Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun olen kiusattuna työpaikallani?

16.06.2020 |

Vakivirka kunnallisella. Olen ainoa, joka joutuu rajaamaan työaikaa lapsen vuoksi, esim.en voi jäädä ylitöihin (aina, joskus voin). Varmaan liittyy muutakin tähän. Minua ei pyydetä mukaan kauppaan tai kahville, minulle ei aina puhuta, minua ei haluta mukaan työskentelyyn eikä auteta työssä, yksi työntekijä tuijottaa minua häiritsevästi ja vastaa aina tosi napakasti. Nämä ovat sellaisia pieniä asioita, jotka eivät koko ajan tapahdu, mutta säännöllisesti. Minulle tulee käsitys, että minusta ei pidetä ja esim.tuntuu nöyryyttävältä, kun uudet työntekijät varmaan ajattelevat, että mistä on kyse. En haluaisi lopettaa työssä, mutta en oikein tiedä miten jatkaa. Minun ammatilliset näkemykset ovat usein jotenkin huonompia. Ehkä vikaa on minussakin, en tiedä, mutta miten jatkaa tässä tilanteessa...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempiakin työpaikkahelvettejä Suomesta löytyy.

Silti aina on nostettava kissa pöydälle eli ääntä kehiin. Kiusaajat eivät oma-aloitteisesti toimintaansa lopeta.

Vierailija
22/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2 työpaikassa käynyt niin että olen joutunut vakavan työpaikkakiusaamisen uhriksi, onneksi muut kolleegat olivat tukena. Koskaan IKINÄ en ole kuullut että olisin ollut huono.

Mä on vaa semmonen ihminen joka vetää puolensa kaikki ne pahimmat. Nää 2 tapausta olivat psykopaattisia narsisteja ketä kukaan muu ei sietänyt.

"Nää 2 tapausta olivat psykopaattisia narsisteja ketä kukaan muu ei sietänyt." Siis mitä? Kukaan muu ei sietänyt, mutta heitä eivät kiusanneet, mutta sinä siedit ja sinua kiusasivat? Tai sinäkään et sietänyt, mutta sinua kiusasivat, vaikka muita eivät? Ihmetyttää myös noin vahvojen diagnoosien antaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin juuri näin ulossulkevassa yhteisössä. Hyvä etten tullut hulluksi. Tosin ei ollut oikein vaihtoehtoakaan ennenkuin pääsin toiseen työpaikkaan.

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi vaihtaa paikkaa.

Mutta ymmärrettävästi se ei aina onnistu. Joten toiseksi parasta on tehdä työnsä yksin, yrittämättäkään saada toisilta apua tai mitään. Palavereissa voi sitten vain istua hiljaa omiaan mietiskellen. Ideana on se, ettei odota toisilta yhtään mitään. Työskentelee kuin yksinyrittäjä. Jos vain alallasi onnistuu näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi