Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kutsun juhannuksen viettoon mökille. Miten suhtautuisit vieraan ehdotukseen?

Vierailija
15.06.2020 |

En aio saunoa, en syö makkaraa enkä juo kaljaa. Haluaisin emännän ostavan minulle kaksi pientä pulloa vahvaa juomaa jotka maksavat 10 euroa per pullo. En halua osallistua rahallisesti ruokakustannuksiin, mutta vien heille lahjaksi lautapelin. Aion ottaa omat ruoat mukaani. Mitä sanoisitte?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vieraan pitää osallistua ruokakuluihin? Jos yhdessä sovitaan mökkeilystä eikä kukaan ole kutsuja, niin jokainen tuo omat ruokansa, mutta ei kutsuttuna mitään ruokakuluja maksella.

Vierailija
42/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihannevieras oot. Isäntäväki kiittää Luojaa polvillaan, kun juhannus loppuu, ja pääsevät sinusta ikiajoiksi.

Älä ole naurettava. Isäntäväki rukoilee polvillaan että kuskaan koko porukan mökille ja takaisin. Olen ainoa jolla on iso auto ja varaa ostaa bensaa. Ilman minua jää mökkireissu välistä tai saavat kävellä sääskien iskiessä että tuskin ihan ensimmäisenä haluavat minusta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkimökötys on ihan ykkösjuhannus harrastus, juhannussiman naukkailun, kyrsänsyönnin ja saunomisen ohella. Että tervetuloa meidän mökille vittupäässä mököttämään.

Vierailija
44/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viet omat ruuat, niin mikset vie omia juomiakin?

On tarkoitus mennä minun tilavalla autolla, johon koko porukka mahtuu kyytiin. Eivät aio maksaa bensarahaa, joten mielestäni on kohtuus että emäntä korvaa tämän haluamallani juomalla. Ilman minua jää mökkijuhannus välistä ja joutuvat kävelemään 80 km suunta.

"Matkakuluihin en osallistu muidenkaan vieraiden osalta, ruuat voi tuoda itse jos niin haluat."

Vierailija
45/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä millainen ystäväpiiri teillä on, mutta kuulostaa kusetukselta puolin ja toisin. Vain yhdellä on bensarahaa. Se on pyydetty kuskiksi. Kuskille ei kukaan aio maksaa, joten se raha yritetään vaatia emännältä.

Eikö olisikin järkevintä, että kaikki maksaa bensasta ja kaikki käy kaupassa yhdessä, kulut jaetaan. Eikä lähde matkaan heti ilmoittamalla, että mitä ei ainakaan tee.

Oletteko te ryhmä työttömiä, rahattomia ja täysin yhteistyökyvyttömiä peräkammarinpoikia? Siltä se ainakin kuulostaa.

Vierailija
46/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että jonnekin päin Suomea on tulossa ratkiriemukas juhannus!

Vierailija
47/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä millainen ystäväpiiri teillä on, mutta kuulostaa kusetukselta puolin ja toisin. Vain yhdellä on bensarahaa. Se on pyydetty kuskiksi. Kuskille ei kukaan aio maksaa, joten se raha yritetään vaatia emännältä.

Eikö olisikin järkevintä, että kaikki maksaa bensasta ja kaikki käy kaupassa yhdessä, kulut jaetaan. Eikä lähde matkaan heti ilmoittamalla, että mitä ei ainakaan tee.

Oletteko te ryhmä työttömiä, rahattomia ja täysin yhteistyökyvyttömiä peräkammarinpoikia? Siltä se ainakin kuulostaa.

Mahtaako se olla emännän idea kutsua noin riemukasta seuruetta mökille. Taitaa paremmin olla isännän idea. Kannattaisko juomatarjoiluista sopia mieluummin isännän kanssa?

Vierailija
48/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis kehtaa pyytää bensarahaa, mutta viinaa kylläkin. Mikä järki?

Vierailija
49/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on mahdollisuus saada sinut viinapäissäsi räyhäämään mökille ja tuot lohdutukseksi lautapelin?

Vierailija
50/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko asperger?

Vierailija
51/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että en halua sinua mökilleni. Silöä lautapelin hinnalla osta itsellesi omat viinat!

Vierailija
52/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensakulut sovitaan etukäteen yhdessä. Emännällä ei ole mitään velvollisuutta maksaa niitä yksin ostamalla sinulle viinaa.

Samoin ruokajutut sovitaan ja kustannetaan yhdessä etukäteen. Myös juomapuoli.

Sen lisäksi jokainen voi ottaa omia juomia tai eväitä jos niin haluaa.

Vierailija
53/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viet omat ruuat, niin mikset vie omia juomiakin?

On tarkoitus mennä minun tilavalla autolla, johon koko porukka mahtuu kyytiin. Eivät aio maksaa bensarahaa, joten mielestäni on kohtuus että emäntä korvaa tämän haluamallani juomalla. Ilman minua jää mökkijuhannus välistä ja joutuvat kävelemään 80 km suunta.

Olisi kyllä kannattanut laittaa tämä jo ihan aloitukseen. Nyt saat turhaan haukkuja.

Tarkoituksella jätin kertomatta tuon aloituksessa, jotta näkisin ihmisten vääristyneet mielipiteet.

Vierailija
54/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Oletko asperger?

En ole mutta joukossa on masentuneita, työttömiä, yksi rääväsuu ja alkoholisti. Olen joukosta ainoa selväjärkisin ja omillaan toimeentuleva.

Vierailija
55/55 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että en halua sinua mökilleni. Silöä lautapelin hinnalla osta itsellesi omat viinat!

Lautapeli maksoi tasan nolla euroa, että laitonta pontikkaako ajattelit keittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä