Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tulet kertomaan minulle että puolisoni pettää

Vierailija
18.06.2020 |

Onko tullut mieleen että tiedän kyllä siitä, mutta yritän olla ajattelematta asiaa, ja toivon ettei siitä kerrottaisi kun tulee niin paha mieli?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa juoruajat haluavat miehesi itselleen. Onko tämä tullut mieleesi?

Vierailija
2/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ja pahansuopuus. Ehtymätön luonnonvara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmiset haluavat auttaa? Harvemmin kukaan haluaa tulla huijatuksi, joten itse ainakin toivoisin, että minulle kerrotaan.

Vierailija
4/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole se, mitä muut ihmiset tekevät, vaan se, että olet kyvytön tekemään tilanteelle mitään. Jätä se sika, niin tuskin kukaan tulee enää kertomaan, että se pettää.

Vierailija
5/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluaa auttaa. Ihmiset haluaa puuttua toisten asioihin myös silloin kun ne eivät heille kuulu. Onhan se nyt tylsää kun ihmiset eivät toimi kuten minä haluan. Moralisointi. Ihmest myös kuvittelee että kun itse puutun johonkin myös muut puuttuvat siihe; "jos itse kerron, toivon että minulle kerrotaan".

Vierailija
6/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän pettää sinua minun kanssani. Kertomalla sen sinulle päin naamaa osoitan dominanssini.

Vierailija
7/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ryhditäytyisit ja ottasit elämäsi haltuun. Saastainen narsistimiehesi tappaa sinut henkisesti.

Vierailija
8/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee muille kuten haluaisit itsellesi tehtävän.

Nämä ihmiset haluaisivat, että heille kerrottaisiin mikäli heidän puolisonsa pettäisi. Mikä on luultavasti enemmistön mielipide muutenkin.

Vierailija
9/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käykin kateeksi, voi, kun minuakin petettäisiin!

..?

Vierailija
10/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä itselleni tullut mieleenikään loukkaantua, kun minulle kerrottiin silloisen poikaystävän pettämisestä. Sattuu se silti, vaikka sitä ei kukaan ääneen sanokaan. 

Tiedän muuten erään naisen, jonka mies petti vaimoaan ihan avoimesti. Koko kylä tiesi asiasta pitkään ja kaikki tietysti olettivat, että myös nainen asiasta tietää. Sitten joku hänen kaverinsa asiasta hänelle puhui ja hän oli oikeasti vihainen, kun kukaan ei ollut hänelle kertonut. Oli varmaankin todella nöyryyttävää, että kaikki muut tiesivät, mutta hän itse ei. 

Vierailija
11/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sillälailla sitten?? Vai tulee se paha mieli siitä että joku kertoo totuuden jolle sinä ummistat silmäsi. Mikä teitä petettyjä naisia oikeen vaivaa?? Itsekunnioituksen puute nyt ainakin. Mutta, hyvää loppuelämää miehen kanssa joka ei myöskään kunnioita sinua.

Vierailija
12/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sillä sitten on väliä että joku kertoo jos kerran jo tiedät? Ihan vinkkinä; paha mielesi ei aiheudu kertomisesta vaan siitä että olet liian tossu jättääksesi sian.

Itse kertoisin todellakin. Petetty ansaitsee tietää.

Vierailija
13/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus pettävästä miehestä?

Vierailija
14/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä toivoisin, että minulle kerrottaisiin. Olisi nöyryyttävää olla viimeinen joka tietää. Miksi joku haluaisi tulla petetyksi ja huijatuksi?

Minä kuulin vasta vuosien päästä. Olo oli järkyttävä ja tuntui, että minulta on viety oikeus päättää millaisessa avioliitossa elän, koska minulle ei kerrottu millainen se on. Joku muu päätti puolestani vuosia, että olen niin mitätön, että ansaitsen tulla petetyksi, eikä minulla ole edes oikeutta valita hyväksynkö sen. Siitä tulee niin arvoton olo, etten toivoisi sitä kenellekään. Jos olisin saanut valita itse, en olisi tullut petetyksi. Koska tämä ei ole minun käsissäni, olisin valinnut pettämisen sattuessa eron. No, tämäkin mahdollisuus vietiin ja epäluotettava ihminen "varasti" elämästäni vuosia, jotka olisin voinut viettää sellaisten ihmisten kanssa, jotka minua arvostavat. Tai vaikka vain yksin, koska itse en kohtele itseäni kaltoin.

Ihminen joka pettää eikä kerro, kuvittelee omaavansa oikeuden päättää muiden elämästä. Minullekin kerrottiin, että eihän se mitään merkinnyt, niin ei kertonut. Puoliso siis yksinvaltiaana luuli voivansa päättää mikä minulle on merkittävää ja mikä ei. Sitä paitsi, miksi ylipäätään jotain olankohautluksella ohimenevää pikkujuttua salailemaan? Jos asia olisi pikkujuttu, sen voisi kertoa.

Vierailija
15/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus pettävästä miehestä?

Ainakin siitä että on ydinperhe, oma koti ym. jutut kunnossa.

Vierailija
16/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten sanot, kun saat tietää puolisosi petollisuudesta ja siitä, että minä tiesin jo aikaa sitten, vasta vuosien kuluttua? Olen varma, että reaktiosi on: Mikset kertonut aikaisemmin.

Kaikki on aina toisten syytä. 

Vierailija
17/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kyllä itselleni tullut mieleenikään loukkaantua, kun minulle kerrottiin silloisen poikaystävän pettämisestä. Sattuu se silti, vaikka sitä ei kukaan ääneen sanokaan. 

Tiedän muuten erään naisen, jonka mies petti vaimoaan ihan avoimesti. Koko kylä tiesi asiasta pitkään ja kaikki tietysti olettivat, että myös nainen asiasta tietää. Sitten joku hänen kaverinsa asiasta hänelle puhui ja hän oli oikeasti vihainen, kun kukaan ei ollut hänelle kertonut. Oli varmaankin todella nöyryyttävää, että kaikki muut tiesivät, mutta hän itse ei. 

Mistä ne kaikki muut tietää jos puoliso ei tiedä? Jos muut tietää eikö pettämisen merkit ole useinkin melko selvät. Miksi puoliso ei niitä huomaa?

Vierailija
18/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät jo niin ei vahinkoa. Ellet tiedä niin voit päättää mitä teet asialle.

Vierailija
19/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälleni kävi myös näin. Seurusteli yli vuoden miehen kanssa pienellä pohjoisella paikkakunnalla, jopa asuivat yhdessä. Miehellä olikin toisella paikkakunnalla vaimo.

Pettämisestä kuulemma pääsi yli kohtalaisen helposti kun jätti miehen siihen paikkaan. Mutta se oli kova pala niellä, että kaikki muut tiesivät paitsi ystäväni.

/12

Vierailija
20/118 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne kaikki muut tietää jos puoliso ei tiedä? Jos muut tietää eikö pettämisen merkit ole useinkin melko selvät. Miksi puoliso ei niitä huomaa?

Minä tiedän tällaisen tapauksen, kun kaveripiirissä (miehet alunperin kavereita keskenään) erään miehen tyttöystävä eksyi poikaystävänsä parhaan kaverin sänkyyn. Jos tyttöystävä olisi pettänyt jonkun randomtyypin kanssa ja koko kaveripiiri olisi tiennyt, olisi varmasti asia tuotu ilmi. Nyt kun kyse oli poikaystävän parhaasta kaverista, joka oli luonnollisesti osa porukkaa, kaikki käänsivät katseensa pois, eivätkä halunneet puuttua mihinkään. Kaikki halusivat siis suojella myös tuota kolmatta pyörää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme