Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisitko mustasukkaiseksi jos miehesi..

Vierailija
16.06.2020 |

Juttelisi pitkään jonkun naisen kanssa ja nainen kauniissa kesämekossaan hivelee samalla hiuksiaan ja naureskelee miehesi jutuille. Sinä olisit vähän kauempana ja näkisit tilanteen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Miksi ihmeessä tulisin? Ihan varmasti mies näkee joka päivä naisia jotka hivelevät hänen silmiään, minun lisäkseni. En pelkää miehen pettävän tai jättävän. Silmänilossa ei ole mitään väärää.

Vierailija
2/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisen hiusten hivelystä tulisi. Jos mies koskettaisi naista niin kirpaisisi, mutta jos naisen nähden koskisi minuunkin niin ei kirpaisisi niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pistos ehkä, mutta antaisin tunteen tulla ja mennä. Mustasukkaisuuden tunteminen pienissä määrin ei ole vaaraksi, mutta jos alkaa toimia sen mukaan niin sitten ei ole kyse terveestä mustasukkaisuudesta. Tähän päälle että en pelkää tulevani petetyksi tai jätetyksi. Mieheni tuntien hän juttelee kaikenlaisten ihmisten kanssa mielellään, oli mitä sukupuolta vaan.

Vierailija
4/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soittaa bändissä, ei edes missään tunnetussa. Aina silti on kaikenmaailman naisia flirttailemassa ja hivelemässä käsivartta. Huvittavaa seurata kauempaa. Onhan se kiva kun boostaa miehen itsetuntoa sellainen, on pitkään hyvällä tuulella sen jälkeen.

Vierailija
6/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että minua ei kiinnosta miehet jotka mieluummin juttelee muutaman metrin päässä jonkun tukanhivelijän kanssa kuin minun kanssani.

Vierailija
7/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten mies käyttäytyy.

Ei siis riipu siitä, mitä nainen tekee.

Vierailija
8/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni juttelee usein muille naisille, en edes tiedä kuinka usein silloin, kun en itse ole mukana. Miksi ja mistä minun pitäisi olla mustasukkainen? Maailma on täynnä kauniita kesämekkoja.

Vierailija
9/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että mustis iskisi. En ole ollut koskaan mustasukkainen, vaan arvostan itseäni. Kauniita ihania naisia on maailma pullollaan, mutta on vain yksi minä, eli vain yksi nainen, jonka kanssa miehellä on kolme lasta, melkein 25 vuoden lämmin parisuhde ja täsmälleen samanlainen huumori.

Vierailija
10/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies soittaa bändissä, ei edes missään tunnetussa. Aina silti on kaikenmaailman naisia flirttailemassa ja hivelemässä käsivartta. Huvittavaa seurata kauempaa. Onhan se kiva kun boostaa miehen itsetuntoa sellainen, on pitkään hyvällä tuulella sen jälkeen.

Onhan se kiva kun vartta hivellään.... Kyllä siitä tulee hyvälle tuulelle.

Vierailija
11/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulisi. Mies jutelkoon kenen kanssa tahtoo.

Niin myös minä teen.

Vierailija
12/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kivahan se on että kelpaisi muillekkin.

Vierailija
13/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva kun vartta hivellään.... Kyllä siitä tulee hyvälle tuulelle.

Tunnen pintapuolisesti erään muusikon. Olen ollut fanityttö, nyt puoliksi fani, puoliksi tuttu.

Viime kesänä olin eräällä pikkufestarilla katsomassa häntä ja juttelimme samalla.

Jossain vaiheessa hänen seuraansa tuli kulttuurialan nainen, joka puheensa pidettykään alkoi tehdä itseään tykö. Jotenkin huvitti katsoa, vaikka olen aikoinaan harrastanut melko samaa.

Vierailija
14/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne lähinnä huvittaisi minua. Jälkeenpäin varmasti puhuisin miehen kanssa siitä huomasiko hän itse huvittavaa tilannetta ollenkaan, todennäköisesti ei.

Vierailija
15/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, kivahan se on että kelpaisi muillekkin.

On ihanaa että miestäni himoitaan. Hän on ammatissa, jossa tapaa naisia. Työvaatteissaan hän on silmittömän seksikäs.

Haluan muutenkin kosketella häntä julkisilla paikoilla, kaikkien nähden.

Vierailija
16/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti tulisi... Tosin keskustelun päätyttyä ja naisen lähdettyä kysyisin kyllä mieheltäni, et kuka toi nainen on ja mistä yhteyksistä he toisensa tuntee.

Että tämän verran se kyllä alkaisi kiinnostamaan, mutta minusta tuossa kysymyksessäni ei vielä varsinaisesta mustasukkaisuudesta olisi kysymys. Eihän teistäkään?

Vierailija
17/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, en todellakaan. Miksi mieheni ei saisi jutella jonkun naisen kanssa? Kyllä hän juttelee ainakin töissä joka päivä monenkin naisen kanssa. Kesällä kai aika monella naisella on mekko, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Hiusten hipelöiminen on vähän pöljän näköistä, ei kai aikuiset naiset hivele hiuksiaan? Olisin mustasukkainen sitten, jos mieheni hivelisi sen naisen hiuksia!

Vierailija
18/18 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen tuntisi, niin kyllä mä jälkeenpäin kysyisin. No kukas hän sitten oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä