Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi nauttia näistä keleistä +30 sisälämpötiloista ja unettomista öistä

Vierailija
17.06.2020 |

En ole nyt viikkoon nukkunut kuin 2 h yössä. Kämppä lämpeää ilta yhdeksään mennessä 31 asteiseksi. Yöllä ja aamulla on viileämpää mutta töihin herättävä 05.00. Ostin tommosen 600 euron tehokkaimman jäähdyttimen, mutta se jäähdyttää vain 27 asteeseen yksiön. Jäähdytin imee niin järjettömät määrät kylmee ilmaa ulos ja kuumaa sisälle. Ja se meteli on niin hirveä, että korviin sattuu ja nukkua ei voi edes korvatulpilla.

Kommentit (227)

Vierailija
221/227 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ihanaa! Pitkä ja kylmä talvi, hyi. Ikkuna auki yöllä ja päivällä vähemmän vaatteita

Asut Lapissa kun pitkä ja kylmä talvi?

Vierailija
222/227 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kanssa pikku kaksio ja kaikki ikkunat etelään. Muistan aurinkoisena päivänä kun oli aina kuin saunassa ja nukkumisesta ei tullut mitään. En tiedä miten olet sen ilmastointilaitteen kanssa tyrinyt kun ei jäähdytä. Itse ostin vajaan 500 euron 12000 BTU:n tehoisen ilmastointilaitteen ja ei kuumasta tietoakaan. Annan sen olla päivän päällä puhaltaen 20 asteista ilmaa ja yöksi sammutan sen ja ei tosiaan ole tippaakaan kuuma. Nytkin makuuhuoneessa on parikymmentä astetta ja muualla muutama aste enemmän.

Ostin juuri tuollaisen 12 000 btu jäähdyttimeen myyjän suosituksesta, maksoi yli 600. Ei riitä tehot mihinkään ja meteli riipii korvia. Kuumaa yli 40 asteista ilmaa tulvii kämppään kun tuo helvetin kone puhaltaa huone niin että tuuletusikkunassa ujeltaa ( jos tuuletusikkunaan ei ole raollaan imee korvausilman viemäristä).

Hanki ikkuna-asennussarja. Kai nyt lahjattominkin tajuaa, ettei jäähdyttimestä ole mitään iloa, jos ikkuna on levällään ja kuuma ilma pääsee siitä sisälle.]

Olen kai lahjaton kun luulin just toisinpäin, sisälämpötila on 32 astetta ja saan raivokohtauksia ja joudun jatkuvasti menemään kylmään suihkuun mutta oon pitänyt ikkunoita 24/7 auki ja parvekkeen ovea välillä mutta taidanpas kokeilla jos vinkkisi toimisi ja suljen nuo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/227 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että nyt ei mikään määrä unta riitä. Esimerkiksi eilen kävin nukkumaan noin klo 22, heräsin kolmelta kuumuuteen ja yritin jäähdyttää itseäni. Vasta neljältä sain uudelleen unta, vaikka väsytti paljon. Heräsin yöunilta yhdeksältä ja vaikka ajallisesti on hyvät yöunet takana, niin väsyttää melkein yhtä paljon kuin silloin yöllä valvoessani.

Mitenhän sitä jaksaa tänään juhannusvieraiden kanssa valvoa, eilen olin jo klo 21 viittä vaille unessa sohvalla sarjaa katsomassa.. Ja siis normaalisti olen iltavirkku, joka ei todellakaan nuoku tuohon aikaan ja mene nukkumaan jo kympiltä.

Vierailija
224/227 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmaa. Nukun jopa paksuhko peitto päällä. Ei tämä kauan kestä eikä valittamalla parane. Rankempaa minulle henkisesti on pimeys. Mutta kyllä senkin kestää.

Vierailija
225/227 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ihanaa! Pitkä ja kylmä talvi, hyi. Ikkuna auki yöllä ja päivällä vähemmän vaatteita

Ei tarvitse asua Lapissa, jotta talvi tuntuisi pitkältä ja kylmältä. Asun maan keskivaiheilla ja minusta talvi oli niin loputtoman kylmä ja pimeä ja että nyt jo ahdistaa tuleva talvi. En aio hetkeäkään valittaa kesän lämmöstä ja valosta, se ei kuitenkaan kauan kestä.

Vierailija
226/227 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse asua Lapissa, jotta talvi tuntuisi pitkältä ja kylmältä. Asun maan keskivaiheilla ja minusta talvi oli niin loputtoman kylmä ja pimeä ja että nyt jo ahdistaa tuleva talvi. En aio hetkeäkään valittaa kesän lämmöstä ja valosta, se ei kuitenkaan kauan kestä.

Helteet tuntuvat pitkiltä, kun kärsit oikeasti terveysongelmista, etkä ole mikään kermap**se, joka ei nyt vaan tykkää kylmästä. t. eri

Vierailija
227/227 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että nyt ei mikään määrä unta riitä. Esimerkiksi eilen kävin nukkumaan noin klo 22, heräsin kolmelta kuumuuteen ja yritin jäähdyttää itseäni. Vasta neljältä sain uudelleen unta, vaikka väsytti paljon. Heräsin yöunilta yhdeksältä ja vaikka ajallisesti on hyvät yöunet takana, niin väsyttää melkein yhtä paljon kuin silloin yöllä valvoessani.

Mitenhän sitä jaksaa tänään juhannusvieraiden kanssa valvoa, eilen olin jo klo 21 viittä vaille unessa sohvalla sarjaa katsomassa.. Ja siis normaalisti olen iltavirkku, joka ei todellakaan nuoku tuohon aikaan ja mene nukkumaan jo kympiltä.

Täällä sama homma! Aktiivisuusrannekkeen mukaan sain viime yönä 7h15min unta, mutta syvää unta ainoastaan 21 min. Ei siis ihme, että hiukan väsyttää.

Meillä on sisälämpötila 25-26 asteen luokkaa, öisin asteen-pari vähemmän. Makuuhuoneessa on siirrettävä ilmastointilaite, jolla saa huoneen viilennettynä 21-asteiseksi. Puoliso ei kuitenkaan pidä sen metelistä, joten käytämme ilmastointia vaihtelevasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi