Uskallanko myydä yhden esineen fb:ssa ettei myyjä näe sitä?
Ostin hyvän ja uuden esineen, paljon arvokkaampi kaupassa.
Jos myyn sen nyt, mietin löytääkö esineen myyjä mun ilmoituksen esim. haulla?
Toisaalta sillä ei ehkä oo intressiä kytätä asiaa.
Kommentit (35)
Uuden tavaran kaupan myyntivoitoista on vain verottaja kiinnostunut, tuskin tavallisia tallaajia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat myydä sen? Et sinä käytettynä saa siitä sitä hintaa minkä sen maksaa uutena kaupassa, joten on epätodennäköistä että pystyt ansaitsemaan rahaa myymällä sen eteenpäin. Joten miksi et vain käyttäisi sitä itse?
Voin käyttää itsekin,mutta se on uusi ja käyttämätön.
Mutta ilmeisesti halusit sen alunperin omaan käyttöön kun ostit sen? Onko sinulla nyt suurempi tarve saada rahaa, etkö haluakaan esinettä vai arveletko, että pystyt saamaan siitä enemmän rahaa kuin mitä itse maksoit? Tuo viimeisin kun on aika epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko rahallinen voittosi? Euroja, kymppejä, satasia?
Max 10-20 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko rahallinen voittosi? Euroja, kymppejä, satasia?
Max 10-20 euroa.
Anna mennä vaan, jos kerran haluat myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat myydä sen? Et sinä käytettynä saa siitä sitä hintaa minkä sen maksaa uutena kaupassa, joten on epätodennäköistä että pystyt ansaitsemaan rahaa myymällä sen eteenpäin. Joten miksi et vain käyttäisi sitä itse?
Voin käyttää itsekin,mutta se on uusi ja käyttämätön.
Mutta ilmeisesti halusit sen alunperin omaan käyttöön kun ostit sen? Onko sinulla nyt suurempi tarve saada rahaa, etkö haluakaan esinettä vai arveletko, että pystyt saamaan siitä enemmän rahaa kuin mitä itse maksoit? Tuo viimeisin kun on aika epätodennäköistä.
Voin etsiä jonkun toisen vastaavan ja onhan mulla kaapissa yksi.
Jos saisin sen kaupaksi, voisin myydä.
Se on uusi ja käyttämätön.
Tietenkin voi laittaa myyntiin. Niinhän kauppiaatkin toimivat, ostavat halvalla ja myyvät voitolla.
Jopa fb-roskalavalta haetut ovat aika pian myynnissä. Samoilla tyypeillä sohvia ja pöytiä myynnissä viikoittain.
Voi hyvänen jestas! Muutaman kympin takia tällainen hässäkkä ihmispololla. Miksi sä sitten ostit koko tavaran, jos et nyt edes osaa päättää mitä sillä uskaltaa tehdä? Ei kai nyt kukaan suutu tai edes välitä kikkareen vertaa jos sä tienaat sen myymällä jonkun kympin! Pientä suhteellisuudentajua nyt peliin.
Mitähän ihmettä. Ymmärrän pelkosi, jos olet jotain eläintä kiertoon laittamassa mutta että tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos näkee? Luultavasti hän ei reagoi mitenkään. Ehkä laittaa vihaisen viestin, minkä voit sivuuttaa. Mitään väärää, et tee.
No en mä ainakaan laittaisi mitään viestiä jos näkisin että myymäni juttu olisi myynnissä.
Enkä ole seurannut koskaan löytyykö.
En mäkään välittäisi, jos joku myisi eteenpäin minulta ostamaansa/saamaansa. Eri asia jos minua olisi huijattu, johdettu harhaan tai käytetty hyväksi tietämättömyyttäni jonkin arvosta, esim. jos olisin luullut 100 euron arvoista 10 euron arvoiseksi. Silloin voisi ärsyttää, mutta en silti alkaisi valittaa, jos lakiakaan ei ole rikottu.
Vierailija kirjoitti:
Onko se uusi ja käyttämätön tuote kenties Munsalan kansallispuku?
Ei. Se on käyttöesine.
No en mä ainakaan laittaisi mitään viestiä jos näkisin että myymäni juttu olisi myynnissä.
Enkä ole seurannut koskaan löytyykö.