Miten komea mies voisi saada kauniin ja muutenkin laadukkaan naisen?
Tinderissä tulee kyllä paljon mätchejä, yleensä 1-5kpl päivässä, mutta ei koskaan ketään jonka kanssa voisin harkita parisuhdetta. Jos nainen on kaunis (aniharvoin on) niin se on kaikkea muuta kuin ystävällinen.
Arkielämässä en joudu tekemisiin naisten kanssa joten sen takia käytän tinderiä.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön lisäksi tarvitaan myös rahaa.
Ja miellyttävää luonnetta.
Kun ei pääse tutustumaan laadukkaisiin naisiin niin eipä sitä pääse luonteella pätemään.
T. Ap
Millä sinä yleensä tutustut ihmisiin? Ulkonäöllä? Seisoa pönötät hiljaa ja siinä sitten ajattelet että nyt tutustutaan.
Enpä tutustu siinähän se ongelma on.
Pitäisikö kadulla mennä häiritsemään? Sehän olisi suuri nou nou tämän palstan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö sinä ap edes tapaamassa näitä naisia vai päätteletkö pelkän profiilin puolesta ettei ole tarpeeksi "tasokas". Hörähdys. Olen varma että sun tasokkuutes tarkoittaa pelkkää ulkonäköä. Mietihän sitä.
Aika turhaa kyllä edes yrittää mitään naista jota en edes pidä viehättävänä. Eikö niin?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö sinä ap edes tapaamassa näitä naisia vai päätteletkö pelkän profiilin puolesta ettei ole tarpeeksi "tasokas". Hörähdys. Olen varma että sun tasokkuutes tarkoittaa pelkkää ulkonäköä. Mietihän sitä.
Aika turhaa kyllä edes yrittää mitään naista jota en edes pidä viehättävänä. Eikö niin?
T. Ap
Kuvat eivät välttämättä kerro viehättävyydestä. Elävä ihminen on eri asia.
En itsekään pyrkinyt, silloin kun deittipalvelua käytin, laittamaan sinne kauneimpia mahdollisia kuvia. Koska niillä saisi vain paljon viestejä ei-kiinnostavilta miehiltä. Halusin mieluummin viestejä niiltä, jotka ovat lukeneet profiilin ajatuksella ja uskovat sen jälkeen, että meillä voisi olla jotain yhteistä.
Alfauroksena minulla oli Tinder heti täynnä matcheja. Ongelmaksi tuli Tinderissä oleva naisprofiilien pieni määrä, eli naiset loppuivat tavallaan kesken.
Taso ei ollut kovin kaksinen kuitenkaan. Pari kauniimpaa, muutama haki varmaan isähahmoa, sen verran nuoria olivat.
Viro on kuitenkin lähellä ja Tallinnasta tulikin sitten mielenkiintoisia kontakteja. Lisäksi Pietarista tulevat turisti mimmit sekoittivat pakkaa ja toi uusia ajatuksia.
Mielestäni Suomalaiset eivät panosta Tinder profiileihin. Se on julma ulkonäkö peli, paremmat kuvat tarkoittaa enemmän osumia. Pietarissa näkee heti, että kuvat ovat ammattilaisen otoksia. Oikeasti korkealaatuisia ilmoituksia.
Loppujen lopuksi Pietari on ihan ylivoimainen paikka näillä leveyspiireillä. Hyvin kasvatettuja, elegantteja ja naisellisia. Rakastavat korkokenkiään.Todella paljon pitkiä hoikkia naisia, jotka voisivat olla töissä missä tahansa mallitoimistossa. Paksut pitkät hiukset, joista erityismaininta.
Suomessa ei ole oikein valinnanvaraa. Itse huomasin, saman ongelman kuin AP. Turhauttavaa. Ihan kivoja mimmejä, mutta kovin paljon juttelevat koulutuksestaan ja työstään. En ole kuitenkaan rekrytoija.
Ja ulkonäköön ei juurikaan käytetä aikaa. Luulisi jonkun silmämeikin edes olevan jokapäiväistä, mutta ei. Ei sitä sitten jaksa kauan katsoa, jos ei ole riittävää yrittämistä.
Miksi sen miehen pitäisi olla jotenkin erityisen komea? Ja miten tämä nyt määritellään, että joku on komea? Minä kun olen luullut että nämä on mielipidejuttuja, kuka nyt mistäkin tykkää.
Ehkä olen kummallinen, mutta yksikään mies ei ole minua koskaan säväyttänyt ulkonäöllään. Siis niin, että kiinnostuisin jostain vain, koska hän on silmissäni komea. Sen sijaan ne tavalliset miehet, jotka ovat kivoja ja mielenkiintoisia, alkavat ihastumisen myötä näyttää silmissäni kivalta. Esim oma puolisoni ei todella ole minkään "yleisen" komeusmittarin mukaan komea. Hän on lyhyt, huonoihoinen, huonohampainen, kapealeukainen, eli jotakuinkin kaikkea muuta mitä komeuteen yleensä liitetään. Joskus ystäväni sanoi minulle, että puolisoni näyttää ihan puliukolta (mikä varmaan objektiivisesti tarkasteltuna pitää ihan paikkansa). Minä katson puolisoani ilmeisen toisella tavalla, koska hänen ulkonäössään huomioni kiinnittää kauniit silmät ja hänen hymynsä saa minut onnelliseksi.
Lisäksi tuollainen asenne "olen komea, tämän täytyy riittää" on ylimielinen ja luotaantyöntävä. Täytyyhän sinulla olla jotain muutakin tarjottavaa puolisolle, kuin ulkonäkö. Ja se joku muu painaa siellä vaakakupissa aika paljon enemmän, kuin mikään ulkonäkö. Vai luuletko, että joku nainen ottaa vaikka ilkeämielisen tyhjäpään vain siksi, että sitä voi kuljettaa kaupungilla ympäriinsä kuin näyttelyesinettä ja esitellä muille? Ajatuksenkulkusi on erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Alfauroksena minulla oli Tinder heti täynnä matcheja. Ongelmaksi tuli Tinderissä oleva naisprofiilien pieni määrä, eli naiset loppuivat tavallaan kesken.
Taso ei ollut kovin kaksinen kuitenkaan. Pari kauniimpaa, muutama haki varmaan isähahmoa, sen verran nuoria olivat.Viro on kuitenkin lähellä ja Tallinnasta tulikin sitten mielenkiintoisia kontakteja. Lisäksi Pietarista tulevat turisti mimmit sekoittivat pakkaa ja toi uusia ajatuksia.
Mielestäni Suomalaiset eivät panosta Tinder profiileihin. Se on julma ulkonäkö peli, paremmat kuvat tarkoittaa enemmän osumia. Pietarissa näkee heti, että kuvat ovat ammattilaisen otoksia. Oikeasti korkealaatuisia ilmoituksia.
Loppujen lopuksi Pietari on ihan ylivoimainen paikka näillä leveyspiireillä. Hyvin kasvatettuja, elegantteja ja naisellisia. Rakastavat korkokenkiään.Todella paljon pitkiä hoikkia naisia, jotka voisivat olla töissä missä tahansa mallitoimistossa. Paksut pitkät hiukset, joista erityismaininta.
Suomessa ei ole oikein valinnanvaraa. Itse huomasin, saman ongelman kuin AP. Turhauttavaa. Ihan kivoja mimmejä, mutta kovin paljon juttelevat koulutuksestaan ja työstään. En ole kuitenkaan rekrytoija.
Ja ulkonäköön ei juurikaan käytetä aikaa. Luulisi jonkun silmämeikin edes olevan jokapäiväistä, mutta ei. Ei sitä sitten jaksa kauan katsoa, jos ei ole riittävää yrittämistä.
Niin, ihmiset etsivät eri asioita kumppanilta. Minä en ole kiinnostunut suhteesta miehen kanssa, joka odottaisi minun joka päivä meikkaavan saati käyttävän korkokenkiä.
Ei minullakaan paljon ole valinnanvaraa, koska toivon miehen olevan älykäs, mukava, minun mielestäni kivan näköinen, hyvän tuoksuinen, huomaavainen, tasa-arvoinen ja edes jotenkin minua ymmärtävä. Ne sopivat tyypit, joiden kanssa oikeasti voisi jaksaa elää, on tosi vaikea löytää, joten en todellakaan toivo profiilini houkuttelevan yhteydenottoja pinnallisilta miehiltä, jotka toivovat parisuhteelta perinteisiä sukupuolirooleja. En esittele paksuja pitkiä hiuksia, vaikka sellaiset olisikin.
Mistä sinä sitten haluat keskustella, jos naisen koulutus ja työ eivät ole kiinnostavia aiheita? Pitääkö heti mennä perhetoiveisiin ja seksuaalisiin mieltymyksiin? Olisiko työtä tai koulutusta kiinnostavampi aihe se, kuka maksaa laskun? Vai onko naisen toivottavaa puhua lainkaan?
Jos vähän naisnäkökulmaa saisi tuoda tähän keskusteluun. Monille naisille ( minullekin) merkkaa miehen luonteenpiirteet ja ominaisuudet ja älykkyys paljon enemmän kuin ulkonäkö. En tapailisi tyhmää ja laiskaa miestä vaikka se olisi kuinka komea. Myös naisvihamielisyys on aika yleistä ja tulee eritavoin esille tilanteissa ja keskusteluissa ja asenteissa, todella turn off. Ei siis kannata liikaa painottaa sitä ulkoista komeutta, vaan keskittyä olennaiseen; minkälainen ihminen olet, mitä haluat ja minkälaisia tavoitteita on elämässä.