Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apeana perheemme ottaa vastaan juhannusta: KUKAAN ei ole kutsunut mökille meitä!

Vierailija
16.06.2020 |

Kyllä ottaa kaaliin. Ollaan odotettu järveä ja rantasaunaa, raitista ilmaa, pihaa, jossa melskata ja antaa riemun raikua. Tuotaisiin mukana ruokia. Ei kuulu silti kutsua. On kyllä ystävillä ja kollegoilla mökkiä ja olen kertonut, kuinka lapsemme haluavat juhannukseksi mökille. Ei kuulu kutsua.

Kyllä ovat mökin omistajat itsekkäitä. Ei haluta suoda iloa mökistä toisille. Vain minä itse. Oma pötsi edellä vaikka se hyllyy jo muutenkin. Minä, minä, minä. Mitäs sitä toisten lasten riemun ja odotuksen pilaamisesta. Kunhan minä saan itse levätä.ja nauttia mökistä. Minä, minä, minä.

Tällaisia mökinomistajat ovat. Ai että ottaa kaaliin. Ottaa niin kaaliin, että MEINAA VERISUONI KATKETA!!! 😡😡😡😡

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset mökillä – se onnistuu vain, jos on yksi perhe, omassa rauhassaan viettämässä juhannusta tai muuta osaa kesälomasta.

Minä en ikinä menisi kutsuttuna vieraana mökille viikonlopuksi, edes juhannukseksi, ellei olisi sitten ihan lähisukulainen, sisko tai veli tai äiti kutsujana ja menisin yksin. Mutta että kaksi lapsiperhettä lyötäisiin yhteen, mikä painajainen. Tai joku iso lössi, kaveriporukkajuhannus. Ei ikinä, ei ikinä. Juhannuksena pitää olla rauhallista, ihanaa, kotoisaa yhdessä- tai yksinoloa, ei mitään musiikinjytkettä tai kahden perheen lasten kirkunaa aamusta iltaan.

Mutta voimia niille, joille tuollainen juhannus on tulossa!

Vierailija
42/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten itkuiset silmät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ap oma.

Itse en kutsu mökilleni kuin henkilöt keiden seurassa tahdon olla. Joskus en kutsu ketään. Ollaan oman perheen kesken. Miksi pitäisi kutsua, en ymmärrä?

Vierailija
44/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kutsua. Annan ostoslistan mitä kaikkea tuot tullessasi, riittävästi viidelle plus teidän perheelle jos haluatte myös syödä ja juoda. Ensimmäiseksi kun saavutte, voitte tyhjentää huussin. Sitten laitatte itsellenne makuupaikat saunarakennukseen. Sähköjä siellä ei ole, ja aattona kun lämmitetään sauna, voi tulla vähän lämpöisempi yö. Ruoka laitetaan grillillä, kukin vuorollaan. Saunaan pitää kantaa vettä järvestä. Kaivoa ei ole, joten muista ottaa myös juomavedet perheellesi mukaan. Ranta ei ole erityisen lapsiystävällinen, muista että sinä vastaat omista lapsistasi ja heidän turvallisuudestaan.

Vierailija
45/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
46/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna viisaampana vuokraatte hyvissä ajoin mökin juhannukseksi. Eo tarvi odotella kutsuja ja pettyä. Problem solved.

Vierailija
47/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää, miten ihmiset ajattelevat ensimmäisenä vain itseään, eivätkä minua kuten kuuluisi. Miten voi se oma etu tulla ennen minun etuani? Karsin noin itsekkäät ihmiset heti pois kaveripiiristäni.

Vierailija
48/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraatte mökin ensi juhannukseksi jo nyt, niin ette jää ainakaan ilman. Mökkivuokraa voi säästää sitten tässä vuoden aikana.

Vierailija
49/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha :D. Provohan tämäkin on, mutta kyllä näissä aina joku totuudensiemenkin piilee. Näitä mökkijuttuja on hauska lukea. 

-Vieraat tulee väkisin ja/tai ilmoittamatta

-Vieraat tulee tyhjin käsin tai tuo vääränlaista ruokaa tai tuo sitä liian vähän

-Vieraat ei tule kutsusta huolimatta, taas loukkaannutaan ja katkaistaan välit

-Vieraiden kanssa riidellään verissäpäin

Ihan parasta viihdettä näin juhannuksena!

Vierailija
50/50 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää mulle joku, miksi hitossa se MÖKKI on suomalaisille niin pyhä asia?

Mä en tiedä mitään kammottavampaa kuin joku mökkeily. Varsinkin joku vedetön ja sähkötön tönö pskasti raivatun tien päässä keskellä ei mitään, siihen päälle vielä jotain omia tai toisen sukulaisia perheineen touhuamaan.

Siellä sitten raivataan sitä pihaa ja istutetaan jotain rehuja, hiestä märkänä rempataan ja raivataan jotta pääsee illalla saunaan ja voi tuntea olonsa rentoutuneeksi. Siihen perustuu se "mökillä nukkuukin paremmin" kun koko päivän on saanu talkoilla. Grillataan samaa ruokaa mitä voit grillata kotonakin ja otetaan vähän kuvia facebookiin.

"Luonnon keskellä" on samaa puustoa ja vesistöä kuin kotipaikallakin, paitsi sitä luonnonrauhaa häiritsee ne kaikki sukulaiset ja vieraat häsläämässä. Jos mökillä ei oo niitä pakollisia töitä tehtävänä ja haluat omaa rauhaa ja rentoutumista, niin joudut pakenemaan sieltä mökiltäkin kauemmas olemaan rauhassa, paitsi silloinkin joku pitää laiskana.

Mökkireissun jälkeen kaipaa vaan oman kotinsa rauhaan.

Miksi ihmiset kutsuu edes vieraita mökeillensä tai olettaa automaattisesti että kaikkia kiinnostaisi kenenkään mökeille mennä?

Ja jos sanoo suoraan vihaavansa mökkeilyä, niin pidetään uusavuttomana ja liian mukavaan elämään tottuneena tms. En voi käsittää.