Miksi jotkut naiset eivät tajua että mies käy vieraissa?
Veljeni kaverilla perhe ja ulkoisesti kaikki hienosti. Mies sanoo Esim. menevänsä ylitöihin ja meneekin vieraan naisen luokse. Tai sählytreeneihin. En ymmärrä edes miten tuo pakka pysyy kasassa tälläisessä pikkukaupungissa, luulisi jonkun kertovan naiselle.
Kommentit (63)
Jotkut ovat myös järkyttävän hyviä valehtelemaan ja manipuloimaan. Usein myös tämä kolmas osapuoli pysyy hiljaa ja mikäli muita ihmisiäkin on, jotka asiasta tietävät, yleensä vain ajattelevat "en halua puuttua". Nimimerkillä "omaa kokemusta".
Itseni pelasti sinnikkyys. Tiesin että mies petti minua vaistoni ja muutamien pienten todisteiden pohjalta. En luovuttanut ennen kuin sain tiedon pettämisestä mieheltä itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on avoin suhde. On joskus ollutkin tilanne, että pitkänenäinen kyylä tuli kakistelemaan, mutta aika nolona se lähti kun sanoin, että olen asiasta tietoinen ja me on ihan sovittu tästä.
Ei luulisi ulkopuolisille kuuluvan, kuka kenen kanssa mitä.
Hyvät ihmiset; keskittykää OMAAN ainoaan elämäänne eikä toisten. Se on todella nopsasti ohi.
Meillä kävi vähän samoin, mutta pitkänenäinen kyylä oli mieheni rakastajatar ja hän kuvitteli että kertomalla asiasta minulle, hän voittaa mieheni itselleen palkinnoksi.
Aika pitkien naurujen saattelemana kolpotti tiehensä. Lapsetkin tuli ovelle ihmettelemään, niin sanoin että tuo nainen on ihastunut iskään, mutta iskä tykkää vain halata sitä ja rakastaa äitiä enemmän.
Miestäkin nauratti vähän. Hän oli aikaisemmin jo sopinut irti seksisuhteen, koska nainen kuvitteli selvästi ihan liikoja itsestään.
Me molemmat myös harrastamme ryhmäseksiä muiden ihmisten kanssa kristillisessä hengessä.
Laitetaan lapset mummolle ja vaarille viikonlopuksi ja nussitaan aivot pihalle toisiltamme.
Huono seksi kotona johtaa useimmiten vieraissa käyntiin