Listataan asioita jotka ovat turn-offeja miehissä
Minulle niitä ovat räikeästi värjätyt hiukset (vihreä, oranssi jne.), kulmalävistys, rengas huulessa, lihavuus, paidattomuus muualla kuin uimarannalla ja moukkamaiset käytöstavat, mukaanlukien kiroilu.
Kommentit (67)
No ei takuulla listata, miehet ovat ihania.
Alkoholismi
Huumeiden käyttö
Sovinistisuus
Rasistisuus
Juntteus
Tyhmyys
Tuossapa ne pahimmat
Se, että asettaa parisuhteessa kumppanilleen sellaisia rajoja ja vaatimuksia joita ei sitten omalla kohdallaan ole valmis noudattamaan. On täysin ok vaatia esim. että tyttöystävä ei istu muiden miesten sylissä, mutta ei ole ok vaatia sitä jos kuitenkin itse päästää vieraita naisia syliinsä.
Pitkät kynnet, pesemättömät hampaat tai muuten huono hygienia. Misogynismi tai oikeistolaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi
Huumeiden käyttö
Sovinistisuus
Rasistisuus
Juntteus
TyhmyysTuossapa ne pahimmat
Ei taida sama päteä toiseensuuntaan jos tyhmyydestä valitetaan. Se kirjotetaan junttius eikä juntteus
Suuri seksikumppaneiden määrä. En halua mitään yhteiskäyttödikkiä parisuhteeseen kanssani.
Onko sellaisia huonoja juttuja, mitkä ovat sukupuolesta kiinni? Miehen tekemänä tuomittavaa, mutta naisen tekemänä kannustettavaa?
Itsellä tuli heti mieleen enemmän luonnejuttuja kuin ulkonäköjuttuja
Entisistä suhteistani kavahtaisin miehessä jatkuvaa pätemisen tarvetta (voi kysyä kyllä mistä se kumpuaa), jossa mies kuvittelee osaavansa itse asiat ja minä en ja tuntee jatkuvaa tarvetta neuvoa minua. En haluaisi miestä, joka on kuin lapsi jota pitää kasvattaa eikä hänellä ole mitään käytännön taitoja.
Lisäksi kavahtaisin ilkeämielistä vitsailua ja kuittailua toisen kustannuksella. Siinäkin menee raja. Se menee helposti myrkylliseksi. Se on koettu. En ole huumorintajuton, mustaakin huumoria voi olla, mutta vittuilu on asia erikseen.
Turn off miehessä on myös se, että jos hän ei ole ikäisekseen mennessä käynyt jotain tiettyä omaa henkistä kasvuprosessia läpi, eikä ole valmis työstämään itseään tai ei kykene analysoimaan käytöstään. Arvostan ihmisiä, jotka osaavat keskustella asioista rakentavasti, ja osaavat käsitellä tunteitaan.
Pysyisin myös kaukana miehistä, joilla on jotain aggressionhallintaongelmia tai kykenemättömyyttä pitää yllä kaverisuhteita tai mitään kunnollisia ihmissuhteita ja kokisi, että ihmissuhde on ainoa täyttymys elämässä. haluan että mies on aikuinen, jolla on oma elämä kunnossa.
En etsi täydellisyyttä. Ulkoisesti tietenkin pitää jotain vetoa tuntea, mutta niinhän kaikki kokevat puolison valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia huonoja juttuja, mitkä ovat sukupuolesta kiinni? Miehen tekemänä tuomittavaa, mutta naisen tekemänä kannustettavaa?
Noloa myöntää, mutta pitkät lakkaamattomat kynnet ovat sellainen. Olen tiukan linjan feministi ja voisin hyvin seurustella miehen kanssa joka vaikkapa pukeutuisi mekkoihin, korkkareihin ja lakkaisi kyntensä, mutta mies jolla on pitkät kynnet noin niinkuin muuten vaan inhottaa. Naisessa sama ei inhota. Tämä on selkeästi asia jonka kanssa vielä taistelen.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi
Huumeiden käyttö
Sovinistisuus
Rasistisuus
Juntteus
Melkein bingo, löytyy muut kuin huumeet ja tyhmyys.
Mies joka puhuu useista muista ihmisistä jatkuvasti pahaa ja negatiivisen sävyyn on minulle heti totaalinen turn-off. Kaikista ei tarvitse pitää mutta kaikkia pitää sietää ilman että heidän vikojaan tarvitsee koko ajan ruotia.
Aito pyyteetön auttavaisuus ja ystävällisyys muita kohtaan taas ovat piirteitä joita miehessä arvosta kaikkein eniten.
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsemista ei kai tarvitse tehdä, mutta jos mieltymyksistä puhutaan niin..
Mies jolla on hyvin tiivis suhde äitinsä kanssa on itselleni turn off. Jos olisin itse mies tai lesbo, kuvittelisin että naisystäväni ja äitinsä tiivis suhde ei olisi samalla tavoin luotaantyöntävä elemenetti. Nuo suhteet, yleistäen, poikkeavat toisistaan. On äitejä & tyttäriä jotka aikuisiällä ovat tasavertaisia ja kuin läheisiä ystäviä. Äidin ja aikuisen pojan suhde harvemmin on samalla tavoin tasavertainen. Poikkeuksia varmasti löytyy.
Väkivaltaisuus ja ilkeys listan kärjessä. Tupakanpoltosta en tykkää, liiallinen alkoholinkäyttö, huumeet, likaisuus, huonot hampaat, ooppera- tai teatteriharrastus, runojen kirjoittaminen, vihervasemmistolaisuus, liiallinen saituus.
Hyviä ja tavoiteltavia ominaisuuksia kiltteys, urheilullisuus (ihan normitaso riittää), ulkoilmahenkisyys, lapsi- ja eläinrakkaus, huumorintaju.
Eli ihan semmoinen perusmies käy.
Ei ole kiinnostunut kokeilemaan uusia asioita. Katsoo ainoastaan telkkaria tai pelaa konsolipelejä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi
Huumeiden käyttö
Sovinistisuus
Rasistisuus
Juntteus
Tuo ihan sama lista pätee kyllä käytännössä naisiinkin.
Ei listata.