Olispa tuollainen kroppa kuin Calista Flockhartilla
https://is.mediadelivery.fi/img/978/98a7cf1adc9c4aa78191a552f9cfefc9.jp…
Eikös tuolla ole jo aika paljon ikääkin?
Kommentit (83)
Hyvä kroppa, mutta ikänsä ollut liian laiha. Ally McBealin aikaan olimme yhtä laihoja, onneksi en itse enää ole.
Tässä vuodelta 2017:
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/10/30/23/45D7414B00000578-0-image-…
Anoreksia auttaa, ainakin Calistan kohdalla toimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa nuoren pojan vartalon??
Minä! Tai en nyt ihan sellaista, mutta en ole koskaan halunnut olla muodokas tai haaveillut isoista rinnoistaan. Ja kuvitella, miten hyvin kaikki vaatteet istuisivat tuolla kropalla. Voisi pukea päälleen mitä vain! ap
Ei kyllä pysty. On paljon vaatteita jotka näyttää typerältä kun on pienet rinnat.
Niin se kuule on. Kaverillani on tuollainen kroppa, eikä näytä hyvältä tietynlaiset kaula-aukot. Ei ole sellaista kroppaa olemassa, jolle sopisi mikä vaate vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ainakin viehättyvät Calistasta huomattavasti enemmän kuin rehevästä pulleasta perus suominaisesta..
Viehättyyköhän ne miehet siitä naisen seurasta myös, kun se pakkomielteisesti laskee omenan kaloreita ja itkee lihoneensa? Hyvässä ravintolassa se tilaa kasvislientä ja juoksee vessaan oksentamaan. Jos tällainen seura viehättää, niin ehdottomasti kannattaa etsiä syömishäiriöistä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Lollipop nainen, iso pää, laiha vartalo. Onko anorektinen ihanne terveellinen on sitten makukysymys, minusta ei.
On se terveellisempi kuin "kehopositiivinen", joka tukehduttaa itsensä ja sisäelimensä ihransa keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ainakin viehättyvät Calistasta huomattavasti enemmän kuin rehevästä pulleasta perus suominaisesta..
Buahhaa. Luuletko että tommonen nainen viehättyisi muka ei pullasta vaan läskistä perus Suomi miehestä. Kaljamaha ja tissit....Just joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lollipop nainen, iso pää, laiha vartalo. Onko anorektinen ihanne terveellinen on sitten makukysymys, minusta ei.
On se terveellisempi kuin "kehopositiivinen", joka tukehduttaa itsensä ja sisäelimensä ihransa keskelle.
Tää Välistä on aina ollut anorektisen laiha. Ei kannata ihannoida tämmöistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitään siltä väliltä ei tietenkään ole olemassakaan? Kumpi itse olet, luikku vai lihava?
Siis miten törkeästi te puhutte laihoista ihmisistä. Missä body positivity on nyt?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten törkeästi te puhutte laihoista ihmisistä. Missä body positivity on nyt?
Olettaisin ettei ole samat ihmiset puhumassa... Olen itse bp-kannattaja, ja todellakin hirvittää, miten tässä puhutaan hoikista vartaloista. :(
Tämä keskustelu on vähän absurdi, mutta kiitos ap, että muistutit mua Ally McBeal -sarjasta. Katsoin tätä teininä aina tiistaisin, ja yksinkertaisesti rakastin Allya. Ihanat lyhyet hameet, afterworkit alakerran baarissa koko firman porukalla, Vonda Shepard laulamassa ja soittamassa pianoa baarissa, kämppis-Reneen kanssa sydänsuruihin syödyt Ben&Jerry's -jädet (joita tuohon aikaan ei edes myyty Suomessa)... siis niin ihana sarja.
En ymmärrä tällaisia ihmisiä, jotka vertaavat itseään muihin ja toivoisivat saavansa samanlaisen kropan kuin jollain muulla. Miksei voi olla tyytyväinen siihen kroppaan, jonka on itselleen vuosikymmenten aikana kehittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin ettei ole samat ihmiset puhumassa... Olen itse bp-kannattaja, ja todellakin hirvittää, miten tässä puhutaan hoikista vartaloista. :(
Calista on anorektikko. Ei tuo ole mikään normaali hoikka kroppa. Vastaa lihavissa niitä ”hengenvaarallisesti lihavat” tyyppejä. Hän on hengenvaarallisesti laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vartalo on samantyyppinen kuin Calistalla. Eli äärimmäisen hoikka. Se on sitä ilman anoreksiaa tai että laskisin jokaisen suupalan erikseen. Mua pulskemmat naiset ovat usein avoimen vihamielisiä vartalotyyppini takia, joten olen saanut kuulla kaikenlaista nälvintää laidasta laitaan. Mm. kesätyöpaikassa syötyäni tukevan lounaan, mua reippaasti vanhempi tanakka työkaveri nauraa hohotti isoon ääneen, että "seuraavaksiko oksentamaan?".
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on vähän absurdi, mutta kiitos ap, että muistutit mua Ally McBeal -sarjasta. Katsoin tätä teininä aina tiistaisin, ja yksinkertaisesti rakastin Allya. Ihanat lyhyet hameet, afterworkit alakerran baarissa koko firman porukalla, Vonda Shepard laulamassa ja soittamassa pianoa baarissa, kämppis-Reneen kanssa sydänsuruihin syödyt Ben&Jerry's -jädet (joita tuohon aikaan ei edes myyty Suomessa)... siis niin ihana sarja.
Tanssiva vauva oli ällö. Ja muistatko kun kerran Ally oli mennyt autopesulaan ja harrastanut seksiä jonkun tuntemattoman miehen kanssa siellä, mukamas vaan noussut autosta keskellä harjoja ja saippuointia. Mietin tätä aina autopesulassa :D Allyllä oli myös joku ehkäisyvaahto mukana, kukaan tuntemani ei ole käyttänyt mitään ehkäisyvaahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vartalo on samantyyppinen kuin Calistalla. Eli äärimmäisen hoikka. Se on sitä ilman anoreksiaa tai että laskisin jokaisen suupalan erikseen. Mua pulskemmat naiset ovat usein avoimen vihamielisiä vartalotyyppini takia, joten olen saanut kuulla kaikenlaista nälvintää laidasta laitaan. Mm. kesätyöpaikassa syötyäni tukevan lounaan, mua reippaasti vanhempi tanakka työkaveri nauraa hohotti isoon ääneen, että "seuraavaksiko oksentamaan?".
Hahahaaaaa. Just joo ja lehmät lentää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Calista on anorektikko. Ei tuo ole mikään normaali hoikka kroppa. Vastaa lihavissa niitä ”hengenvaarallisesti lihavat” tyyppejä. Hän on hengenvaarallisesti laiha.
Anoreksia on sairaus. Sullako on mielestäsi joku mandaatti haukkua sairauden tuloksena syntynyttä vartaloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita ymmärtää, kun on koko ikänsä saanut kuulla että pitäisi näyttää sinulta, niin on ehkä loppujen lopuksi vaikea enää suhtautua asiaan edes normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Ei ole tervettä laihuutta tämä laihuus, vaan anoreksiaa, eikä pidä ihannoida
Silikoonit.