Miksi jotkut naiset eivät tajua että mies käy vieraissa?
Veljeni kaverilla perhe ja ulkoisesti kaikki hienosti. Mies sanoo Esim. menevänsä ylitöihin ja meneekin vieraan naisen luokse. Tai sählytreeneihin. En ymmärrä edes miten tuo pakka pysyy kasassa tälläisessä pikkukaupungissa, luulisi jonkun kertovan naiselle.
Kommentit (63)
Olen sitä mieltä että kukaan ei mahdu kolmanneksi hyvään avioliittoon/suhteeseen. Eli ongelmia on, niitä ei vaan haluta nähdä.
Ja pettäminen ei voi tulla täysin puskista. Ongelmia on ollut, niitä ei vaan haluta nähdä.
Itse olen ns. toinen nainen. Suhde jatkunut jo 4 vuotta. Vaimolla ei mitään hajua, vaikka tunnen vaimon hyvin. Vaimo on ylipainoinen, ruma.
Jotkut naiset eivät välitä koska ajattelevat vikaa olevan "vain niissä muissa naisissa" tiedän valitettavasti tuollaisia tapauksia, olettavat jopa että kaikki ovat kiinnostuneita just heidän miehistään jotka ovat usein superällöttäviä ihan kaikin puolin, yleensä vielä pikkulasten isähahmoja (hahmoja siksi ettei heitä juuri kotona näe, kun aika kuluu vieraissa sängyissä+bileissä). Lopulta pettureita katselevat naiset taitavat katkeroitua kokonaan, ummistavat silmät miehiltä, ajattelevat etteivät saa/ansaitse parempaa, vika aina muissa naisissa (naiset ovat muka tyrkyllä, vaikka pettäjä oikeen baareista metsästäisi sinkkuja jne.) ja pettäjän sormuskin häviää sormesta heti mummolasta ulos mennessä, kuvottavaa käytöstä. Tuo taitaa olla sellaista tekoelämää että yritetään ulkoisesti esittää että kaikki on hyvin, vaikka ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja oisko myös se että ihminen ei ole mikään yksiavioinen eläin.
Ja ei pliis raamattukorttia tähän.
Vaikka avioliitto onkin "raamatullinen", niin kysyn silti, että eikös tuo minkä sanoit, pitäisi ilmoittaa jo heti seurustelun alussa, eikä alkaa salaa pettämään? Täytyyhän olla oikeus saada tietää ja valita millaisen ihmisen kanssa on elämäänsä yhdessä aloittamassa.
Asiahan on täysin ok, jos kaksi "elukkaa" ovat yhdessä vapaassa suhteessa, tai useampi polyamorisessa suhteessa, mutta mikä siinä oikein mättää, että ihan tahallaan täytyy ensin vannoa uskollisuutta, pettää ja aiheuttaa surua? Ja moni nainen haluaa lapsia ilman miestäkin, eli se ei ole mikään syy mennä pakosta naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ns. toinen nainen. Suhde jatkunut jo 4 vuotta. Vaimolla ei mitään hajua, vaikka tunnen vaimon hyvin. Vaimo on ylipainoinen, ruma.
Eiköhän sinäkin ole ylipainoinen, ruma ja kaiken lisäksi ikäväluonteinen kun mies ei ole sinuun vielä rakastunut ja jättänyt sinulle kaikessa häviävää vaimoaan.
T. Miestään pettänyt nainen eli kyllä tiedän miksi sinuun ei ole vaihdettu. Olet seksiin sentään sitä parempi kuin kotona on saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että kukaan ei mahdu kolmanneksi hyvään avioliittoon/suhteeseen. Eli ongelmia on, niitä ei vaan haluta nähdä.
Ja pettäminen ei voi tulla täysin puskista. Ongelmia on ollut, niitä ei vaan haluta nähdä.
Alkoholi voi saada tunnollisimmankin erehtymään, vaikka ois kuinka upea avioliitto/suhde. Ihminen kun on seksuaalinen olento, ja vieras houkuttaa, varsinkin esim. toisella paikkakunnalla ja "turvallisessa paikassa", vaikka olisi kuinka korkea moraali ja vakaasti päättänyt olla uskollinen.
Hyvän suhteen ei siitä silti välttämättä tarvitse rikkoutua, eikä kolmas voi sitä rikkoa. Se on vain pelkkä seksiakti. Täytyy vaan valita kertooko vai eikö kerro. Jälkimmäinen saa suhteen perustumaan valheelle. Joillain ei omatunto kolkuta, mutta jotkut tunnustavat. Inhimillistä. Korostan, että alkoholi...
Mikään kahden ihmisen välillä ei ole idioottivarmaa.
Itse olen huomannut pettämisen, jos suhde on jotenkin kylmennyt ja lisänä toki muita vihjeitä salailua menoista, uusia aikatauluja jne. Yksi jäi kiinni pettämisestä kännykkähälytyksen vuoksi. Se oli aikana ennen näppäinlukkoa. Varmasti mua on petetty muutenkin, mutta se ei ole näkynyt suhteessa.
Mun Ex oli Skitsofreenikko. Ei ikinä myöntänyt, mutta hänen lähipiirissään oli 2 muutakin todettua tapausta, että kyllä se oli ilmeistä. Luulin 17 vuotta, että hän on Narsisti, mutta tässä sairaudessahan on narsistisia oireita. Pettäminen ja tunnekylmyys on yksi ilmenemismuoto. Eli vaikka parisuhteessa kaikki olisi kuinka hyvin, ja puoliso rakastava. Ei se auta, jos toinen on sairas.
En tiedä onko mies pettänyt, mutta on hänellä ainakin ollut ihastuksia. Sellaisia, kenen mukaan olisi voinut lähteä, jos toinen osapuoli on ollut suostuvainen. Mutta pitäisikö niistä sitten jotenkin erityisesti välittää?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton perustelu tämäkin on joka ikisessä pettämisketjussa, että ei hyvään suhteeseen mahdu sitä ja tätä? Ei kaikki elä hyvässä suhteessa ja heilläkin on oikeus inhimilliseen kohteluun. Ei se, ettei ole heti valmis eroamaan ensimmäisessä vastoinkäymisessä tarkoita, että olisi ansainnut tulla huijatuksi. Ja on niitäkin pareja, joissa toinen ihan aidosti luulee elävänsä hyvässä suhteessa vaikka toinen kusettaa minkä kerkiää. Ehkä se on tyhmyyttä, lapsellisuutta tai heikkoutta, mutta entä sitten? Myös tyhmillä, lapsellisilla ja heikoilla ihmisillä on oikeus haluta ihmissuhteiltaan rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä.
No miksi mies pettää?
Mitäs jos siihen parisuhteeseen panostettaisiin?
Puhutaan mikä mieltä painaa.
Yritteisiin olla riittävässä kummossa jotta olisi viehättävä naisen silmissä.
A) Asia ei kiinnosta heitä.
B) Asia huvittaa heitä (mitä tekevät, missä asennoissa, jne)
C) Asia kiihottaa heitä (mitä tekevät, missä asennoissa, jne, erit. jos toinen nainen lihava, matalakoulutettu, typerän näköinen, jne.)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mies pettänyt, mutta on hänellä ainakin ollut ihastuksia. Sellaisia, kenen mukaan olisi voinut lähteä, jos toinen osapuoli on ollut suostuvainen. Mutta pitäisikö niistä sitten jotenkin erityisesti välittää?
Ai kamala. Odotatko vaan, että mies kelpaa jollekin muulle?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen pohja on luottamus. Luotan mieheeni. Ollaan nähty kerran kahden viikon aikana, koska hänellä on kiire.
Olen sanonut, että minä et petä ja minua ei petetä ja että suhteen saa lopettaa milloin vaan ennen kuin pettää. Pettämisestä on helvetti irti ja sitä ei kannata edes kokeilla, koska silloin ei enää järki pelaa...
Sama meillä ja miehen toiseen ihastuminen sai jo helvetin valloilleen. Rehellinen täytyy olla ja puolison seläntakana ei pelata.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset eivät välitä koska ajattelevat vikaa olevan "vain niissä muissa naisissa" tiedän valitettavasti tuollaisia tapauksia, olettavat jopa että kaikki ovat kiinnostuneita just heidän miehistään jotka ovat usein superällöttäviä ihan kaikin puolin, yleensä vielä pikkulasten isähahmoja (hahmoja siksi ettei heitä juuri kotona näe, kun aika kuluu vieraissa sängyissä+bileissä). Lopulta pettureita katselevat naiset taitavat katkeroitua kokonaan, ummistavat silmät miehiltä, ajattelevat etteivät saa/ansaitse parempaa, vika aina muissa naisissa (naiset ovat muka tyrkyllä, vaikka pettäjä oikeen baareista metsästäisi sinkkuja jne.) ja pettäjän sormuskin häviää sormesta heti mummolasta ulos mennessä, kuvottavaa käytöstä. Tuo taitaa olla sellaista tekoelämää että yritetään ulkoisesti esittää että kaikki on hyvin, vaikka ei ole.
No sinunkin mielestäsi vika näyttää olevan muissa naisissa.
Mun mielestä pettäjä pitäisi lähtökohtaisesti aina käräyttää. Jos kyseessä olisikin sitten avoin suhde niin ei ongelmaa, mutta muissa tapauksissa olisi hyvä myötävaikuttaa siihen, että pettäjä joutuisi vastuuseen ja petetty saisi tietää.
Vieraissa ei koskaan käydä ilman syytä. Se ei ole oikein, mutta näin asia on. Humalassa tosin ihminen voi hölmöillä ilman syytäkin.
Minua petettiin puoli vuotisella salasuhteella. Sain asian selville vastikään ja tapahtumista on pari vuotta aikaa. Mieheni tapaili työkaveriaan aina työvuorojen jälkeen. Helppoa tästä teki se, että hän teki näinä "pettämisvuoroina" yövuoroja.
Itsekin mietin aina, että kyllä minä huomaan jos mieheni puuhaa jotain selkäni takana.
Enpä huomanut. Tai itseasiassa jälkikäteen ajateltuna, kyllä minulla aina oli pieni varaus mieheni suhteen. Ja tottakai haluaa luottaa kumppaniinsa ja rakentaa tervettä suhdetta jossa molemmat pystyvät luottamaan.
Noh, nyt ollaan tässä tilanteessa ja kaduttaa että en ikinä huomanut mitään erityistä näiden yövuorojen jäljiltä (hajuja, yms) Ehkä olin vain niin sikeässä unessa..
Ei sitä välttämättä halua uskoa. Itse epäilen vähän, että hyvän ystäväni mies pettää ainakin joskus työmatkoilla. On siis todella pitkiä päiviä töissä ja kotona on kolme lasta, joiden kanssa ei pahemmin vietä aikaa kun on aina jotain rientoja.
Oma epäilyni heräsi, kun tämä ihminen alkoi röyhkeästi flirttailla minulle (myös perheellinen) illanvietossa oman vaimonsa nenän alla. Loi minuun ”kuumia” makuuhuonekatseita ja tuijotti intensiivisesti pitkin iltaa. Se oli äärimmäisen vaivaannuttavaa ja niin selkeää, että suorastaan järkytyin koska jos joku olisi nähnyt, olisi varmasti tajunnut tilanteen. En tiedä huomasiko ystäväni asiaa, mutta itse säikähdin.
Tämän tapahtuman jälkeen olen välillä miettinyt, että mitähän tyyppi oikein touhuilee vaimonsa selän takana, kun nenän allakin tekee noin vaimonsa ystävälle.