Harmittaa näin viisikymppisenä miehenä, että meidän setämiesten seksuaalisuudesta on tullut nykymaailmassa jotenkin saastaista
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Millaisista sisemmistä häpyhuulista te setämiehet pidätte?
Ulkonevista vai huomaamattomista - saako setämies arvostaa vulvaa vuonna 2020?
Viivapillu joka on pehmeää suluista posliini. Sitä voisin imeä lutkutella vaikka aamuun saakka. Välillä tietysti työnnettäisiin aisaa sisään ja oltaisiin hurjia mutta sitten taas nuoltaisiin daami nirvanaan.
Eihän viivapillussa ole mitään imettävää.
Se johtuu siitä, että omanikäinen nainen ei kelpaa. Minusta meistä naisista tehdään jotain friilkejä heti 4-kymppisinä, ollaan jotain milffimaturemitäniitänyton-kategoriaa eikä ”normaalin ja terveen” halun kohteita enää :( Se on tosi surullista. Melkein hävettää olla seksuaalinen nainen ja haluta kaunistautua ja olla seksikäs kun tuntuu että että on vaan säälittävä friikki jota kukaan mies ei oikeasti halua.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että omanikäinen nainen ei kelpaa. Minusta meistä naisista tehdään jotain friilkejä heti 4-kymppisinä, ollaan jotain milffimaturemitäniitänyton-kategoriaa eikä ”normaalin ja terveen” halun kohteita enää :( Se on tosi surullista. Melkein hävettää olla seksuaalinen nainen ja haluta kaunistautua ja olla seksikäs kun tuntuu että että on vaan säälittävä friikki jota kukaan mies ei oikeasti halua.
Ei se näin ole. Itse olen mies 50+ ja parhaat seksikokemukset ovat ikäisteni naisten kanssa. Muutama ryppy on tietysti tullut molemmille, mutta jos olet pitänyt itsestäsi huolta, olet henkisellä kypsyydellä korvannut sen minkä olet ehkä menettänyt. Et voi liikunnallinen nainen, kuten mieskin on kaunis jopa yli 60 v. ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se näin ole. Itse olen mies 50+ ja parhaat seksikokemukset ovat ikäisteni naisten kanssa. Muutama ryppy on tietysti tullut molemmille, mutta jos olet pitänyt itsestäsi huolta, olet henkisellä kypsyydellä korvannut sen minkä olet ehkä menettänyt. Et voi liikunnallinen nainen, kuten mieskin on kaunis jopa yli 60 v. ikään.
Kiitos, mukavaa että näit sen vaivan että kirjoitit näin kauniisti ja kypsästi ajatuksistasi. Se tuo toivoa :)
Tässä vaiheessa alkaa arveluttaa jo ankarasti onko tässä ketjussa kukaan, koskaan imenyt sisempiä häpyhuulia syvälle suuhunsa.
Oi rakkaat- ilmaiskaa viehätyksenne vulvaan!