Mitat 172cm ja 43kg. Olenko liian laiha?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, ja mä kun luulin olevani jo liian laihan rajamailla, kun 164cm pituisena painoin 45, 6g... Tuolloin olin kyllä ihan terve ja jaksava, mutta raskaaksi en meinannut millään tulla. Lisäsin kaloreita joka aterialle, sain 3kg lihaa luiden päälle ja sit tärppäs :D en siis aiemmin ollut tajunnut syövåni ihan liian vähän ja liian epäsäännöllisesti, ennen tätä raskausyritystä.....
Onko sulla menkat tulleet säännöllisesti? Syötkö tarpeeksi? Kaikki veriarvot ookoo? Jaksatko liikkua? Tukka ei tipu päästä?
Kuulostat todella laihalta. Ilman kuvaa vaikea arvioida...
*45,6 kg!
Jos puhut totta niin pelottaa puolestasi.
Olet sairaanloisen mitoilla.
Itse olen 155 cm ja silloin kun painoin vielä 45 kg mun menkat eivät tulleet.
No mä oon 172cm ja 56-57kg ja hoikka, yläkropassa näkyy aivan selvästi kylkiluut, solisluut ja selkäranka. Tällainen olen aina ollut, syön hyvin ja voin hyvin, mutta voin vain kuvitella miten hoikka sinä olet😳
Toki me olemme erilaisia ja jos sinä luonnostaan pysyt todella hoikkana niin sitten se asia on niin. Toiset vaan on todella hoikkia ja sellaisina pysyvät vaikka terveellisesti elävät.
Noin karkeasti ajateltuna tuon pituiselle hyvä paino on 50-70kg. 70- kiloisena on todennäköisesti jo aika tuhti jos ei liikuntaa harrasta ja paljon lihasta, kun taas 50- kiloisena voi olla joku jo tosi hoikan näköinen. Yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhut totta niin pelottaa puolestasi.
Olet sairaanloisen mitoilla.
Anteeks mut sairaan loinen naurattaa. :D Se on sairaalloinen.
Olet.
Painoindeksisi on 14,5. Olet vaikeasti alipainoinen. Sulla on yli 11 kg matkaa normaalipainoon.
Ohhoh, ja mä kun luulin olevani jo liian laihan rajamailla, kun 164cm pituisena painoin 45, 6g... Tuolloin olin kyllä ihan terve ja jaksava, mutta raskaaksi en meinannut millään tulla. Lisäsin kaloreita joka aterialle, sain 3kg lihaa luiden päälle ja sit tärppäs :D en siis aiemmin ollut tajunnut syövåni ihan liian vähän ja liian epäsäännöllisesti, ennen tätä raskausyritystä.....
Onko sulla menkat tulleet säännöllisesti? Syötkö tarpeeksi? Kaikki veriarvot ookoo? Jaksatko liikkua? Tukka ei tipu päästä?
Kuulostat todella laihalta. Ilman kuvaa vaikea arvioida...