Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten komea mies voisi saada kauniin ja muutenkin laadukkaan naisen?

Vierailija
17.06.2020 |

Tinderissä tulee kyllä paljon mätchejä, yleensä 1-5kpl päivässä, mutta ei koskaan ketään jonka kanssa voisin harkita parisuhdetta. Jos nainen on kaunis (aniharvoin on) niin se on kaikkea muuta kuin ystävällinen.

Arkielämässä en joudu tekemisiin naisten kanssa joten sen takia käytän tinderiä.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja muutenkin laadukas 😂 naisen etsintä ei ole sama kuin autokaupoilla käynti, aika esineellistävän kuuloista. Mainitsit tuon ykköskriteerinäsi, joten tyydy sitten vähemmän miellyttävän luonteen omaaviin. Muussa tapauksessa priorisoi luonne, arvot ja se että teidän ajatusmaailmanne kohtaavat kuten muutkin järkevät ihmiset tekevät ja jätä se ulkonäkö toissijaiseksi. Kauniita ja mukaviakin on olemassa, mutta kannattaa suosiolla miettiä kumpi noista ominaisuuksista on sinulle tärkeämpi, koska muuten saa etsiä aika kauan.

Vierailija
62/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiskö sua on komeaksi sanonut?

Ahaa. Sinua taitaa käydä kateeksi kaikki komeiden vaimot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se nyt nähtiin. Kauniilla naisella on oikeus valita superkomea mies. Komean miehen taas pitäisi kelpuuttaa kaikenlaiset yksinhuoltajat, mt ongelmaiset ja alkkikset.

Vierailija
64/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus taitaa olla provo, mutta...

On aika hassu ajatus, että tietyn iän jälkeen ei hyviä tyyppejä olisi vapaana ollenkaan. Ja etkö itse näe ristiriitaa siinä, että sanot vapaiden yli 27-vuotiaiden olevan ”laaduttomia” ja sitten itse olet kuitenkin 32v sinkku? Jos olet itse laadukas ja tuon ikäinen niin ihan hyvin voi olla hyvä nainenkin sinkkuna samassa iässä.

Elämä ei aina mene niin kuin itse haluaisi ja siksi kuka vaan voi olla sinkku ja lapseton kolmekymppisenä.

Sinäkö määräät mistä miesten tulisi pitää? Totuus nyt vain se, että miehet viehättyvät enemmän nuorekkaista naisista, siinä missä naiset kokeneista miehistä.

Vierailija
65/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja muutenkin laadukas 😂 naisen etsintä ei ole sama kuin autokaupoilla käynti, aika esineellistävän kuuloista. Mainitsit tuon ykköskriteerinäsi, joten tyydy sitten vähemmän miellyttävän luonteen omaaviin. Muussa tapauksessa priorisoi luonne, arvot ja se että teidän ajatusmaailmanne kohtaavat kuten muutkin järkevät ihmiset tekevät ja jätä se ulkonäkö toissijaiseksi. Kauniita ja mukaviakin on olemassa, mutta kannattaa suosiolla miettiä kumpi noista ominaisuuksista on sinulle tärkeämpi, koska muuten saa etsiä aika kauan.

Eipä noilla rumillakaan ole yhtään sen parempi luonne.

Vierailija
66/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on laadukas nainen?

Nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms.

T. Ap

Opiskelukavereista ja harrastuksista voit löytää. Sulla on aika paljon kirjoitusvirheitä muuten. Tasosta puheenollen.

Vierailija
67/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nyt nähtiin. Kauniilla naisella on oikeus valita superkomea mies. Komean miehen taas pitäisi kelpuuttaa kaikenlaiset yksinhuoltajat, mt ongelmaiset ja alkkikset.

Kokeile etsiä kaunista, pinnallista ja ilkeää, koska siltä kuulostat itse. Voi tärpätä. Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
68/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus taitaa olla provo, mutta...

On aika hassu ajatus, että tietyn iän jälkeen ei hyviä tyyppejä olisi vapaana ollenkaan. Ja etkö itse näe ristiriitaa siinä, että sanot vapaiden yli 27-vuotiaiden olevan ”laaduttomia” ja sitten itse olet kuitenkin 32v sinkku? Jos olet itse laadukas ja tuon ikäinen niin ihan hyvin voi olla hyvä nainenkin sinkkuna samassa iässä.

Elämä ei aina mene niin kuin itse haluaisi ja siksi kuka vaan voi olla sinkku ja lapseton kolmekymppisenä.

Sinäkö määräät mistä miesten tulisi pitää? Totuus nyt vain se, että miehet viehättyvät enemmän nuorekkaista naisista, siinä missä naiset kokeneista miehistä.

. Biologian sanelemaa. Pidän yli 50 v älyköistä, jotka eivät kaipaa enää lapsia.

Vierailija
69/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms.

T. Ap

Opiskelukavereista ja harrastuksista voit löytää. Sulla on aika paljon kirjoitusvirheitä muuten. Tasosta puheenollen.

Kummasti kyllä tämä kännykkä ei löydä niitä oletettuja kirjoitusvirheitä. Ehkä sinä kuitenkin olet väärässä?

T. Ap

Vierailija
70/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile etsiä kaunista, pinnallista ja ilkeää, koska siltä kuulostat itse. Voi tärpätä. Vakka kantensa valitsee.

Ai minäkö ilkeä ja pinnallinen koska on jokin vaatimustaso naisten suhteen?

T. Ap

Vierailija
71/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kummasti kyllä tämä kännykkä ei löydä niitä oletettuja kirjoitusvirheitä. Ehkä sinä kuitenkin olet väärässä?

T. Ap

Ei hän ole. Kirjoitustaitosi on oikeastikin... no, vaatimaton.

-eri

Vierailija
72/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttamalla kauneusihannetta. Jos sinusta nainen on kaunis ainoataan silloin, kun hänellä on tekorusketus, rakennekynnet, silikonit, ankkahuulet ja irtoripset, on aika hankalaa mahduttaa samaan pakettiin laadukkuutta. 

Vierailija
73/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Miksi se on ongelma, jos naisella on jo lapsia? Uusperheet ovat ihan peruskauraa nykyisin. Tarjonta laajenisi huimasti, jos et olisi tämän ja iän suhteen niin kranttu.

Kriteeriesi perusteella ihmiskuvasi on todella ahdasmielinen ja kylmä. Kai ymmärrät, että vaikka morsiamellasi ei vielä olisi ollut mielenterveysongelmia, sellainen voi aivan hyvin myöhemmin puhjeta (ja melko varmaan puhkeaakin, jos hän joutuu elämään noin vaativan kumppanin kanssa kuin sinä). Elämä ei ole täydellistä, ja ihmissuhteet eivät ole mikään karkkikauppa, josta voit valita vain mieleisesi jutut.

Sitten kun tämän tajuat ja muutut itse avoimemmaksi ja armollisemmaksi, löydät varmasti ihanan (huom. ei täydellisen, sellaisia ihmisiä ei ole) puolison.

. Uusperheitä on usein osapuolilla, joilla on molemmilla lapsia. Jollain 35 v sinkkumiehellä alkaa olla jo kiire, jos haluaa lapsettoman naisen. Naiset hommaavat lapsen noin 30 vuotiaana, ainakin pk-seudulla ja kouluttautuneiden piirissä. Alle kolmekymppistä naista ei kannata ottaa, sillä nuori ei halua lapsia. Kun nainen on lapsensaanti-iässä, hän saattaa vaihtaa ikäiseensä. Vaihtoehtoja jää rajatusti.

Vierailija
74/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Ei hän ole. Kirjoitustaitosi on oikeastikin... no, vaatimaton.

-eri

Jep. Nyt kielioppia kertaamaan.

Vierailija
75/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka kaikki ne ap:n kirjoitusvirheet ovat? Taas haukutaan vaan koska mies kirjoittaa palstalle.

Vierailija
76/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kyllä ne laadukkaat miehet on varattuja jo tuossa iässä, että siinä saattaa olla syy. Olet pudonnut epäilyttävien ja todennäköisesti viallisten kategoriaan jo ikäsi puolesta. 

Omalla laadukkaalla miehelläni oli tuossa iässä jo yli 10 vuotta avioliittoa takana ja kaksi lasta.

Vierailija
77/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Kännykkä?! :D Onko oikeinkirjoituksesi kännykän varassa!? 

(Vihje: kertaa ainakin yhdyssanat ja yhdysviivan käyttö)

Vierailija
78/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muka kaikki ne ap:n kirjoitusvirheet ovat? Taas haukutaan vaan koska mies kirjoittaa palstalle.

Sivut 1 ja 4 nopeasti silmäiltynä, ongelmia tuottavat ainakin pilkutus, pronominit ja yhdyssanat.

Vierailija
79/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertaa sinäkin yhdyssanat ja yhdysviiva. 

Vierailija
80/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kuinka nuori, ja minkäikäinen itse olet?

Alle 27v. Itse olen 32v.

Nosta ikää parilla vuodella. Kun biologinen kello tikittää, on helpompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi