Osaako kukaan tulkita? Unessa olin pyörätuolissa mutta esim rappuset alas pystyin nousemaan jaloilleni ja kävelemään ne alas.
Kommentit (18)
voisiko olla, että tunnet jonkinlaista lamaannusta elämän haasteiden edessä, mutta jaksat kohdata vähemmän vaativia asioita?
Alkoholinkäyttösi on liukumassa käsistä.
Elämä ilman viinaa on kuin istuminen pyörätuolissa, mutta kännissä alamäki on pitkä syvä sekä rankka ja pystyt kulkemaan ne portaat alas ilman ulkoisia apuvälineitä.
Jalat kantoivat hetken, ennen pysyvään katkokävelyyn siirtymistä.
Tottele alitajuntaasi ja hakeudu AA kerhoon.
Kerää rohkeutesi ja sitten tavarasi ja jatka matkaa kohti uutta elämää. Tunnet lopulta helpotusta ja huomaat että elämä kantaa kuitenkin.
Unet ovat ihmeellisiä. Unessa olen aina terve ja kävelen normaalisti. Sitten herään karuun todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kerää rohkeutesi ja sitten tavarasi ja jatka matkaa kohti uutta elämää. Tunnet lopulta helpotusta ja huomaat että elämä kantaa kuitenkin.
Koska olet nyt jumissa elämäsi suhteen. Tee muutos nyt vielä kun sinulla on siihen voimia.
Et ole kykenevä saamaan aikaan muutosta elämässäsi muutoin kuin alaspäin.
Kerro tarkemmin. Mitä oli portaiden päässä? Mikä oli unen yleistunnelma? Miltä tuntui olla pyörätuolissa, entä kävellä portaita? Jäikö mitään muuta yksityiskohtaa mieleen?
Ja kaikki nuo edellä esitetyt kommentit ovat ihan totta.
Unien tulkinta kun onaina selitystä, sepustusta, tarinaa, luuloa sun muuta harhaa.
Ja tulkinta riippuu täysin henkilöstä, joka sen esittää.
Joten mikä tahansa kerrottu tulkinta on totta.
Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin. Mitä oli portaiden päässä? Mikä oli unen yleistunnelma? Miltä tuntui olla pyörätuolissa, entä kävellä portaita? Jäikö mitään muuta yksityiskohtaa mieleen?
Olin kaupassa alkuun ja jouduin jatkuvasti väistelemään ihmisiä pyörätuolin kanssa. En ollut yksin siellä mutta kukaan ei varsinaisesti auttanut minua. Kaupasta lähtiessäni ilmestyi yhtäkkiä alaspäin vievät portaat joita kaiteesta pitäen laskeuduin alas varovasti. Muistan ihmetelleeni miksi olin pyörätuolissa ja miten siihen jouduin. Ap
Alaspäin meneminen harvoin tarkoittaa mitään hyvää.
"Jos jalkasi kieltytyvät toimimasta, olet tehnyt niillä jotain väärää, olet kulkenut väärään suuntaan"
"Jos portaat johtavat useita kerrosvälejä ylöspäin ja ne ovat kunnossa, on enne suotuisa"
Olisiko niin, että olet jumissa jossakin tilanteessa, mutta sinulla on jo ratkaisu, pystyt menemään "toiselle tasolle"
Jalat kyllä toimivat silloin kun halusin nousta. Polvet olivat kipeät ja käveleminen vaivalloista. Ap
Haluat olla Andy Pipkin.
"Yeah I know"
Olet nähnyt välillisesti perunoita jotka ovat hedelmällisyyden symboleita, joten juhannukseesi on luvassa paljon lempeä ja läheisyyttä. Olen niin onnellinen puolestasi.
T: selvänäkijä Sari