Apeana perheemme ottaa vastaan juhannusta: KUKAAN ei ole kutsunut mökille meitä!
Kyllä ottaa kaaliin. Ollaan odotettu järveä ja rantasaunaa, raitista ilmaa, pihaa, jossa melskata ja antaa riemun raikua. Tuotaisiin mukana ruokia. Ei kuulu silti kutsua. On kyllä ystävillä ja kollegoilla mökkiä ja olen kertonut, kuinka lapsemme haluavat juhannukseksi mökille. Ei kuulu kutsua.
Kyllä ovat mökin omistajat itsekkäitä. Ei haluta suoda iloa mökistä toisille. Vain minä itse. Oma pötsi edellä vaikka se hyllyy jo muutenkin. Minä, minä, minä. Mitäs sitä toisten lasten riemun ja odotuksen pilaamisesta. Kunhan minä saan itse levätä.ja nauttia mökistä. Minä, minä, minä.
Tällaisia mökinomistajat ovat. Ai että ottaa kaaliin. Ottaa niin kaaliin, että MEINAA VERISUONI KATKETA!!! 😡😡😡😡
Kommentit (50)
En pidä melskaavista lapsista ja raikaavista aikuisista. Olen mökilläni hiljaa.
Niin. Se vaan, että sullehan ei kelpaa mikään sähkötön, kantovedellinen mökki. Ei, pitää olla luksusta. Sori, mulla ei ole sellaista.
Sitä paitsi, kukaan ei nykyään edes halua mökille. Yäk.
Ootko kysyny Hjallikselta jos pääsisitte sen altaalle uimaan?
Vuokratkaa oma mökki ens juhannukseksi ja kutsukaa sinne joku apea lapsiperhe.
Te ootte vaan huonoja vieraita.
Meidät kyllä kutsuttiin kaverin mökille vaikka meillä on omakin mökki (oikeestaan meillä on kaksi, mutta toiselle on aika pitkä matka).
Joka vuosi samat typerät mökkiprovot. Tähän jos ehdottaa mökin vuokraamista, niin kerrot tietenkin ettei teillä ole sellaiseen varaa.
Jokaisella oikeus valita seuransa itse, tai vain nauttia oman porukan kesken rauhasta. Itsekästä ajatella toisin, mutta varmasti sellaisiakin riittää. Mökkejä voi vuokrata tai vaihtoehtoisesti pystyttää teltan pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi samat typerät mökkiprovot. Tähän jos ehdottaa mökin vuokraamista, niin kerrot tietenkin ettei teillä ole sellaiseen varaa.
Kestätkö sinä pienen lapsen itkua? Itkua aikuisten ihmisten petollisen käyttäytymisen vuoksi. Aikuisten itsekkyyden vuoksi? Kestätkö? Meillä on sydän. Onko mökin omistajalla?
Kuten sanoin: tuotaisiin ruokia mukana. Eli tavallaan vuokrasta on kyse.
AP
Olemme vuokranneet usein mökkejä kesällä omalle perheellemme ja emme edes kerro mökin tarkkaa osoitetta kenellekään, sillä muuten sinne työntäytyisi puoliväkisillä tuttuja. Tänä vuonna mökki on niin kaukana, että sinne ei muita tule jo matkankin takia. Vietämme siellä pari varmasti ihanaa rauhallista mökissä viikkoa.
Juhannuksena menemme toiselle mökille ja riittää, että siellä on meidän oma porukka. Emme jaksa seurustella muiden kanssa ja sopia ruokajärjestelyistä ja kaikesta mahdollisesta, oma perhe on paras perhe, muilla ei valitettavasti ole väliä.
Minäkin niin toivon, että teidän perhe menis mökille. Pentujen huuto ja aikuisten känninen älömölö teidän kämpästä käy meidän hiljaisten naapurien hermoille, ihan meinaa verisuoni katketa. Haluan nauttia rauhallisesta parvekejuhannuksesta lintujen laulua kuunnellen.
Huono.
Mutta tehän voitte vuokrata mökin ja ensi kesäksi ostatte sitten oman.
Anna vaan sen verisuonen katketa, sitten helpottaa.