Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apeana perheemme ottaa vastaan juhannusta: KUKAAN ei ole kutsunut mökille meitä!

Vierailija
16.06.2020 |

Kyllä ottaa kaaliin. Ollaan odotettu järveä ja rantasaunaa, raitista ilmaa, pihaa, jossa melskata ja antaa riemun raikua. Tuotaisiin mukana ruokia. Ei kuulu silti kutsua. On kyllä ystävillä ja kollegoilla mökkiä ja olen kertonut, kuinka lapsemme haluavat juhannukseksi mökille. Ei kuulu kutsua.

Kyllä ovat mökin omistajat itsekkäitä. Ei haluta suoda iloa mökistä toisille. Vain minä itse. Oma pötsi edellä vaikka se hyllyy jo muutenkin. Minä, minä, minä. Mitäs sitä toisten lasten riemun ja odotuksen pilaamisesta. Kunhan minä saan itse levätä.ja nauttia mökistä. Minä, minä, minä.

Tällaisia mökinomistajat ovat. Ai että ottaa kaaliin. Ottaa niin kaaliin, että MEINAA VERISUONI KATKETA!!! 😡😡😡😡

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan sen verisuonen katketa, sitten helpottaa.

Vierailija
2/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä melskaavista lapsista ja raikaavista aikuisista. Olen mökilläni hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti katkeaakin. Sen verran väsyneitä nämä mökkiprovot.

Vierailija
4/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta/vuokraa oma, niin ei tarvi verisuonia katkoa.

Vierailija
5/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkejä voi vuokrata.

Vierailija
6/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma tai vuokraa?

Vierailija
7/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Se vaan, että sullehan ei kelpaa mikään sähkötön, kantovedellinen mökki. Ei, pitää olla luksusta. Sori, mulla ei ole sellaista.

Sitä paitsi, kukaan ei nykyään edes halua mökille. Yäk.

Ootko kysyny Hjallikselta jos pääsisitte sen altaalle uimaan?

Vierailija
8/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa, tää on niin väsähtänyttää provoo.

Vierailija
9/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa oma mökki ens juhannukseksi ja kutsukaa sinne joku apea lapsiperhe.

Vierailija
10/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sniff sniff nyyh nyyh

Vierailija
11/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte vaan huonoja vieraita.

Meidät kyllä kutsuttiin kaverin mökille vaikka meillä on omakin mökki (oikeestaan meillä on kaksi, mutta toiselle on aika pitkä matka).

Vierailija
12/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi samat typerät mökkiprovot. Tähän jos ehdottaa mökin vuokraamista, niin kerrot tietenkin ettei teillä ole sellaiseen varaa.

Vierailija
13/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella oikeus valita seuransa itse, tai vain nauttia oman porukan kesken rauhasta. Itsekästä ajatella toisin, mutta varmasti sellaisiakin riittää. Mökkejä voi vuokrata tai vaihtoehtoisesti pystyttää teltan pihalle.

Vierailija
14/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huolisi lapsiperhettä mökilleni pilaamaan juhannusta!

Vierailija
15/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei typeriin provoihin kannata ehdottaa yhtään mitään.

Vierailija
16/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, niin huono.

Vierailija
17/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi samat typerät mökkiprovot. Tähän jos ehdottaa mökin vuokraamista, niin kerrot tietenkin ettei teillä ole sellaiseen varaa.

Kestätkö sinä pienen lapsen itkua? Itkua aikuisten ihmisten petollisen käyttäytymisen vuoksi. Aikuisten itsekkyyden vuoksi? Kestätkö? Meillä on sydän. Onko mökin omistajalla?

Kuten sanoin: tuotaisiin ruokia mukana. Eli tavallaan vuokrasta on kyse.

AP

Vierailija
18/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vuokranneet usein mökkejä kesällä omalle perheellemme ja emme edes kerro mökin tarkkaa osoitetta kenellekään, sillä muuten sinne työntäytyisi puoliväkisillä tuttuja. Tänä vuonna mökki on niin kaukana, että sinne ei muita tule jo matkankin takia. Vietämme siellä pari varmasti ihanaa rauhallista mökissä viikkoa.

Juhannuksena menemme toiselle mökille ja riittää, että siellä on meidän oma porukka. Emme jaksa seurustella muiden kanssa ja sopia ruokajärjestelyistä ja kaikesta mahdollisesta, oma perhe on paras perhe, muilla ei valitettavasti ole väliä.

Vierailija
19/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin niin toivon, että teidän perhe menis mökille. Pentujen huuto ja aikuisten känninen älömölö teidän kämpästä käy meidän hiljaisten naapurien hermoille, ihan meinaa verisuoni katketa. Haluan nauttia rauhallisesta parvekejuhannuksesta lintujen laulua kuunnellen.

Vierailija
20/50 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Mutta tehän voitte vuokrata mökin ja ensi kesäksi ostatte sitten oman.