Olispa tuollainen kroppa kuin Calista Flockhartilla
https://is.mediadelivery.fi/img/978/98a7cf1adc9c4aa78191a552f9cfefc9.jp…
Eikös tuolla ole jo aika paljon ikääkin?
Kommentit (83)
Hyvässä kuosissa calistan ukkokin.
Raaka-Reiska kirjoitti:
Ihme kuikelo. Kuka mies tuollaista itukeppiä haluaa vierelleen?
No näköjään ainakin Harrison Ford, joka voisi halutessaan varmaan valita läskin naisen myös, mutta eipä valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Harrison Ford on auttamatta pappaikäinen. Harmittaa oikein kun ei ole enää sitä silmän iloa mitä jossain Indiana Joneseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut viime aikoina paljon kasarisarjoja. Niissä KAIKKI naiset on vähintään yhtä hoikkia kuin Calista. Ihan jokainen. Kuvastaa sen ajan naisihannetta varmasti. Vielä ysärillä naisen piti olla vaan laiha. Milloin tää fitness-buumi oikein alkoikaan?
Näin on. Ysärillä naisen piti olla kuin Kate Moss. Isoille perseille naurettiin. Näkyville lihaksille naurettiin.
Muistan kun luin lehdestä laihdutusvinkkejä ja motivointia. Yksi tapa millä sai itsensä motivoitumaan lisää, oli "miesten ihailevat katseet, kun olet jo laihtunut vähän". 😂Jäljestäpäin tuo oli julmaa aikaa. Kate Moss piti itsensä tunnetusti hoikkana huumeilla, ja tavisnaiset yritti samaa luomuina.
Heroin chic.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa nuoren pojan vartalon??
Minä! Tai en nyt ihan sellaista, mutta en ole koskaan halunnut olla muodokas tai haaveillut isoista rinnoistaan. Ja kuvitella, miten hyvin kaikki vaatteet istuisivat tuolla kropalla. Voisi pukea päälleen mitä vain! ap
Ei kyllä pysty. On paljon vaatteita jotka näyttää typerältä kun on pienet rinnat.
Joo, niin varmaan. Yleensä vaatteet näyttävätkin paljon paremmilta läskien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Tai en nyt ihan sellaista, mutta en ole koskaan halunnut olla muodokas tai haaveillut isoista rinnoistaan. Ja kuvitella, miten hyvin kaikki vaatteet istuisivat tuolla kropalla. Voisi pukea päälleen mitä vain! ap
Ei kyllä pysty. On paljon vaatteita jotka näyttää typerältä kun on pienet rinnat.
Joo, niin varmaan. Yleensä vaatteet näyttävätkin paljon paremmilta läskien päällä.
Ja anorektikkojen mielestä kaikki muut kuin anorektikot on läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Älä syö, näännyttämällä itsesi onnistuu tuollainen look. Omaan makuuni aivan liian tikku. Illuusio rinnoista on luotu topattujen rintsikoiden avulla kun rasvaa ei henkilön kropassa ole ollenkaan.
Ei hänellä ole rintsikoita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minä, olis ihana olla tuollainen !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minä, olis ihana olla tuollainen !
Sama. Miljoona kertaa mieluummin Calistan kroppa, kuin suomalaisen kehopositiivisen mamman kroppa.
Calista ei saanut biologista lasta sairautensa vuoksi.
Minkä teet kirjoitti:
Calista ei saanut biologista lasta sairautensa vuoksi.
Onko mutua vai onko Calista jossain puhunut tästä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt välillä lentokoneella törmäilee ympäriinsä...
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut viime aikoina paljon kasarisarjoja. Niissä KAIKKI naiset on vähintään yhtä hoikkia kuin Calista. Ihan jokainen. Kuvastaa sen ajan naisihannetta varmasti. Vielä ysärillä naisen piti olla vaan laiha. Milloin tää fitness-buumi oikein alkoikaan?
Ei se pelkästään ihanne ollut, vaan ihmiset ovat nyt kansana lihavampia kuin koskaan. Kun katsot valokuvia vaikka 70 tai 80-luvulta, niin läskejä ei näy missään. 90-luvulla karkkipussit tuplaantui ja limut kasvoi litrasta 1,5 litraan. Ja alkoholin kulutus hupikäytössä lisääntyi.
Lihavuus on kasvava suunta, toki ihmiset harrastaa liikuntaa, mutta samalla tuhoavat tuloksen proteiinipatukoilla ja pirtelöillä. Fitness-buumi on bisness, jonka tarkoitus on pitää itsensä käynnissä. Jos se toimisi, niin sehän lakkaisi nopeasti. Samoin laihdutus, kun ihmisen saa laihdutuskuurille, niin tiedetään, että lihominen on ennenpitkää varmaa ja kuuri vain jatkuu ja jatkuu. Vain oikea elämänmuutos ja hyvä monipuolinen ruokavalio takaa pysyvän hoikkuuden. Ei mitkään höpöpirtelöt tai pussikeitot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on vähän absurdi, mutta kiitos ap, että muistutit mua Ally McBeal -sarjasta. Katsoin tätä teininä aina tiistaisin, ja yksinkertaisesti rakastin Allya. Ihanat lyhyet hameet, afterworkit alakerran baarissa koko firman porukalla, Vonda Shepard laulamassa ja soittamassa pianoa baarissa, kämppis-Reneen kanssa sydänsuruihin syödyt Ben&Jerry's -jädet (joita tuohon aikaan ei edes myyty Suomessa)... siis niin ihana sarja.
Tanssiva vauva oli ällö. Ja muistatko kun kerran Ally oli mennyt autopesulaan ja harrastanut seksiä jonkun tuntemattoman miehen kanssa siellä, mukamas vaan noussut autosta keskellä harjoja ja saippuointia. Mietin tätä aina autopesulassa :D Allyllä oli myös joku ehkäisyvaahto mukana, kukaan tuntemani ei ole käyttänyt mitään ehkäisyvaahtoa.
Joo tanssiva vauva oli superällö. Ja sen ajan CGI:llä - voi ei. :D
Hah, muistan nyt kun mainitsit! Hiukan out of character. Ja tuo ehkäisyvaahto on kyllä niin jenkkijuttu kun olla voi, saakohan täältä sitä vielä nykyäänkään (ehkä). Kerran Ally taisi (vahingossa?) varastaa kondomeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Ysärillä naisen piti olla kuin Kate Moss. Isoille perseille naurettiin. Näkyville lihaksille naurettiin.
Muistan kun luin lehdestä laihdutusvinkkejä ja motivointia. Yksi tapa millä sai itsensä motivoitumaan lisää, oli "miesten ihailevat katseet, kun olet jo laihtunut vähän". 😂
Itse kun raskauden myötä plösäännyin, niin en kyllä todellakaan saanut miehiltä katseita. Sitten kun imetyksen jälkeen kilot lähtivät ja kroppa palasi entisiin mittoihin, niin katseita riittää.
Minulle on aina uskoteltu, että miehille ei kelpaa nainen, jolla on pienet rinnat, niin käytännössä ainakin omalla kohdalla on päinvastoin. Oli hämmentävää olla pulskana täysin näkymätön ja nyt poikamaisen varpuna kuumaa tavaraa. Muoti ja ihanteet voivat vaihtua, mutta ihmisten maku ei ole niin nopea. Edelleen miehet pitävät hoikista vartaloista, vaikka body positive valtaa muotia. Se on vain muoti ja suuntaus ja enimmäkseen naisten oma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on vähän absurdi, mutta kiitos ap, että muistutit mua Ally McBeal -sarjasta. Katsoin tätä teininä aina tiistaisin, ja yksinkertaisesti rakastin Allya. Ihanat lyhyet hameet, afterworkit alakerran baarissa koko firman porukalla, Vonda Shepard laulamassa ja soittamassa pianoa baarissa, kämppis-Reneen kanssa sydänsuruihin syödyt Ben&Jerry's -jädet (joita tuohon aikaan ei edes myyty Suomessa)... siis niin ihana sarja.
Tanssiva vauva oli ällö. Ja muistatko kun kerran Ally oli mennyt autopesulaan ja harrastanut seksiä jonkun tuntemattoman miehen kanssa siellä, mukamas vaan noussut autosta keskellä harjoja ja saippuointia. Mietin tätä aina autopesulassa :D Allyllä oli myös joku ehkäisyvaahto mukana, kukaan tuntemani ei ole käyttänyt mitään ehkäisyvaahtoa.
Joo tanssiva vauva oli superällö. Ja sen ajan CGI:llä - voi ei. :D
Hah, muistan nyt kun mainitsit! Hiukan out of character. Ja tuo ehkäisyvaahto on kyllä niin jenkkijuttu kun olla voi, saakohan täältä sitä vielä nykyäänkään (ehkä). Kerran Ally taisi (vahingossa?) varastaa kondomeja?
Minä käytin ehkäisyvaahtoa joskus 12 vuotta sitten vielä. Mikään hormonaalinen ei sopinut ja kierukka ei myöskään nikkeliallergian vuoksi. Ei ole moniakaan ehkäisykeinoja jäljellä jos noi ei sovi. Kumikin on aika tympeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten törkeästi te puhutte laihoista ihmisistä. Missä body positivity on nyt?
Olettaisin ettei ole samat ihmiset puhumassa... Olen itse bp-kannattaja, ja todellakin hirvittää, miten tässä puhutaan hoikista vartaloista. :(
Mun vartalo on samantyyppinen kuin Calistalla. Eli äärimmäisen hoikka. Se on sitä ilman anoreksiaa tai että laskisin jokaisen suupalan erikseen. Mua pulskemmat naiset ovat usein avoimen vihamielisiä vartalotyyppini takia, joten olen saanut kuulla kaikenlaista nälvintää laidasta laitaan. Mm. kesätyöpaikassa syötyäni tukevan lounaan, mua reippaasti vanhempi tanakka työkaveri nauraa hohotti isoon ääneen, että "seuraavaksiko oksentamaan?".
Koita ymmärtää, kun on koko ikänsä saanut kuulla että pitäisi näyttää sinulta, niin on ehkä loppujen lopuksi vaikea enää suhtautua asiaan edes normaalisti.
Minulla on myös luonnostaan hoikka vartalo ja aina olen siitä saanut kuulla. Ihan lapsesta asti kukaan ei ole osannut suhtautua normaalisti. Itse en ole haukkunut ketään painon vuoksi, joten en tiedä miksi ansaitsisin tämmöisen kohtelun. Ihan turhaan kostatte saamanne vääryydet niille ketkä ovat siihen syyttömiä.
Onneksi itse olen nälvimisestä huolimatta sinut kroppani kanssa ja minulla on hyvä olla. Ei ole tarvinnut miettiä mitä suuhuni laitan.
Itse olin 35 v:ksi alipainoinen ja laiha (sen jälkeen normaali). Ja kyllä sain monet kerrat itkeä ihmisten rumia sanoja ulkonäöstäni. Ikinä kukaan ei sanonut kauniiksi, tai että ihanan laiha. Eli ei se riitä että on laiha, pitää olla joko juuri tietyllä, oikealla tavalla laiha tai sitten oikeasti mikään ei kelpaa.
Haluat nyttää Chupa choop-tikkarilta?
Rinnathan ei ole pelkkää rasvaa. Joillain naisilla on rintarauhasta enemmän kuin toisilla. Perintötekijät ja estrogeeni. Hyvinkin hoikilla (rasvattomilla) naisilla voi ihan hyvin olla isotkin luomurinnat. Lucky bastards :)