Miten komea mies voisi saada kauniin ja muutenkin laadukkaan naisen?
Tinderissä tulee kyllä paljon mätchejä, yleensä 1-5kpl päivässä, mutta ei koskaan ketään jonka kanssa voisin harkita parisuhdetta. Jos nainen on kaunis (aniharvoin on) niin se on kaikkea muuta kuin ystävällinen.
Arkielämässä en joudu tekemisiin naisten kanssa joten sen takia käytän tinderiä.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on laadukas nainen?
Nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms.
T. Ap
Opiskelukavereista ja harrastuksista voit löytää. Sulla on aika paljon kirjoitusvirheitä muuten. Tasosta puheenollen.
Kummasti kyllä tämä kännykkä ei löydä niitä oletettuja kirjoitusvirheitä. Ehkä sinä kuitenkin olet väärässä?
T. Ap
Kännykkä?! :D Onko oikeinkirjoituksesi kännykän varassa!?
(Vihje: kertaa ainakin yhdyssanat ja yhdysviivan käyttö)
Huomatkaa, aloittaja ei etsinyt fiksua naista. Lukisin tuon ominaisuuden kuutenkin laadukkaan naisen ominaisuudeksi. Ehkä aloituksen pitäisi olla toisenlainen. Esim. ”Mistä komea mies löytää kauniin, lapsettoman ja terveen naisen.”
Ne ns. älykkäät naiset ovat yleensä outoja. Sellaisia autismin kirjoja. Eikä ne seksihalut ole kovin korkealla.
- al
Vaikka miten komea. Tuskin komeudesta siinä haittaa ainakaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiskö sua on komeaksi sanonut?
Joo ja mummo ja täti.
Ap
Ei ollut oikea ap.
T. Ap
:D
Minä bongasin oman komean mieheni kadulta. Käveli vastaan ja oli niin uskomattoman komea, että en voinut vain kävellä ohi, oli pakko kysyä nimeä ja vaihtaa numeroita:D
Mutta tämä tapahtui sen 10 vuotta sitten ennen Tindereitä sun muita. Ja tässä kohtasi heti kaikki, mies oli komea, pitkä, pukeutunut hyvin. Minä miellytin hänen silmäänsä. Monestihan Tinder ym tuttavuuksissa et voi olla varma kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on laadukas nainen?
Nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms.
T. Ap
Opiskelukavereista ja harrastuksista voit löytää. Sulla on aika paljon kirjoitusvirheitä muuten. Tasosta puheenollen.
Kummasti kyllä tämä kännykkä ei löydä niitä oletettuja kirjoitusvirheitä. Ehkä sinä kuitenkin olet väärässä?
T. Ap
Kännykkä?! :D Onko oikeinkirjoituksesi kännykän varassa!?
(Vihje: kertaa ainakin yhdyssanat ja yhdysviivan käyttö)
Huomatkaa, aloittaja ei etsinyt fiksua naista. Lukisin tuon ominaisuuden kuutenkin laadukkaan naisen ominaisuudeksi. Ehkä aloituksen pitäisi olla toisenlainen. Esim. ”Mistä komea mies löytää kauniin, lapsettoman ja terveen naisen.”
Ne ns. älykkäät naiset ovat yleensä outoja. Sellaisia autismin kirjoja. Eikä ne seksihalut ole kovin korkealla.
- al
jätä siinä tapauksessa pois tuo laadukas -sana. Naisille laadukas on myös fiksu. Nokkimisjärjestykseen vahvasti vaikuttava tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se nyt nähtiin. Kauniilla naisella on oikeus valita superkomea mies. Komean miehen taas pitäisi kelpuuttaa kaikenlaiset yksinhuoltajat, mt ongelmaiset ja alkkikset.
On oikeus valita, ja on oikeus olla valitsematta. Se kun on kahden kauppa. Kyllä komea mieskin saa valita ihan mitä tykkää. Eri asia sitten, syttyykö suhde.
Täällä on nyt mätkitty ap:tä (ihan aiheesta kylläkin) vaikka mistä yhdyssanavirheistä, mutta jos palataan siihen ihan alkuperäiseen asiaan: käsitin, että ap:n ongelma on, että tarpeeksi kauniit eivät ole ystävällisiä. Siinä tapauksessa ap:lle jää nämä vaihtoehdot: voi joko valita, haluaako A) kauniita vai B) ystävällisiä, tai sitten C) odottaa sellaista onnenkantamoista, että löytäisi jostain kirjastosta jonkun kauniin ja ystävällisen.
Itse valitsisin B:n ja elättelisin samalla toiveita C:stä. Yksin C:n varaan ei kannata laittaa, koska on ihan tuuripeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, eli miehellä ei saisi olla yhtään kriteerejä naisten suhteen. Sori nyt vaan, mutta mieluummin olen yksin tai harrastan irtosuhteita kun olen sellaisen kanssa jonka kanssa en edes viihdy.
T. Ap
Saahan sitä kriteerejä olla, mutta kannattaa miettiä kunnolla, mitä ovat olennaisia kriteerejä sen yhdessä viihtymisen suhteen.
Kriteerisi kaunis, nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms. rajaavat jo aika paljon potentiaalisia tyyppejä. Sitten jos pitäisi olla vielä samankaltainen huumorintaju, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, ei-ihan-erilainen siisteyskäsitys, samankaltaisia toiveita perheestä, elämäntyylistä ja asuinpaikasta ja vieläpä molemminpuolinen rakastuminen niin tuuria tarvitaan. Nuo jälkimmäiset olen itse todennut aika tärkeiksi yhdessä viihtymisen kannalta, joten tietyn iän tai täydellisen mielenterveyden kaltaiset kriteerit ovat saaneet väistyä vähemmän tärkeinä.
No kyllä ehdottomasti pitää olla mielenterveys kunnossa, samoin päihteetön! Tuohan on tavallisen normi-ihmisen vähimmäisvaatimus!
Ne 20-25 % nuorista aikuisista, joilla on mielenterveyden häiriö, eivät ole tavallisia ihmisiä? Oletko varma, ettet itsekin saisi masennus- tai ahdistuneisuusdiagnoosia, jos kävisit juttelemassa lääkärin kanssa?
Sitä vaan yritän sanoa, että mielenterveysongelmia on ihan tavallisilla ihmisillä. Se, että on mielenterveysongelmia, ei tarkoita että olisi sekaisin kuin seinäkello. Tai jos onkin sekaisin kuin seinäkello niin sellainen vaihe menee ohi, kun saa oikeanlaista hoitoa. Jos tavoite on pitkäaikainen parisuhde niin aika harvassa ovat pariskunnat, joissa ei vaikkapa 15 vuoden aikana kumpikaan kärsi mistään mielenterveyden ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, eli miehellä ei saisi olla yhtään kriteerejä naisten suhteen. Sori nyt vaan, mutta mieluummin olen yksin tai harrastan irtosuhteita kun olen sellaisen kanssa jonka kanssa en edes viihdy.
T. Ap
Saahan sitä kriteerejä olla, mutta kannattaa miettiä kunnolla, mitä ovat olennaisia kriteerejä sen yhdessä viihtymisen suhteen.
Kriteerisi kaunis, nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms. rajaavat jo aika paljon potentiaalisia tyyppejä. Sitten jos pitäisi olla vielä samankaltainen huumorintaju, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, ei-ihan-erilainen siisteyskäsitys, samankaltaisia toiveita perheestä, elämäntyylistä ja asuinpaikasta ja vieläpä molemminpuolinen rakastuminen niin tuuria tarvitaan. Nuo jälkimmäiset olen itse todennut aika tärkeiksi yhdessä viihtymisen kannalta, joten tietyn iän tai täydellisen mielenterveyden kaltaiset kriteerit ovat saaneet väistyä vähemmän tärkeinä.
No kyllä ehdottomasti pitää olla mielenterveys kunnossa, samoin päihteetön! Tuohan on tavallisen normi-ihmisen vähimmäisvaatimus!
Ne 20-25 % nuorista aikuisista, joilla on mielenterveyden häiriö, eivät ole tavallisia ihmisiä? Oletko varma, ettet itsekin saisi masennus- tai ahdistuneisuusdiagnoosia, jos kävisit juttelemassa lääkärin kanssa?
Sitä vaan yritän sanoa, että mielenterveysongelmia on ihan tavallisilla ihmisillä. Se, että on mielenterveysongelmia, ei tarkoita että olisi sekaisin kuin seinäkello. Tai jos onkin sekaisin kuin seinäkello niin sellainen vaihe menee ohi, kun saa oikeanlaista hoitoa. Jos tavoite on pitkäaikainen parisuhde niin aika harvassa ovat pariskunnat, joissa ei vaikkapa 15 vuoden aikana kumpikaan kärsi mistään mielenterveyden ongelmista.
Niinpä. Mekin olemme miesystäväni kanssa ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä, joilla elämä on ihan hallinnassa. Mutta niin vain olemme huomanneet kumpikin kärsivämme jonkinasteisesta masennuksesta, kun elämässä on ollut pari vähän tiukempaa paikkaa hiljattain. Ei mielenterveysongelmat aina tarkoita, että päivärytmi on sekaisin, vedetään päihteitä, hörötetään ääneen vastaantulijoille ja istutaan paskaisessa kämpässä peseytymättä.
Masennus nyt ei ole mitään jos se ei haittaa työtä ja muutenkin pystyy pärjäämään elämässä.
T. Ao
Vanha viisaus sanoo, että voit saada naisen, jolla on korkeintaan kaksi näistä kolmesta ominaisuudesta:
1. kaunis 2. järjissään 3. rakastaa sinua
Vierailija kirjoitti:
Minä bongasin oman komean mieheni kadulta. Käveli vastaan ja oli niin uskomattoman komea, että en voinut vain kävellä ohi, oli pakko kysyä nimeä ja vaihtaa numeroita:D
Mutta tämä tapahtui sen 10 vuotta sitten ennen Tindereitä sun muita. Ja tässä kohtasi heti kaikki, mies oli komea, pitkä, pukeutunut hyvin. Minä miellytin hänen silmäänsä. Monestihan Tinder ym tuttavuuksissa et voi olla varma kaikesta.
Se nyt ei ole mikään yllätys että jollekin top 0.0001% miehelle sattuu tuollaista joskus. Mutta ei voi mitään kun olen vaan sellainen top 10% mies joka on ilmaa kaikille naisille jotka ovat tavista parempia.
T.ap
Tämän ketjun perusteella en ihmettele, miksei sitä laatunaista löydy. Ei naama korvaa luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella en ihmettele, miksei sitä laatunaista löydy. Ei naama korvaa luonnetta.
Miksi niin monella mulkku miehellä sitten on paljon naisia?
Jos oikeasti olet itsekkin komea, elämässä pärjäävä ja ystävällinen. En näe mitään muuta syytä kuin asenteesi miksi et löytäisi samankaltaista naista.
Nyt nostat itsesi ylös sieltä marttyyrin roolista ja aukaise silmäsi. Kyllä se oikea nainen vielä löytyy, ole rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän "paljon naisia" vielä kerro naisten laadusta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en minä mukavasta luonteesta varsinaisesti puhunutkaan. Karismalla on enemmän väliä. Ei se jankkaava uli muutu vetäväksi vaikka se olisikin saanut pärstän partakonemainoksesta.
Opiskelee, saa työpaikan, on uraohjus, panee työkaveria tai useampaa työkaveria. Vaimo voi sitten synnyttää ja kärsiä kun ukko panee kaikkea kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön lisäksi tarvitaan myös rahaa.
Ja miellyttävää luonnetta.
Kun ei pääse tutustumaan laadukkaisiin naisiin niin eipä sitä pääse luonteella pätemään.
T. Ap
Millä sinä yleensä tutustut ihmisiin? Ulkonäöllä? Seisoa pönötät hiljaa ja siinä sitten ajattelet että nyt tutustutaan.