ei monelle onnistu, asunnon huonokuntoisuuden, hissittömyyden kalliin vuokran tms. takia. 

Nykyiseen tilanteeseen pitäisi puuttua.

Vierailija
65/219 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toiminut asunnonvaihto hyvin. Onnistuin yhdessä vaihdossa (vaihtoja 4) saamaan Hekan asunnon kantakaupungilta (itse asuin lähiössä) ja vaihdoin edellisen kantakaupungin asunnon toiseen kantakaupungilla olevaan parempaan. Nyt en muuta tästä enää ikinä.

Ennen asuntojen vaihdot toimivatkin kun niitä hoitivat aluetoimistot. Nyt asunnonvaihdot ovat siirtyneet Stadin asunnoille ja he eivät auta vaan käskevät hakemaan keskinäistä vaihtoa. Se taas ei monelle onnistu, asunnon huonokuntoisuuden, hissittömyyden kalliin vuokran tms. takia. 

Nykyiseen tilanteeseen pitäisi puuttua.

Tähän pitää nyt ehdottomasti puuttua!! Mitenköhän moni on jumissa vääränlaisesta asunnossa parhaillaan?

Vierailija
66/219 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on jäänyt jumiin sopimattomaan asuntoon. Miksi asuntojen vaihtoa ei voi siirtää takaisin aluetoimistoille?

Vierailija
67/219 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kaksion ja olen hakenut asuntoa stadista jo 12 vuotta. Ja en tunne ainuttakaan virkailijaa Stadin asunnoista. Olisin ollut loppuvuodesta asunnoton, joten olen erittäin kiitollinen asunnostani.

Onnea!! Nyt ainakin meni asunto oikealle!

Me haettiin vaihtoa kolmiosta neliöön eikä onni suosinut. Toivottavasti asunnot on todella mennyt oikein perustein niitä eniten tarvitseville.

Vierailija
68/219 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma kaikki jo jaettu. Asunnot varmaan mennyt virkailijoiden ystäville tai tutuille, niin eivät varmasti tänne paljon siitä kirjoittele.

Onnea 😊 koska sait tarjouksen asunnosta?

Josko niitä olisi sittenkin vielä jäljellä.

Vierailija
69/219 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut kellekään tarjouksia?

Vierailija
70/219 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ja kaiken takana oli suhteet.

Vierailija
71/219 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen hyvin arvaa. Millaisen asunnon sait? Tiedätkö onko niitä vielä jakamatta?

Vierailija
72/219 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä on vielä jäljellä, epäilen kyllä..

Vierailija
73/219 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Pitkään olet hakenut asuntoa. Sama tilanne itselläni. Vuokrasopimus päättyy ja lokakuussa olen asunnoton. Ei ole kuulunut mitään. Vuokrat maksanut aina ajallaan ym.

Erittäin kiireelliset kriteerit: Työpaikka Pk-seudulla, mutta ei asuntoa. Määräaikainen tai irtisanottu vuokrasopimus. Nämä kohdat täyttyvät, mutta ei asuntotarjousta. Vanhemmat kuolleet, joten ei heidänkään nurkkiin voi muuttaa. Hiljainen asukas, ei ongelmainen.

Vierailija
74/219 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on ollut. Mies työtön, yksi taapero ja raskaana taas. Tosin eri miehelle.

Vierailija
75/219 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki asunnot jo jaettu tietääkö joku? Sinä joka olet raskaana ja jouduit muuttamaan äitisi luokse, tarjottiinko sinulle asuntoa?

Vierailija
76/219 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain jo heti juhannuksen jälkeen ilmoituksen, että asukasvalinnat on tehty uudiskohteisiin.

Hekalaisena hakenut vuoden ajan siirtoa pienempään asuntoon, ei ole tarjousta tullut.

Tässä isossa kolmiossa yksinään sitten elelen ja jatkan sinnikkäästi pienemmän asunnon hakua.

Miksi ei voida palauttaa sitä. että aluetoimistot alkaisivat taas auttaa ihmisiä asunnonvaihdossa? Silloin se toimi. Vaihtopörssi ei toimi.

Vierailija
77/219 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan jokin vuokralaistoimikunta tehdä ehdotusta että vaihdot palautuisivat Hekalle? Ei varmaan ole kenenkään edun mukaista pitää asuntoja ns hukkakäytöllä vaan jos vaihtaminen tehtäisiin helpommaksi, hyötyisi moni. Vai onkohan kyse resursseista työntekijöissä?

Vierailija
78/219 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut asuntotarjousta

Vierailija
79/219 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtaja ja ainakaan minulle ei ole tarjottu mitään, Onko kukaan saanut tarjouksia vai oliko ne jo siinä?

Vierailija
80/219 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaikki asunnot jo jaettu, kun on niin hiljaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä