Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen aina se, joka järjestää kaikki illanistujaiset ja yhteiset jutut. Onko muilla näin?

Vierailija
16.06.2020 |

Meidän kaveriporukassa minä olen se, joka aina järjestää kaiken. Yhdessä saatetaan puhua että "hei koskas taas nähdään" tai "olis kiva pitää jotkut illanistujaiset". Kukaan muu ei kuitenkaan koskaan tee asian eteen mitään, kuin minä. Minä luon facebookiin tapahtuman ja kutsun kaikki, keksin että missä nähtäisiin ja mitä voitaisiin tehdä ym. En oikein ymmärrä tätä :D Seura kuitenkin kelpaa yleensä mutta kukaan ei tee elettäkään sen eteen että todella olisi jotain illanistujaisia. Olemme kuitenkin jo lähemmäs nelikymppisiä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko tuollainen kaveripiiri kiva kun ei voi puhua avoimesti?

Vierailija
2/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illanistujaisissa sitten puhutaan diipa daapaa, eikä rehellisesti mitään. Onpa kaunis ilta ja silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä onkin hieno ja elegantti kaveriporukka. Jauhatte asian vierestä ja ollaan niiiiiin gourmet.

Vierailija
4/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olette niitä avoimia ihmisiä, eikös juu?

Vierailija
5/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä järjestät, kun ne kaverit ovat niin ihania ja heidän kanssaan voi puhua mistä vaan avoimesti..

Vierailija
6/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olette teennäisesti kavereita.

Vierailija
7/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki osaa emännöidä tai pitää vieraita kotonaan!

Vierailija
8/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ketään ei kiinnosta kuunnella jotain Anssi Kelaa tai Zen Cafeta sun limeenvihreässä Ikea-olohuoneessa ja dipailla porkkanoita vähärasvaiseen rahkadippiin.

Vierailija
9/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs meni jollakulla tunteisiin! Selvästi suurin osa vastauksista yhdeltä ja samalta näppikseltä..

No mutta asiaan! Minulla on vähän samanlainen tilanne. Meitä on kaveripiirissä 8 ja käytännössä kaiken järjestää aina meistä kolme. Tai ehdottaa jotain konkreettista, mihin muut voivat tarttua. Tekemistä, päivämäärää jne. Ovat kyllä kaikki innolla mukana, kun jotain järjestää ja ovat rakkaita ystäviäni, mutta olis kieltämättä välillä ihana mennä ns. valmiiseen tapahtumaan :)

Vierailija
10/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä nyt vaan ei saa kaikkea. Haluat illanistujaisia ym yhteisiä juttuja mutta saat niitä vain itse järjestämällä. Joko hyväksyt asian ja jatkat samaa rataa. Tai et hyväksy ja et laita enää rikkaa ristiin koskaan. Tai seuraavissa juhlissa otat asian puheeksi ja joku muukin ehkä suostuu järjestämään juhlia. Olet luultavasti itsestäänselvyys...sinulta homma hoituu ja kaikki luulee että järjestät aina kaiken mielelläsi.

Vierailija
11/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs meni jollakulla tunteisiin! Selvästi suurin osa vastauksista yhdeltä ja samalta näppikseltä..

No mutta asiaan! Minulla on vähän samanlainen tilanne. Meitä on kaveripiirissä 8 ja käytännössä kaiken järjestää aina meistä kolme. Tai ehdottaa jotain konkreettista, mihin muut voivat tarttua. Tekemistä, päivämäärää jne. Ovat kyllä kaikki innolla mukana, kun jotain järjestää ja ovat rakkaita ystäviäni, mutta olis kieltämättä välillä ihana mennä ns. valmiiseen tapahtumaan :)

Mitä ne loput sanovat syyksi?

Vierailija
12/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hieman hankala sanoa mitään kun et kerro miksi ne muut eivät järjestä illanistujaisia?

Vierailija
13/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko vaihtaa kaveripiiriä kun et osaa keskustella heidän kanssaan harmituksestasi.

Vierailija
14/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se joka ei ikinä järjestä. Menen kyllä aina kun pyydetään. Anteeksi! En vaan jaksa järjestää ja pelkään ettei kukaan haluaisi tulla minun järjestämiin tapaamisiin. Pelkään että ihamiset eivät pidä minusta. Anteeksi :( 

Vierailija
15/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en järjestä koskaan juhlia ym. syy kenkälaatikon kokoinen asunto max 3 vierasta mahtuu istuun.lisäksi pienituloinen ei ole varaa ostaa tarjoiluja .on ikävää, kun otan osaa kutsuihin jos kutsutaan, mutten voi juhlia järjestää, kun on iso suku ei mahdu asuntooni.

Vierailija
16/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee aina noin. Oon monta kertaa ollut tossa roolissa. Ihmiset kiittelee ja on aidosti iloisia kun järjestän. Ja luottavat siihen että kyllä mä taas sen seuraavankin kerran teen.

Ne sitten vaan loppuivat kun en enää järkännyt.

Tämmöisiä muutamia yhteisöjä.

Jollain on se rooli että on sellainen kutsuja ja siihen vähän sit muut oppii. Se ei ole uskoakseni mitenkään tahallista vastuun välttelyä.

Vierailija
17/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana yhdessä lasten ryhmässä. Kerran yritin, sain vastauksen "kyllä me tehdään". Itse asiassa siinä sun kaveriporukassa toiset luultavasti puhuu, että olisi kiva kun joku muukin saisi tehdä, mutta miten me uskalletaan sille sanoa, kun se aina haluaa tehdä itse kaiken. Näin se menee.

Vierailija
18/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä olen mutta tykkään kestitä ja emännöidä, toki saan sanoa myös välisiä, että ollaan vuorostaan teillä, ja se on sopinut.

Vierailija
19/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki osaa emännöidä tai pitää vieraita kotonaan!

Ei ole mitään rakettitiedettä tai avaruusfysiikkaa.

Vierailija
20/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa edes vaikuttaa vieraslistaan. Sukulaisissa on yksi henkilö jota en voi sietää , omahyväinen itserakas paska jonka mielestä parhaat jutut on sellaisia joilla voi nolata muut ja tärkeintä on saada oma naama kuviin ja someen.

Muu perhe (mies ja aikuiset lapset) pitävät ko henkilöä äärimmäisen hauskana ja hyvänä tyyppinä ja hänet pitää aina kutsua. Viimeksi suunniteltiin MINUN 40v juhliani, sanoin että koska joudun sietämään tuota tyyppiä kaikissa muissa tilaisuuksissa, saan sentään sanoa että ei tule synttäreilleni. Perheen mielestä emme voi loukata häntä.

Jos kerran mieluummin loukataan synttärisankaria kuin vierasta, suunnittelen omien kavereideni kanssa omia bileitä. Juhlikoon perhe ääliöporukassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan