Onko oikein, että vastuulliseen asemaan valitaan kissan kiduttaja?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006539061.html
On siinä niin vastenmielisen omahyväinen virne kasvoilla, että huhhuh.
"Hei, mut sori siitä, että kidutettiin vähän kissoja."
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pam. Annatte mahdollisuuden mitä lynkkaajamammat eivät suo.
Pari kissaa vuosikymmen sitten luulisi olevan jo unohtunut. Mutta ei, pitää vanhoja kaivella kuin 30 vuotta vanhoja miituu juttuja.
Jos valittaisiin eläinsuojeluyhdistyksen puheenjohtajaksi, niin olisiko sekin hyväksyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Miksei tämä ihminen tajua itse vetäytyä politiikasta? Tämä kissajuttu on sellaisia, ettei tule varmasti ikinä unohtumaan.
Pelkästään tyypin naaman näkeminen saa verenpaineeni nousemaan. Ihminen, joka kykenee rääkkäämään eläimiä, on usein psykopaatti.
Siis tuo on edelleen demarinuorten puheenjohtaja. Miten voi olla mahdollista? Onko tämä puolueen arvojen mukaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kissaa vuosikymmen sitten luulisi olevan jo unohtunut. Mutta ei, pitää vanhoja kaivella kuin 30 vuotta vanhoja miituu juttuja.
Mutta valehteli ehdokkuutensa yhteydessä, ettei ollut tuomioita. Tämä sinusta OK?
Ei kaikkea voi muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta valehteli ehdokkuutensa yhteydessä, ettei ollut tuomioita. Tämä sinusta OK?
Ei kaikkea voi muistaa.
Eikö sinne PAM:iin nyt ollut ketään muita ehdolla?
Vierailija kirjoitti:
Nyt palautetta niin perkeleesti tuonne PAM:ille. Laitoin jo itse.
Laitoin myös. Tuskin auttaa.
Up. Älkää unohtako tätä asiaa vaan laittakaa Pamille palautetta.
Mikkel Näkkäläjärvi on sankari!
Onko kukaan saanut palautteeseensa mitään vastausta?
Nyt varalla eduskuntaan. Ihan järkyttävä juttu. Hakkasi kissaa lapiolla ja lisäksi suihkutti spray-maalia kissojen silmille. Ilmeisesti useampi tekijä. Sadistista. 15-vuotiaana pitäisi jo tietää mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minulle PAM vastasi hyvin ylimielisesti palautteeseen. Täytyy vaihtaa vaikka YTKhon
Näin minäkin tein, erosin Pamista.
Vierailija kirjoitti:
Mikkel Näkkäläjärvi on sankari![/quote
Vaan sun tyhmässä päässäsi.
Ja nyt tämä eläinten kiduttaja on puoluejohdossa!! Ei kukaan, ei edes teini tee tuollaista ellei ole mielenterveydellisiä ongelmia!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle PAM vastasi hyvin ylimielisesti palautteeseen. Täytyy vaihtaa vaikka YTKhon
Näin minäkin tein, erosin Pamista.
Varmasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Persuissa tuomittu raiskaaja-Putkis, ministerinä raiskaaja ja lapsia groomaava pedo-Ryyd, puhemiehenä monirikollinen, raiskauksista haaveileva Harha-aho, the list goes on. Näkkis sentään katunut LAPSENA tekemäänsä hirveää tekoa ja pyytänyt sitä anteeksi. Toi sen nytkin suoraselkäisesti itse esiin. Koittakaas pedopersut saada ne onat raiskarinne kuriin ennen kuin lähdette vieraidiin pöytiin huutelemaan.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt tämä eläinten kiduttaja on puoluejohdossa!! Ei kukaan, ei edes teini tee tuollaista ellei ole mielenterveydellisiä ongelmia!!!
Samaa mieltä. Ikä voisi olla selitys vain, mikäli olisi ollut alle kouluikäinen tekoaikana.
Tällaiset henkilöt menestyvät vallan kuvioissa. Ihmiset eivät ikävä kyllä muutu, kiduttajalla on kiduttajan sisin, mutta oppii kyllä siistimään fasadinsa sopivan imeläksi politiikan poikakaverelle ja täti-ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Persuissa tuomittu raiskaaja-Putkis, ministerinä raiskaaja ja lapsia groomaava pedo-Ryyd, puhemiehenä monirikollinen, raiskauksista haaveileva Harha-aho, the list goes on. Näkkis sentään katunut LAPSENA tekemäänsä hirveää tekoa ja pyytänyt sitä anteeksi. Toi sen nytkin suoraselkäisesti itse esiin. Koittakaas pedopersut saada ne onat raiskarinne kuriin ennen kuin lähdette vieraidiin pöytiin huutelemaan.
Nyt hieman malttia. Aikamoisiin kunnianloukkauksiin syyllistyit juuri.
Hyi. Kuvottavaa.
En voi ymmärtää miksi demarit suosii tuollaista tyyppiä. Onneksi en äänestänyt niitä enää.
Valehteli, salasi ja väitti katuvansa.