Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset avautuvat twitterissä henkilökohtaisista asioistaan ja muut peukuttavat näitä?

Vierailija
16.06.2020 |

Käytän twitteriä päivittäin. Se on minulla (ja varmaan suurella osalla muistakin käyttäjistä) ns. ammatillisessa käytössä eli työasioihin liittyvää twiittailen ja sellaisiin keskusteluihin osallistun.

Olen taas viime aikoina törmännyt useampaan tiliin, jossa ihmiset omalla nimellään ja omalla kasvokuvallaan twiittailevat henkilökohtaisista asioistaan. Yleensä kyseessä on ex-puolison kauheus, lasten tapaamisoikeudet, avioero, exän nyxän psykopatia jne. Siis tällaisia twiittejä: "Taas menin 6-v poikaani hakemaan exältä, joka sanoi, että lapsi pitää palauttaa lauantaina kun heillä on menoa. Sunnuntaista oli kyllä sovittu. Nyt surettaa". "Exä antoi vihdoin luvan lapsen hakemiselle. Vähän lähdin lujaa sinne tänään. Nyxä siellä oli ovella vastassa virnistellen." Nämä avautumiset saavat poikkeuksetta vaikka kuinka paljon tykkäyksiä ja ihan vieraat ihmiset (sellaisetkin joita olen pitänyt fiksuina) kommentoivat näitä, että kyllä onkin se exä kauhea, nyt vaan poliisille ilmoitus ja sullakin on oikeuksia ja lastensuojeluun yhteyttä heti.

Kommentoijat: Eikö tule mieleen, että tiedätte tapahtumasta tasan yhden osapuolen somessa kertoman version? Totuus voi olla jotakin aivan täysin toista. Ja te, jotka omalle nimellänne twiittailette tällaisia: Eikö tule mieleen, että nämä kantautuvat hyvin todennäköisesti myös lasten korviin, eikä mikään ole niin vahingollista ja kamalaa lapselle kuin eronneiden vanhempien kiistakapulaksi joutuminen.

En voi ymmärtää tällaista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla