Miten komea mies voisi saada kauniin ja muutenkin laadukkaan naisen?
Tinderissä tulee kyllä paljon mätchejä, yleensä 1-5kpl päivässä, mutta ei koskaan ketään jonka kanssa voisin harkita parisuhdetta. Jos nainen on kaunis (aniharvoin on) niin se on kaikkea muuta kuin ystävällinen.
Arkielämässä en joudu tekemisiin naisten kanssa joten sen takia käytän tinderiä.
Kommentit (111)
jos olet oikeasti hyvännäköinen mies, niin ainakin yhdenillan jutuisa pääsisit kauniitten naisten kanssa sänkyyn. toki hyvä ulkonäkö ei takaa että olisi muilta ominaisuuksiltaan laatukasta tavaraa, mutta tuollainen ei yhden illan jutuissa haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön lisäksi tarvitaan myös rahaa.
Ja miellyttävää luonnetta.
Kun ei pääse tutustumaan laadukkaisiin naisiin niin eipä sitä pääse luonteella pätemään.
T. Ap
Laadukkaat ei ole Tinderissä. Osa on naimisissa, osa ei halua komeaksi itseään kuvittelevaa taakakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on laadukas nainen?
Nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms.
T. Ap
Kuinka nuori, ja minkäikäinen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms.
T. Ap
Alle 27v. Itse olen 32v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön lisäksi tarvitaan myös rahaa.
Ja miellyttävää luonnetta.
Kun ei pääse tutustumaan laadukkaisiin naisiin niin eipä sitä pääse luonteella pätemään.
T. Ap
Yleensä luonteeltaan mukavat ja ystävälliset ihmiset ovat ystävällisiä ja mukavia kaikille muillekin kuin laadukkaille naisille, joita yrittävät iskeä. Viimeistään se karkottaa laadukkaat naiset, jos heistä tuntuu, että he ovat miehelle vain karjaa markkinoilla.
Olen kyllä mukava ja ystävällinen kaikille.
T. Ap
Komea mies, mutta mikä ikä? Ei yli 25v ole kuumaa valuuttaa miehissä yhtään enempää kuin naisissakaan. Sen jälkeen pitää usein olla statusta ja hieman rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Alle 27v. Itse olen 32v.
Miksi hänen pitää olla sinua nuorempi?
Vierailija kirjoitti:
jos olet oikeasti hyvännäköinen mies, niin ainakin yhdenillan jutuisa pääsisit kauniitten naisten kanssa sänkyyn. toki hyvä ulkonäkö ei takaa että olisi muilta ominaisuuksiltaan laatukasta tavaraa, mutta tuollainen ei yhden illan jutuissa haittaa.
Eipä noita kauniita naisia paljon näe yksinään yökerhoissa. Aina on miehiä jonossa heti kun astuvat ovesta sisään.
Miten siinä sitten pääsisi tuon lauman ohi sen naikkosen puheille?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Alle 27v. Itse olen 32v.
Miksi hänen pitää olla sinua nuorempi?
Ei tarvitsi mutta vanhemmat ovat naimisissa tai on lapsia jo. Siis, jos ovat laadukkaita.
T. Ap
Jos nainen ei ole ystävällinen sinulle, hän ei ole vakuuttunut siitä, että olet hänen tasoisensa. Miehet usein yliarvioivat tasonsa sekä kuvittelevat ystävällisyyden olevan vihreä valo lähestyä romanttisesti/seksuaalisesti, jonka vuoksi on parempi olla tyly niille, joiden kanssa ei ole kiinnostunut romantiikasta. Jotain teet kuitenkin oikein, kun he antavat sinulle mahdollisuuden todistaa itsesi.
Useimmat miehet kuvittelevat olevansa hyvää puoliso- tai seurustelumateriaalia silloin, kun heillä on työ ja handlaavat elämän perusjutut (eli osaavat suunnilleen pitää huolta itsestään). Saadaksesi oikeasti laadukkaan naisen, sinun tulee osoittaa myös kykysi huolehtia perheestäsi, kasvattaa ja hoivata. Olla vakaa ja turvallinen, mutta tarvittaessa vahva ja dominoiva (suojellaksesi perhettä ulkopuolisilta uhilta). Tämä vaatii sosiaalista kokemusta. Kokemattomuutesi todennäköisesti haisee melko kauas.
Mitä rahaan tulee, niin kyllä, harva nainen on kiinnostunut miehestä, jota joutuu elättämään lasten lisäksi. Tai joka käyttäytyy kuin lapsi. Mieti siis millainen on hyvä isä ja hyvä aviomies, opettele näitä ominaisuuksia, ja opittuasi palaa markkinoille.
No minua miehet ovat kehuneet kauniiksi ja hyväksi vaimomateriaaliksi ja muut kohdat mitä täällä näky täyttyy, paitsi etten ole rikas. Tulen kuitenkin omillani toimeen hyvin.
MUTTA
Jos mies antaa itsestään vaikutelman, että hän etsii juuri kaunista ja täysin vailla mitään ongelmia olevaa naista ja vielä antaa noin itseriittoisen vaikutelan kuin sinä AP niin kiertäisin ja kaukaa.
ps. Mallipojat ei yleisesti ottaen kiinosta minua ja joku itseään "komeana" pitävä on ollut minusta "kaunis" ja minä haluan miehen ja ehkä vielä sellaisen metsienmiehen. En yleisesti ottaen kiinnostu niistä miehistä jotka minua iskevät (eli ne sliipatut, lihaksikkaat ja lipevät), mutta kyllä minä teen aloitteen jos löydän miehen, joka on sen oloinen.
Että onnea vain etsintään. Vaikutat luonteeltasi ulkonäkökeskeiseltä ja inhottavalta. Eikä mikään ulkonäkö tai rahapussin koko saisi minua lähestymään sellaista. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Komea mies, mutta mikä ikä? Ei yli 25v ole kuumaa valuuttaa miehissä yhtään enempää kuin naisissakaan. Sen jälkeen pitää usein olla statusta ja hieman rahaakin.
Kuka halua alle 25v miehen? Miehet alkaa olemaan aikuisia vasta yli kolmekymppisenä ja parhaat ovat hyvässä fitissä vielä viiskymppisenä. Alle 25 miehellä ei ole yleensä karismaa, ei osaamista sängyssä, ei oikeanlaista itseluottamusta, ei itsetuntemusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä noita kauniita naisia paljon näe yksinään yökerhoissa. Aina on miehiä jonossa heti kun astuvat ovesta sisään.
Miten siinä sitten pääsisi tuon lauman ohi sen naikkosen puheille?
T. Ap
Sanomalla ”anteeksi, pääsisinkö tästä?”
Miksi alle 27-vuotiaat haluaisi sinut 32-vuotiaan joka et ole kelvannut muille? tai olet niin kranttu että olet kohta 42-vuotias ja sitten voit miettiä olisiko ehkä kannattanut keskittyä vain niihin luonteenpiirteisiin enemmän kuin siihen, että joka ainoa listasi kohta täyttyy?
Vierailija kirjoitti:
Arkielämässä et JOUDU naisten kanssa tekemisiin? Ehkä tuo asenne on se, mikä aiheuttaa epäystävällisyyden.
+ Saada+ laadukas
Vaikka on pr-ovo, niin ääliö on ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi alle 27-vuotiaat haluaisi sinut 32-vuotiaan joka et ole kelvannut muille? tai olet niin kranttu että olet kohta 42-vuotias ja sitten voit miettiä olisiko ehkä kannattanut keskittyä vain niihin luonteenpiirteisiin enemmän kuin siihen, että joka ainoa listasi kohta täyttyy?
Kyllähän sitä monelle tässä kelpaisi, ei siinä mitään. Ja valtaosa ottajista on alle 27v.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkielämässä et JOUDU naisten kanssa tekemisiin? Ehkä tuo asenne on se, mikä aiheuttaa epäystävällisyyden.
+ Saada+ laadukas
Vaikka on pr-ovo, niin ääliö on ap
Mitä noissa sanoissa nyt on niin pahaa?
T. Ap
Aloitus taitaa olla provo, mutta...
On aika hassu ajatus, että tietyn iän jälkeen ei hyviä tyyppejä olisi vapaana ollenkaan. Ja etkö itse näe ristiriitaa siinä, että sanot vapaiden yli 27-vuotiaiden olevan ”laaduttomia” ja sitten itse olet kuitenkin 32v sinkku? Jos olet itse laadukas ja tuon ikäinen niin ihan hyvin voi olla hyvä nainenkin sinkkuna samassa iässä.
Elämä ei aina mene niin kuin itse haluaisi ja siksi kuka vaan voi olla sinkku ja lapseton kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti komea, niin riittää että on olemassa ja vähän käy ihmisten ilmoilla. Komeita miehiä on Suomessa niin vähän, että ne revitään käsistä.
Tinderistä ei mitään laadukasta seuraa saa.
Jos luulet että kauniit naiset tulevat repimään jotain miestä kädestä olet hyvin väärässä. Naiset jotka tekevät aloitteita ovat sellaisia jotka joutuvat tekemään aloitteita.
Enkä nyt puhu pelkästään omista kokemuksista. Sama on nähty tuttavapiirissä.
T. Ao
Jos ajatusmaailma on tuollainen, että sinua ei saa iskeä, niin iske itse sitten. Jos et iske niin olet sitten yksin.
Yleensä luonteeltaan mukavat ja ystävälliset ihmiset ovat ystävällisiä ja mukavia kaikille muillekin kuin laadukkaille naisille, joita yrittävät iskeä. Viimeistään se karkottaa laadukkaat naiset, jos heistä tuntuu, että he ovat miehelle vain karjaa markkinoilla.