Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen aina se, joka järjestää kaikki illanistujaiset ja yhteiset jutut. Onko muilla näin?

Vierailija
16.06.2020 |

Meidän kaveriporukassa minä olen se, joka aina järjestää kaiken. Yhdessä saatetaan puhua että "hei koskas taas nähdään" tai "olis kiva pitää jotkut illanistujaiset". Kukaan muu ei kuitenkaan koskaan tee asian eteen mitään, kuin minä. Minä luon facebookiin tapahtuman ja kutsun kaikki, keksin että missä nähtäisiin ja mitä voitaisiin tehdä ym. En oikein ymmärrä tätä :D Seura kuitenkin kelpaa yleensä mutta kukaan ei tee elettäkään sen eteen että todella olisi jotain illanistujaisia. Olemme kuitenkin jo lähemmäs nelikymppisiä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mukana yhdessä lasten ryhmässä. Kerran yritin, sain vastauksen "kyllä me tehdään". Itse asiassa siinä sun kaveriporukassa toiset luultavasti puhuu, että olisi kiva kun joku muukin saisi tehdä, mutta miten me uskalletaan sille sanoa, kun se aina haluaa tehdä itse kaiken. Näin se menee.

No näitä riittää aina kaveriporukoihin ja työpaikoille. Sitten kun annetaan hommaksi jotain järjestää, se ei onnistukaan.

Vierailija
22/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki osaa emännöidä tai pitää vieraita kotonaan!

Ei ole mitään rakettitiedettä tai avaruusfysiikkaa.

Vaatii kuitenkin opettelua.

Eli useampien tilaisuuksien järjestämistä ennen kuin alkavat sujua.

Omassa tuttavapiirissä on niitä, jotka tykkäävät järjestää ja kutsua, laittaa ruokia jne. Kaikki eivät tykkää järjestää tai edes osaa.

Nuorempana yritin. Välillä kävi niin, että tarjoilut eivät ihan kelvanneet. Tuli tunne, ettei koskaan tiedä, mitä vieraat ihmiset kyläreissulta haluavat, mitä tahtovat syödä ja juoda, millaista ohjelmaa kokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kavereita? Maailma on aina suurempi kuin tämänhetkiset harmit.

Vierailija
24/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki osaa emännöidä tai pitää vieraita kotonaan!

Ei ole mitään rakettitiedettä tai avaruusfysiikkaa.

Ei olekaan, mutta kyllä se jonkin verran harjoittelua vaatii. Ihan jo laatiessaan sellaiset tarjottavat, joista löytyy jokaiselle jotain eri ruokavaliot huomioiden, kylmäketju ei pääse katkeamaan ja kaikki saavat lämpimän aterian samaan aikaan pöytään. Kaikilla ei välttämättä ole sen kokoisia ruuanvalmistusastioitakaan, että voisi kokkailla isommalle porukalle. Eikä kotona tilaa isolle ruokapäydälle. 

Mä tykkään järjestää ja olen järjestänytkin jo parin vuosikymmenen ajan. Mulla on tarkat rutiinit, joilla saan valmistusprosessin aikataulutettua juuri oikein. Mulla on myös runsaasti kylmäsäilytystilaa ja lisäksi 14 hengen ruokapäytä olohuoneessa.