Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla EI OLE omaa/Vanhempien kesämökkiä?

Vierailija
17.06.2020 |

En tunnustaudu mökki-ihmiseksi alkuunkaan. Kuitenkin olen alkanut mökkiä kaipaamaan. Kaikki tuntuvat olevan menossa mökeilleen pitkin kesää. Itse en halua muiden nurkkiin mökkivieraaksi. Extrovertti puolisoni ei näe ongelmaa siinä, että menisimme esim hänen serkun tai siskon mökille (Johon meidät on kutsuttu). Itselle ajatus on painajainen, olen täysin eritahtinen ihminen kuin nämä työteliäät aamuvirkut. Lounas syödään klo 12 ja se on aika jolloin minä haluaisin vielä juoda aamukahvia.

Taloudellisesti mökin hankkiminen olisi mahdollista, mutta tuntuu ylimitoitetulta laittaa 300 000 tonnia mökkiin järven rannalla, jos haluaisi viettää mökillä aikaa max 2 viikkoa vuodesta. Vuokrattavat mökit ovat Usein tasoltaan onnettomia ja myös ajatuksena ällöttävä.
Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin köyhillä ole mökkiä. Eikä mitään muutakaan.

Vierailija
82/82 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma mökki, mutta käytännössä emme käytä sitä talvella. Saa kyllä lämpimäksi talvellakin, mutta harvemmin käydään.

Talvella olemme usein vuokranneet mökin viikonlopuksi tai pariksi. On ihanaa, kun voi valita mukavuudet ja sijainnin mitkä haluaa. Toki aina on pieni epävarmuus, mitä varusteita löytyy ja missä kunnossa mökki on jne. Ja omalla mökillä on pedit valmiina ja tietää varusteet. Mutta mukavaa vaihtelua. Ei ällöttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi