Heka, Kyösti Kallion tie 1
Edellinen keskustelu on ilmeisesti poistunut jostakin syystä, mutta aloitetaan uusi.
Onko kukaan saanut asuntotarjouksia? Joku oli saanut neliöstä, onnea hänelle.
Kommentit (219)
Onko kukaan saanut uusia tarjouksia?
Luulisi, että noin pieni kohde on nopeasti jaettu. Onko kukaan saanut tarjouksia?
Kyselin chatissa tänään niin sanoivat, heinäkuun loppuun asti tulee ilmoituksia. Ja vielä sanoivat, että aina tulee peruutuksia🙄
Toissapäivänä tuli tarjous kaksiosta, jonka hyväksyin.
Onnea. Oletko uusi hakija vai vaihtaja?
Kysyin ja sanottiin että kaikki kaksiot olisi jo jaettu. Ei siis saatu :(
Minulla on iso perheasunto johon olen jäänyt yksin asumaan lasten itsenäistyttyä. Hain pientä asuntoa vaihtajana ja tästä olisi saanut ison perheasunnon joku perhe. Järjetöntä olla jumissa isossa asunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Kyselin chatissä ja sanottiin että osa on jaettu ja sitä mukaan ihmisille ilmoitetaan.
Kysyin myös koska asiakaspalvelu avataan , haluaisin tulla käymään.
Sanoivat että asiakaspalvelu on poikkeusolojen takia kiinni eikä sinne voi tulla käymään.
Sanoin, että poikeusolot onjo purettu ja ravintolat ynnä muut avattu.
En saanut mitään järkevää vastausta siihen miksi palvelupistettä ei voi avata asiakkaille.
Etätyösuositus jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiin miehen kanssa neliö ja kaksio kun haettiin varmuuden vuoksi molemmat erikseen. Neliöön muutetaan itse ja kaksiosta tehdään airbnb-kämppä ja varasto.
Paljonko meinasitte laittaa yöhinnaksi airbnb:ssä? Meillä miehen vanha HEKAn kämppä airbnb-ssä ja keskimäärin 70 euroa/yö, varausaste on ollut 75% luokkaa eli tuottaa vajaat 1500/kk joten vuokran jälkeen jää vielä ihan hyvin. Jos laskisi hintaa niin jäis ehkä vielä enemmänkin kun varausaste ehkä hieman nousisi, nyt ei ole alueen halvin vastaavan kokoinen airbnb.
Hieno juttu, kun muilta on airbnb asiakkaat lähes loppuneet.
Vierailija kirjoitti:
Hain kaksiota. Raskaana ja asunnoton ja asun tilapäisesti Äitini luona, mutta en voi tänne jäädä, koska olen todella allerginen kissoille ja äitillä on niitä monta.. ja ei myöskään kauhean kivaa muutenkaa kolmikymppisenä asua pienen lapsen kanssa äidin nurkissa :D. Tarkoitus oli ostaa asunto, mutta koronan takia tulin vielä työttömäksi..olen kyllä hakenut myös muilta alueilta, mutta sijainti olis todella tärkeä avun kannalta, kun olen yksin lapsen kanssa, eikä ole autoa. Itä-Helsingissä paljon asunut, mutta en haluaisi kuitenkaan Kontula/Mellunmäki alueille enään lapsen takia. Toivottavasti tää nappais tai edes joku kohta!
Kontula/Mellunmäki -alueessa ei ole mitään vikaa. Pitäisi kelvata.
Te, jotka kirjoittelette täällä käyttävänne Hekan asuntoja tulolähteenä: HÄVETKÄÄ!!!! Teidän kaltaiset murentavat uskon yhteiskuntaan! Olette häpeäksi kaikelle sille mitä kutsumme Suomeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselin chatissä ja sanottiin että osa on jaettu ja sitä mukaan ihmisille ilmoitetaan.
Sanoivat että asiakaspalvelu on poikkeusolojen takia kiinni eikä sinne voi tulla käymään.
En saanut mitään järkevää vastausta siihen miksi palvelupistettä ei voi avata asiakkaille.
Etätyösuositus jatkuu edelleen.
Tuskinpa nuo nyt pahimmassa tartuntavaarassa olisivat...
Olen itse asunut siellä, ja mut on mm. pahoinpidelty ja ryöstetty siellä, ja toisessa asunnossa asu naapurissa huumekauppias ja hänen asiakkaat hengaili rapussa ja joskus erehty ovesta ja yritti tulla meille sisälle. Välillä ne nukkui rapussa ja joutu niiden yli kävellä et pääs ulos rapusta. Niin olen kyllä vähän eri mieltä sun kanssa. :D mut hyvä et toisille kelpaa, mulle itselle jäi vaan niin traumat että en halua enään toiste sinne.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on iso perheasunto johon olen jäänyt yksin asumaan lasten itsenäistyttyä. Hain pientä asuntoa vaihtajana ja tästä olisi saanut ison perheasunnon joku perhe. Järjetöntä olla jumissa isossa asunnossa!
Sama tilanne, yksin neliössä ja hain vaihtoa yksiöön. Tällaiset vaihtajat eivät ole kuitenkaan erittäin kiireellisiä luokitukseltaan. Lisäksi hakijoita oli erittäin paljon suhteessa asuntojen määrään. Täytyy jatkaa omaa hakua Hekan Asunnonvaihtopörssissä. Onnea asunnon saaneille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne, yksin neliössä ja hain vaihtoa yksiöön. Tällaiset vaihtajat eivät ole kuitenkaan erittäin kiireellisiä luokitukseltaan. Lisäksi hakijoita oli erittäin paljon suhteessa asuntojen määrään. Täytyy jatkaa omaa hakua Hekan Asunnonvaihtopörssissä. Onnea asunnon saaneille!
Hekan asunnonvaihtopörssi ei toimi jos on vanha kallis ja huonukuntoinen hissitön asunto. Kukaan ei halua vaihtaa ja miksi haluaisikaan kalliiseen peruskorjauksen tarpeessa olevaan vanhaan taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiin miehen kanssa neliö ja kaksio kun haettiin varmuuden vuoksi molemmat erikseen. Neliöön muutetaan itse ja kaksiosta tehdään airbnb-kämppä ja varasto.
Paljonko meinasitte laittaa yöhinnaksi airbnb:ssä? Meillä miehen vanha HEKAn kämppä airbnb-ssä ja keskimäärin 70 euroa/yö, varausaste on ollut 75% luokkaa eli tuottaa vajaat 1500/kk joten vuokran jälkeen jää vielä ihan hyvin. Jos laskisi hintaa niin jäis ehkä vielä enemmänkin kun varausaste ehkä hieman nousisi, nyt ei ole alueen halvin vastaavan kokoinen airbnb.
Taitaa sana "moraali" olla sinulle vieras?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sana "moraali" olla sinulle vieras?
Nuo vuokrausjutut ovat provoja ei niistä kannata välittää. Sitä vastoin siihen pitäisi kyllä oikeasti puuttua, että ihmiset asuvat yksin isoissa asunnoissa eikä pääse vaihtamaan pienempään. Asuntoja tuetaan yhteiskunnan varoilla ja on väärin että yksi vie perheasunnon.