Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten komea mies voisi saada kauniin ja muutenkin laadukkaan naisen?

Vierailija
17.06.2020 |

Tinderissä tulee kyllä paljon mätchejä, yleensä 1-5kpl päivässä, mutta ei koskaan ketään jonka kanssa voisin harkita parisuhdetta. Jos nainen on kaunis (aniharvoin on) niin se on kaikkea muuta kuin ystävällinen.

Arkielämässä en joudu tekemisiin naisten kanssa joten sen takia käytän tinderiä.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos olet oikeasti hyvännäköinen mies, niin ainakin yhdenillan jutuisa pääsisit kauniitten naisten kanssa sänkyyn. toki hyvä ulkonäkö ei takaa että olisi muilta ominaisuuksiltaan laatukasta tavaraa, mutta tuollainen ei yhden illan jutuissa haittaa.

Eipä noita kauniita naisia paljon näe yksinään yökerhoissa. Aina on miehiä jonossa heti kun astuvat ovesta sisään.

Miten siinä sitten pääsisi tuon lauman ohi sen naikkosen puheille?

T. Ap

Jos olet oikeasti komea niin nainen tulee kyllä luoksesi. Nyt vaikuttaa, että kuvittelet oman komeutesi tai ongelma on käytöksessä. Koska et ole kirjoitustyylin perusteella käynyt kouluja niin olet 32-vuotiaana jo myöhässä seurusteluasioissa. Komean markkina-arvo on huipussaan nuorena. Komeudella ei elämässä yksin pitkälle pötkitä.

Vierailija
42/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on laadukas nainen?

Nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms.

T. Ap

Miksi se on ongelma, jos naisella on jo lapsia? Uusperheet ovat ihan peruskauraa nykyisin. Tarjonta laajenisi huimasti, jos et olisi tämän ja iän suhteen niin kranttu.

Kriteeriesi perusteella ihmiskuvasi on todella ahdasmielinen ja kylmä. Kai ymmärrät, että vaikka morsiamellasi ei vielä olisi ollut mielenterveysongelmia, sellainen voi aivan hyvin myöhemmin puhjeta (ja melko varmaan puhkeaakin, jos hän joutuu elämään noin vaativan kumppanin kanssa kuin sinä). Elämä ei ole täydellistä, ja ihmissuhteet eivät ole mikään karkkikauppa, josta voit valita vain mieleisesi jutut.

Sitten kun tämän tajuat ja muutut itse avoimemmaksi ja armollisemmaksi, löydät varmasti ihanan (huom. ei täydellisen, sellaisia ihmisiä ei ole) puolison.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, eli miehellä ei saisi olla yhtään kriteerejä naisten suhteen. Sori nyt vaan, mutta mieluummin olen yksin tai harrastan irtosuhteita kun olen sellaisen kanssa jonka kanssa en edes viihdy.

T. Ap

Vierailija
44/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos olet oikeasti hyvännäköinen mies, niin ainakin yhdenillan jutuisa pääsisit kauniitten naisten kanssa sänkyyn. toki hyvä ulkonäkö ei takaa että olisi muilta ominaisuuksiltaan laatukasta tavaraa, mutta tuollainen ei yhden illan jutuissa haittaa.

Eipä noita kauniita naisia paljon näe yksinään yökerhoissa. Aina on miehiä jonossa heti kun astuvat ovesta sisään.

Miten siinä sitten pääsisi tuon lauman ohi sen naikkosen puheille?

T. Ap

Jos olet oikeasti komea niin nainen tulee kyllä luoksesi. Nyt vaikuttaa, että kuvittelet oman komeutesi tai ongelma on käytöksessä. Koska et ole kirjoitustyylin perusteella käynyt kouluja niin olet 32-vuotiaana jo myöhässä seurusteluasioissa. Komean markkina-arvo on huipussaan nuorena. Komeudella ei elämässä yksin pitkälle pötkitä.

Mistä olet saanut sellaisen idean etteivät akateemiset voisi kirjoitta vapaa ajallaan niin kuin normaalit ihmiset?

T. Ap

Vierailija
45/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt komeaa miestä, en luonnossa enkä kuvissa. Olen yli 50 v nainen.

Vierailija
46/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto on aika hyvä paikka ollut. Sen sosiaalisista piireistä olen monta kaunista, fiksua ja koulutettua tyttöystävää löytänyt, vaikka en nyt erityisen komea ja hieman pyyleväkin olen. Vähän kun osaa jubata, ja löytyy itsevarmuutta vatsan pohjalta.

Vierailija
47/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus taitaa olla provo, mutta...

On aika hassu ajatus, että tietyn iän jälkeen ei hyviä tyyppejä olisi vapaana ollenkaan. Ja etkö itse näe ristiriitaa siinä, että sanot vapaiden yli 27-vuotiaiden olevan ”laaduttomia” ja sitten itse olet kuitenkin 32v sinkku? Jos olet itse laadukas ja tuon ikäinen niin ihan hyvin voi olla hyvä nainenkin sinkkuna samassa iässä.

Elämä ei aina mene niin kuin itse haluaisi ja siksi kuka vaan voi olla sinkku ja lapseton kolmekymppisenä.

Toki voi olla vanhempikin laadukas mutta todennäköisyydet pienenevät. Mutta mitä väliä, valtaosa naisista jotka ovat minusta kiinnostuneita ovat 18-25v. Jos vanhempia naisia ei kiinnosta niin mikä ihmeen ongelma se on jos haluan nuoremman?

Vierailija
48/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha, eli miehellä ei saisi olla yhtään kriteerejä naisten suhteen. Sori nyt vaan, mutta mieluummin olen yksin tai harrastan irtosuhteita kun olen sellaisen kanssa jonka kanssa en edes viihdy.

T. Ap

Saahan sitä kriteerejä olla, mutta kannattaa miettiä kunnolla, mitä ovat olennaisia kriteerejä sen yhdessä viihtymisen suhteen.

Kriteerisi kaunis, nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms. rajaavat jo aika paljon potentiaalisia tyyppejä. Sitten jos pitäisi olla vielä samankaltainen huumorintaju, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, ei-ihan-erilainen siisteyskäsitys, samankaltaisia toiveita perheestä, elämäntyylistä ja asuinpaikasta ja vieläpä molemminpuolinen rakastuminen niin tuuria tarvitaan. Nuo jälkimmäiset olen itse todennut aika tärkeiksi yhdessä viihtymisen kannalta, joten tietyn iän tai täydellisen mielenterveyden kaltaiset kriteerit ovat saaneet väistyä vähemmän tärkeinä.

Vierailija
49/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ongelmaa olekaan. Paitsi, että antaahan se vähän ylimielisen kuvan ihmisestä, jos antaa ymmärtää, että kaikki tietyn iän jälkeen olevat vapaat ihmiset ovat huonoja.

Aloituksesta sain sen kuvan, etteivät sinusta kiinnostuneet naiset ole sellaisia, joista olet itse kiinnostut. Tällöin se, että sinusta kiinnostuneista jotkut ovat olleet 18-25v ei auta, kun et heitä ole halunnut. Sen takia ajattelin, että kannattaa katsella avoimemmin ihmisiä.

Minullakin on ikätoiveita kumppanin suhteen. Olen 28v ja ihanneikä kumppanille olisi 28-34v. En kuitenkaan ajattele, että sivuuttaisin ihanan ihmisen siksi että tämä olisi pari vuotta nuorempi tai vanhempi kuin olin alunperin ajatellut. Ei sitä pysty etukäteen ennustamaan kuka se sopiva kumppani tulee olemaan.

Vierailija
50/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen pönäkkä, kaljuuntunut 174-senttinen tukeva 42v mies luulee olevansa "komea" kun mummo kerran sanoi vuonna 1993..

Nämä on niin nähty 😩

Hehe, sama tuli itselleni mieleen. Deittipalstoilla näkee paljon näitä itseään komeaksi ja timmiksi kuvailevia, jotka on todellisuudessa kaikkea muuta. Miehillä on usein tosi kovat luulot itsestään.

Oikeasti komealle miehelle naiset kyllä ovat avoimia, puheliaita ja flirttailevia kaupan kassaa myöten. Oon tätä nähnyt ihan tosielämässä. Ei luulisi olevan vaikeaa tehdä lähempää tuttavuutta.

Vierailija
51/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa te jankkaajat nyt kuitenkin jättäisitte sen komea jutun. 90% mun tutuista saa 0-1 mätchiä päivässä. Tai saivat sen 1-2kk sillloin aikoinaan kun olivat tinderissä. Miettikää sitä.

On se kyllä surkea osa miehillä jos olen parhaassa kymmenyksessä ja tarjonta on nyt tällaista.

Ja ikäerojankkaajille. Kyllä nainen saa olla jopa vanhempikin kunhan sitä laatua löytyy.

T. Ap

Vierailija
52/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kärsii sos.fobiasta, ei mitenkään :(

Vierailija
53/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Saahan sitä kriteerejä olla, mutta kannattaa miettiä kunnolla, mitä ovat olennaisia kriteerejä sen yhdessä viihtymisen suhteen.

Kriteerisi kaunis, nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms. rajaavat jo aika paljon potentiaalisia tyyppejä. Sitten jos pitäisi olla vielä samankaltainen huumorintaju, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, ei-ihan-erilainen siisteyskäsitys, samankaltaisia toiveita perheestä, elämäntyylistä ja asuinpaikasta ja vieläpä molemminpuolinen rakastuminen niin tuuria tarvitaan. Nuo jälkimmäiset olen itse todennut aika tärkeiksi yhdessä viihtymisen kannalta, joten tietyn iän tai täydellisen mielenterveyden kaltaiset kriteerit ovat saaneet väistyä vähemmän tärkeinä.

No kyllä nuo ap:n kriteerit ovat mielestäni aika normaaleja... Itse laittaisin samat, jos miestä etsisin. Paitsi tuo nuori ;).

N38

Vierailija
54/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön lisäksi tarvitaan myös rahaa.

Ja miellyttävää luonnetta.

Kun ei pääse tutustumaan laadukkaisiin naisiin niin eipä sitä pääse luonteella pätemään.

T. Ap

Ulkonäkö tietty , mutta muuten?

Vierailija
55/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori, mukava, lapseton, ei mielenterveys, huume tai alkoholi ongelmaa, ei harrasta säätöjä tms.

T. Ap

Mitä tarkoittaa se että harrastaa säätöjä?

Vierailija
56/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiskö sua on komeaksi sanonut?

Joo ja mummo ja täti.

Ap

Vierailija
57/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea mies, mutta mikä ikä? Ei yli 25v ole kuumaa valuuttaa miehissä yhtään enempää kuin naisissakaan. Sen jälkeen pitää usein olla statusta ja hieman rahaakin.

Kuka halua alle 25v miehen? Miehet alkaa olemaan aikuisia vasta yli kolmekymppisenä ja parhaat ovat hyvässä fitissä vielä viiskymppisenä. Alle 25 miehellä ei ole yleensä karismaa, ei osaamista sängyssä, ei oikeanlaista itseluottamusta, ei itsetuntemusta...

Ei se kyllä ihan näinkään ole.

Jos 30+ miehellä ei ole jo vakaata asemaa työmarkkinoilla ja vähintään kohtuullisia tuloja, on hän ilman muuta tippumassa kärryiltä.

Ei riitä ulkonäkö tai miehekäs olemus.

Alle 25 v on ainakin komea ( jos on, mutta ei se muuksi muutu myöhemmin enää ellei alunperinkään ole)

ja lupaava

Vanhemman miehen täytyy jo lunastaa ne lupaukset.

Vierailija
58/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

No kyllä ehdottomasti pitää olla mielenterveys kunnossa, samoin päihteetön! Tuohan on tavallisen normi-ihmisen vähimmäisvaatimus!

Vierailija
59/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitiskö sua on komeaksi sanonut?

Joo ja mummo ja täti.

Ap

Ei ollut oikea ap.

T. Ap

Vierailija
60/111 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mitä tarkoittaa se että harrastaa säätöjä?[/quote

Yhden illan juttuja, satunnaisseksiä tuttujen ja puolituttujen kanssa.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi