Olispa tuollainen kroppa kuin Calista Flockhartilla
https://is.mediadelivery.fi/img/978/98a7cf1adc9c4aa78191a552f9cfefc9.jp…
Eikös tuolla ole jo aika paljon ikääkin?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kroppa, mutta ikänsä ollut liian laiha. Ally McBealin aikaan olimme yhtä laihoja, onneksi en itse enää ole.
Tässä vuodelta 2017:
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/10/30/23/45D7414B00000578-0-image-…
Naamassa taitaa olla aikas paljon täyteaineita, kun on tuollainen pallo, vaikka on laiha kroppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella söpön näköinen 55-vuotias.
Pidä mielessä että tuo aloituksessa näkyvä kuva on vuodelta 2002.
"Heinäkuussa 2002 pari liikkui kuitenkin jo palkintogaaloissa yhdessä."
On se kyllä aika kuuma vieläkin. Pari vuotta sitten Calista oli Supergirl-sarjassa.
https://pmctvline2.files.wordpress.com/2015/11/supergirl-ginsburg-quote…
https://cdn1.thr.com/sites/default/files/imagecache/768x433/2016/08/sup…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella söpön näköinen 55-vuotias.
Pidä mielessä että tuo aloituksessa näkyvä kuva on vuodelta 2002.
"Heinäkuussa 2002 pari liikkui kuitenkin jo palkintogaaloissa yhdessä."
On se kyllä aika kuuma vieläkin. Pari vuotta sitten Calista oli Supergirl-sarjassa.
https://pmctvline2.files.wordpress.com/2015/11/supergirl-ginsburg-quote…
https://cdn1.thr.com/sites/default/files/imagecache/768x433/2016/08/sup…
Calistan nykyisen kropan voisin ottaa, en sitä ysärin anorektistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten törkeästi te puhutte laihoista ihmisistä. Missä body positivity on nyt?
Olettaisin ettei ole samat ihmiset puhumassa... Olen itse bp-kannattaja, ja todellakin hirvittää, miten tässä puhutaan hoikista vartaloista. :(
Mun vartalo on samantyyppinen kuin Calistalla. Eli äärimmäisen hoikka. Se on sitä ilman anoreksiaa tai että laskisin jokaisen suupalan erikseen. Mua pulskemmat naiset ovat usein avoimen vihamielisiä vartalotyyppini takia, joten olen saanut kuulla kaikenlaista nälvintää laidasta laitaan. Mm. kesätyöpaikassa syötyäni tukevan lounaan, mua reippaasti vanhempi tanakka työkaveri nauraa hohotti isoon ääneen, että "seuraavaksiko oksentamaan?".
Koita ymmärtää, kun on koko ikänsä saanut kuulla että pitäisi näyttää sinulta, niin on ehkä loppujen lopuksi vaikea enää suhtautua asiaan edes normaalisti.
No sittenhän hoikat voi yhtä hyvin haukkua läskejä. Ei se toisen ymmärtäminen toimi vaan yhteen suuntaan.
Olen katsonut viime aikoina paljon kasarisarjoja. Niissä KAIKKI naiset on vähintään yhtä hoikkia kuin Calista. Ihan jokainen. Kuvastaa sen ajan naisihannetta varmasti. Vielä ysärillä naisen piti olla vaan laiha. Milloin tää fitness-buumi oikein alkoikaan?
Tuossa ap:n linkissä Calista on jo parantunut syömishäiriöstä ja on aivan normaalipainoinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten törkeästi te puhutte laihoista ihmisistä. Missä body positivity on nyt?
Olettaisin ettei ole samat ihmiset puhumassa... Olen itse bp-kannattaja, ja todellakin hirvittää, miten tässä puhutaan hoikista vartaloista. :(
Calista on anorektikko. Ei tuo ole mikään normaali hoikka kroppa. Vastaa lihavissa niitä ”hengenvaarallisesti lihavat” tyyppejä. Hän on hengenvaarallisesti laiha.
Anoreksia on sairaus. Sullako on mielestäsi joku mandaatti haukkua sairauden tuloksena syntynyttä vartaloa?
Tätä sairasta vartaloa kaupitellaan naisille tavoittelemisen arvoisena. Siitähän tässäkin ketjussa on kyse.
Palstahan kerää kaikenlaiset ihmisvihaajat ja tää läskiviha rehottaa täällä oikein silmiinpistävän rumasti. Syömishäiriöisyys ei ole tervettä eikä seksikästä muiden kuin pervojen mielestä. Tietysti sitä silti täällä eräät hehkuttavat nimettömyyden takaa.
Vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Calista on anorektikko. Ei tuo ole mikään normaali hoikka kroppa. Vastaa lihavissa niitä ”hengenvaarallisesti lihavat” tyyppejä. Hän on hengenvaarallisesti laiha.
Anoreksia on sairaus. Sullako on mielestäsi joku mandaatti haukkua sairauden tuloksena syntynyttä vartaloa?
Tätä sairasta vartaloa kaupitellaan naisille tavoittelemisen arvoisena. Siitähän tässäkin ketjussa on kyse.
Palstahan kerää kaikenlaiset ihmisvihaajat ja tää läskiviha rehottaa täällä oikein silmiinpistävän rumasti. Syömishäiriöisyys ei ole tervettä eikä seksikästä muiden kuin pervojen mielestä. Tietysti sitä silti täällä eräät hehkuttavat nimettömyyden takaa.
Vastenmielistä.
No syömishäiriöt eivät kyllä ole terveellisiä ja tämä koskee sekä yli- että alisyömistä. Calistalla on ollut syömishäiriö, mutta se ei poista sitä, että maailmassa on myös terveitä laihoja ihmisiä. Etenkin ennen kun työ oli fyysisesti raskasta ja ruokaa syötiin vähemmän.
Raukkaparka pilannut naamansa kauheusleikkauksilla. Alkaa olla yhtä pelottavan näköinen kuin Ruotsin Silvia.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut viime aikoina paljon kasarisarjoja. Niissä KAIKKI naiset on vähintään yhtä hoikkia kuin Calista. Ihan jokainen. Kuvastaa sen ajan naisihannetta varmasti. Vielä ysärillä naisen piti olla vaan laiha. Milloin tää fitness-buumi oikein alkoikaan?
Näin on. Ysärillä naisen piti olla kuin Kate Moss. Isoille perseille naurettiin. Näkyville lihaksille naurettiin.
Muistan kun luin lehdestä laihdutusvinkkejä ja motivointia. Yksi tapa millä sai itsensä motivoitumaan lisää, oli "miesten ihailevat katseet, kun olet jo laihtunut vähän". 😂
Vierailija kirjoitti:
Raukkaparka pilannut naamansa kauheusleikkauksilla. Alkaa olla yhtä pelottavan näköinen kuin Ruotsin Silvia.
Jokeri-hymy ja hamsteriposket. En käsitä, miksi näitä ihaillaan. Oudon näköinen, mutta sopi siihen ysärin pyrkyri-rooliin. Monilla naisilla työelämässä, jotka pyrkyröi ilman todellisia kykyjä, on nää tekohärpäkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Ysärillä naisen piti olla kuin Kate Moss. Isoille perseille naurettiin. Näkyville lihaksille naurettiin.
Muistan kun luin lehdestä laihdutusvinkkejä ja motivointia. Yksi tapa millä sai itsensä motivoitumaan lisää, oli "miesten ihailevat katseet, kun olet jo laihtunut vähän". 😂
Jäljestäpäin tuo oli julmaa aikaa. Kate Moss piti itsensä tunnetusti hoikkana huumeilla, ja tavisnaiset yritti samaa luomuina.
Ihme kuikelo. Kuka mies tuollaista itukeppiä haluaa vierelleen?
Vierailija kirjoitti:
Älä syö, näännyttämällä itsesi onnistuu tuollainen look. Omaan makuuni aivan liian tikku. Illuusio rinnoista on luotu topattujen rintsikoiden avulla kun rasvaa ei henkilön kropassa ole ollenkaan.
Ei pidä paikkaansa. Mulla samanlainen kroppa, ja ihan omat kunnon tissit. Kyllä tuossa kropassa on terveyden kannalta riittävästi rasvaakin, ei sitä makkaroittain tarvitse olla. Oleellista on se, että ruokavaliosta saa rasvaa, ei sitä tarvitse olla varastoituna kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kroppa, mutta ikänsä ollut liian laiha. Ally McBealin aikaan olimme yhtä laihoja, onneksi en itse enää ole.
Tässä vuodelta 2017:
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/10/30/23/45D7414B00000578-0-image-…
Minäkin ajattelin silloin että toivottavasti en näytä yhtä laihalta, taisin kylläkin näyttää. Toisaalta oli helpottavaa kun hän oli suuri tähti ja kauniiksi kehuttu.
Vierailija kirjoitti:
Alasti sängyssä hän ei näytä kovin naiselliselta. Pystyasennossa ihan ok.
ja sinä tiedät tämän, koska olet ollut Calistan kanssa alasti sängyssä?
Tuo on kyllä vanha kuva kun Harrisonki on noin nuorennäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vartalo on samantyyppinen kuin Calistalla. Eli äärimmäisen hoikka. Se on sitä ilman anoreksiaa tai että laskisin jokaisen suupalan erikseen. Mua pulskemmat naiset ovat usein avoimen vihamielisiä vartalotyyppini takia, joten olen saanut kuulla kaikenlaista nälvintää laidasta laitaan. Mm. kesätyöpaikassa syötyäni tukevan lounaan, mua reippaasti vanhempi tanakka työkaveri nauraa hohotti isoon ääneen, että "seuraavaksiko oksentamaan?".
Koita ymmärtää, kun on koko ikänsä saanut kuulla että pitäisi näyttää sinulta, niin on ehkä loppujen lopuksi vaikea enää suhtautua asiaan edes normaalisti.
No sittenhän hoikat voi yhtä hyvin haukkua läskejä. Ei se toisen ymmärtäminen toimi vaan yhteen suuntaan.
Minulle aivan sama, en ole kumpaakaan. Senkun tappelette.