Miksi jotkut naiset eivät tajua että mies käy vieraissa?
Veljeni kaverilla perhe ja ulkoisesti kaikki hienosti. Mies sanoo Esim. menevänsä ylitöihin ja meneekin vieraan naisen luokse. Tai sählytreeneihin. En ymmärrä edes miten tuo pakka pysyy kasassa tälläisessä pikkukaupungissa, luulisi jonkun kertovan naiselle.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Ja oisko myös se että ihminen ei ole mikään yksiavioinen eläin.
Ja ei pliis raamattukorttia tähän.
Raamatussa, etenkin vanhan testamentin puolella, ollaan kyllä ihan rehellisesti moniavioisia.
Koska ovat naiveja "ei minun mieheni sellaista tekisi, minun mies on aivan erilainen kuin muut miehet".
Onko mitään muita aiheita kuin pettäminen? Petetään työkaverin kanssa ja sitten toinen työkaveri kertoo vaimolle. Sitten taas arkea eteenpäin. Vaimo voi olla pikkasen murusina ja häpeissään, mutta muilla business as usual of course.
Muistakaa naiset, että aina kun mies jää ylitöihin tai menee harrastuksiin, tarkoittaa se automaattisesti pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset, että aina kun mies jää ylitöihin tai menee harrastuksiin, tarkoittaa se automaattisesti pettämistä.
Älä draamaile.
Miksi jotkut miehet eivät tajua, että nainen käy vieraissa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on avoin suhde. On joskus ollutkin tilanne, että pitkänenäinen kyylä tuli kakistelemaan, mutta aika nolona se lähti kun sanoin, että olen asiasta tietoinen ja me on ihan sovittu tästä.
Ei luulisi ulkopuolisille kuuluvan, kuka kenen kanssa mitä.
Hyvät ihmiset; keskittykää OMAAN ainoaan elämäänne eikä toisten. Se on todella nopsasti ohi.
Kuulostaa siltä, että et kuitenkaan pidä siitä, että mies on halunnut avoimen suhteen, koska se häiritsee noin paljon. Mistä joku toinen voisi tietää, että jollakin on avoin suhde. Ilmeisesti mies ei kuitenkaan kerro siitä avoimesti, jos muille tulee pettämisfiilis.
Ei kannata uhrata elämäänsä suomalaiselle pettävälle miehelle. Et uskalla kertoa? Laita joku nimetön viesti sille vaimolle tuntemattomasta numerosta ja tarkemmat tiedot, sillä tavalla muotoillen ettei vaimo kuitenkaan käy sen toisen naisen kimppuun jos hermostuu. Vaimo voi itse etsiä tietoja lisää tai vain erota miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sanoo naiselle "jään ylitöihin", eikä sano mitään pettämiseen liittyvää, niin nainenko siinä on "tyhmä ja ei tajuu"?
Tää on kai tätä "heti luuli kumihuuli" huumoria.
Juuri noin. Ei ihminen voi elää epäillen kaikkia ja kaikkea eikä petetty ole tyhmä vaan se pettäjä ja pettäjä on lisäksi avuton nynnerö joka ei osaa lopettaa edeltävää suhdetta ennen uutta. Tai eihän pettäjä voi em tehdä kun se uusi suhde ei olisi sitten jännä kun ei voisi puolison selän takana hommailla eli jännitys puuttuisi.
Ja kun esim minä lähden työmatkalle niin mieheni voi luottaa että olen työmatkalla enkä ..anemassa jonkun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on pettänyt koko suhteen ajan, alusta asti, joten missään vaiheessa ei ole tullut sitä kuuluisaa muutosta, jonka pitäisi laittaa hälytyskellot soimaan.
Jos se mies sitten lakkaisi pettämästä, tulisi se muutos, josta nainen alkaisi ihmettelemään, että mistä nyt tuulee.
Jep. Nämä on niitä pitkänlinjan pettäjiä. Ne pettää joka suhteessa. Se on niin luonnollinen osa niiden arkea, että muutoksen tajuaa vasta kun pettäjä ei jostain syystä pääse pettämään.
Vierailija kirjoitti:
No, eräs mun tuntema kunnollinen perheenisä iskee naisia lähinnä työpaikaltaan. Sillä on feikkiprofiilit sosiaalisessa mediassa joista vaimo ei tiedä mitään. Tätä olen sivusta seurannut, kun perhe-elämä instassa sellaista ihanaa lapsikeskeistä ja luomuruokaa ja ihanaa parisuhdetta. Toisaalta mies on kyllä aika hankala luonteeltaan ja jäänyt aiemminkin pettämisestä kiinni joten ihmettelen jos vaimolla ei yhtään kellot soi mistään.
No eihän tuo ole kunnollinen perheenisä!
Tautinen mies.utka.
Parisuhteen pohja on luottamus. Luotan mieheeni. Ollaan nähty kerran kahden viikon aikana, koska hänellä on kiire.
Olen sanonut, että minä et petä ja minua ei petetä ja että suhteen saa lopettaa milloin vaan ennen kuin pettää. Pettämisestä on helvetti irti ja sitä ei kannata edes kokeilla, koska silloin ei enää järki pelaa...
Sanoo menevänsä ylitöihin mutta meneekin sählytreeneihin? Aika ketku!
Ei miehetkään sen fiksumpia ole, aivan yhtälailla miehetkin yllättyvät kun itsestään selvyytenä pidetty ja kaltoin kohdeltu kaunis vaimo saakin YLLÄTTÄEN huomiota ja munaa muiltakin miehiltä ja joinain päivänä saattaa tehdä väärin ja ottaa vastaan lämpöä ja läheisyyttä toiselta mieheltä. Tietysti joku ei ota edes puheeksi, että kaipaa hellyyttä ja kosketusta vaan hyppää suoraan toisen syliin, voi kyllä tulla yllätyksenä. Joillekin tulee yllätyksenä vaikka aamulla olisi sanonut että haen sitten muualta.
En kyllä ymmärrä miksi mun pitäisi ymmärtää että mies pettää kun kertoo jäävänsä ylitöihin, tai menevänsä harrastuksiinsa.
Minullakin kun on tuo oma elämä, eli käyn omissa harrastulsissani yms ja "kirsikkana kakun päällä" miehelläni ei ole mitään asiaa lukea esim viestejäni jonkun toisen kanssa ym samoin kun en katso omaksi oikeudekseni lukea mieheni viestejä jne.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi mun pitäisi ymmärtää että mies pettää kun kertoo jäävänsä ylitöihin, tai menevänsä harrastuksiinsa.
Minullakin kun on tuo oma elämä, eli käyn omissa harrastulsissani yms ja "kirsikkana kakun päällä" miehelläni ei ole mitään asiaa lukea esim viestejäni jonkun toisen kanssa ym samoin kun en katso omaksi oikeudekseni lukea mieheni viestejä jne.
Juu, tämä on minustakin täysin normaalin parisuhteen määritelmä. 24 vuotta on yhdessä oltu, eikä koskaan ole kummallakaan ollut tarvetta pohtia toisen tekemisiä eikä urkkia toisen viestimisiä. Vaimoni oli kerran jopa työpaikan miesporukan mukana yhden tyypin polttareissa mökillä, eikä siinä minusta ollut mitään outoa tai epäilyttävää.
Mun miehellä on ollut 2-3 työkuvioista löytynyttä sivusuhdetta. Naiset on tietenkin tienneet, että hän on varattu. Yhteisillä tutuilla pokka on pitänyt aina. Ihmiset pitää yllättävän hyvin turpansa kiinni. Paitsi mun mies, joka on sellainen ”tunnustaja”. Ei kaikki kyttää ja vaani puolisoitaan. Meillä on molemmilla vaativa työ ja paljon matkoja sekä niitä ihan oikeitakin ylitöitä.
Jos mieheni jäisi kiinni pettämisestä, kysyisin, että kai se nyt kuitenkin oli parempaa, kuin mitä kotona on tarjolla, ettei mene hyvät pettämiset hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, riippuu pikkukaupungin koosta, mutta itselleni ainakin tuli ihan puun takaa että mies petti. Jäi kiinni koska unohti kännykkänsä olohuoneeseen, muuten ei olisi tullut mieleenkään. Mies on aina työskennellyt paljon, mikään ei vihjaissutkaan siihen suuntaan että miehellä olisi ollut suhde.
Miten se kännykän unohtaminen kertoi pettämisestä?
Ruutuun lävähti seksikuva naisesta viestillä. Kysyin suoraan viedessäni kännykän miehelle työhuoneeseen ja kertoi ttuuden.
No ilmeisesti miehesi ei sitten ole rehellinen näille toisille naisille, muutenhan he eivät varmaan tulisi sitä sinulta kysymään.