Fantasioin miehen isästä
Ollaan oltu pariviikkoa miehen vanhempien luona. Vielä toiset pari edessä. Miehen isä on sellainen kiltin näköinen, iloinen, huumorintajuinen, ehkä enemmän söpö kuin komea, vähän pullea.
Olen ihan hirveä, mutta olen alkanut fantasioimaan miehen isästä. Fantasioin että jäätäis johonkin kahdestaan ja hän tulis ihan lähelle, ottais kiinni ja puhuis jotain rivoja ja kertois että on kuolannu mua. Ja että ottais rajusti multa vaatteet ja työntyis sisään.
Tai että yllättäis mut esim suihkusta tyydyttämässä itteeni ja tulis jotenkin isällisesti neuvomaan jotain ja se ajautuis rajuun seksiin.
Tai hän avautuis kun ollaan kahdestaa ettei saa vaimoltaan seksiä enää (ei varmaan oikeesti saakaan) ja mä voisin heittää häneltä housut ja antaa kunnon suihinoton ja hironnan ja saisin mällit suuhun/kasvoille ja tyydyttää itseni hänen katsellessa.
Plus paljonki muita fantasioita hänestä.
Olen 23-vuotias ja miehen isä jotain päälle 50.
Seksi miehen kanssa on upeaa mutta silti jotenkin tuollainen fantasia vaan tuli. Olen kokoajan housut märkänä kun ajattelen tuollaisia.
Pelottaa että minusta alkaa huomaamaan jo jotain. Esim tänään kun hän tuli töistä niin moikkasin jotenkin tosi ujosti ja jouduin nielaisemaan. Oltiin kahestaan sisällä kun muut oli ulkona ja miehen isä näytti puhelimesta kuvia miehestäni muutamavuosi sitten. Jotenkin menin hämilleen kun hän tuli lähelle ja puhui rauhallisella äänellä, liukenin äkkiä paikalta ja hän jäi varmaan miettimään mikä minua vaivaa.
Ja siis mihen isällä ei varmasti ole mitään tällaisia ajatuksia vaan tämä on vaan omaa fantasiaa.
Tälläkin hetkellä ihan märkänä haaveilen. :/
Kommentit (9)
Ei se tulis ikinä onnistumaan. Pakko tyytyä fantasioimaan.
Ap
Ymmärrän. Eksässäni seksikkäintä oli hänen isänsä.
Tulin tänne lueskelemaan, kun olin niin hämmennyksissä. Mutta tunne on molemminpuolinen! Heti kun muut poistuvat ja tilanne aukeaa, tartu vaan rohkeasti patukkaani! Saat kunnolla!
Hyi sinua Pertti. Miniäsi ei ole kiinnostunut sinusta yhtään. Älä yritä mitään tai pilaat suhteesi poikaan ja miniään.
Voithan sä hiljaa mielessäsi unelmoida, mutta pidä suu supussa ja silmät ja sormet kurissa.
Voi hitto, tuntuis itsestä ainakin ihan mielettömän kiihottavalta, jos tietäisin että oman poikani tyttöystävä haluaisi samalla lailla minua. Olisin valmis ottamaan hänet vaikka puuliiterissä halkopinoa vasten.
Anna mennä vaan, appesi ei varmaankaan pahastu jos ehdotat vähän leikkiä kanssasi, tai sitten annat hänen yllättää sinut kun joskus masturboit.