raskauduinko menkkojen aikana?apua!
raskauduinko menkkojen aikana?apua!
voiko joku joka tietaa kertoa minulle, olenko voinut raskautua menkkojen viimeisena vuotopaivana (noin 6:des paiva)?
onko tama jotenkin mahdollista?
muulloin emme ole rakastelleet, ja nyt jai menkat pois ja oksensin eilen ja tana aamuna..
kysymysmerkki.
Kommentit (4)
positiivinen! mutta yllattava!
jotenkin sita pari viime kuuta on tullut luotettua menkkoihin ehkaisijana, jostain kumman syysta. kaveri taisi sanoa tekevansa niin joskus niin saa harvinaiset kyydit ilman kumia. mutta taidanpa heti soittaa hanellekin ja kertoa ettei kannata. ollaanpa oltu holmoja. kiitos vastauksista!
rakastelu siis tapahtui kiertopaivana5 ja negatiivinen raskaustesti kiertopaivana 22 (edellisen kuun hajonneen kondomin takia).
Taman kuun raskaus ei siis viela nakynyt testissa, olin tastakin yllattynyt? nakyyko se tykkanaan vasta pois jaaneiden menkkojen jalkeen?
selvennysta viela
rakastelu siis tapahtui kiertopaivana5 ja negatiivinen raskaustesti kiertopaivana 22 (edellisen kuun hajonneen kondomin takia).
Taman kuun raskaus ei siis viela nakynyt testissa, olin tastakin yllattynyt? nakyyko se tykkanaan vasta pois jaaneiden menkkojen jalkeen?
kiitos vastauksestasi.