Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako kukaan tulkita? Unessa olin pyörätuolissa mutta esim rappuset alas pystyin nousemaan jaloilleni ja kävelemään ne alas.

Vierailija
15.06.2020 |

Jalat kantoi hetken aikaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt välillisesti perunoita jotka ovat hedelmällisyyden symboleita, joten juhannukseesi on luvassa paljon lempeä ja läheisyyttä. Olen niin onnellinen puolestasi.

T: selvänäkijä Sari

Vierailija
2/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko olla, että tunnet jonkinlaista lamaannusta elämän haasteiden edessä, mutta jaksat kohdata vähemmän vaativia asioita?

Vierailija
4/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin rullaa - kelaa sitä!

Vierailija
5/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholinkäyttösi on liukumassa käsistä.

Elämä ilman viinaa on kuin istuminen pyörätuolissa, mutta kännissä alamäki on pitkä syvä sekä rankka ja pystyt kulkemaan ne portaat alas ilman ulkoisia apuvälineitä.

Jalat kantoivat hetken, ennen pysyvään katkokävelyyn siirtymistä.

Tottele alitajuntaasi ja hakeudu AA kerhoon.

Vierailija
6/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää rohkeutesi ja sitten tavarasi ja jatka matkaa kohti uutta elämää. Tunnet lopulta helpotusta ja huomaat että elämä kantaa kuitenkin.

Vierailija
7/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet ovat ihmeellisiä. Unessa olen aina terve ja kävelen normaalisti. Sitten herään karuun todellisuuteen.

Vierailija
8/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää rohkeutesi ja sitten tavarasi ja jatka matkaa kohti uutta elämää. Tunnet lopulta helpotusta ja huomaat että elämä kantaa kuitenkin.

Koska olet nyt jumissa elämäsi suhteen. Tee muutos nyt vielä kun sinulla on siihen voimia.

Vierailija
9/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kykenevä saamaan aikaan muutosta elämässäsi muutoin kuin alaspäin.

Vierailija
10/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin. Mitä oli portaiden päässä? Mikä oli unen yleistunnelma? Miltä tuntui olla pyörätuolissa, entä kävellä portaita? Jäikö mitään muuta yksityiskohtaa mieleen?

Vierailija
11/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki nuo edellä esitetyt kommentit ovat ihan totta.

Unien tulkinta  kun onaina  selitystä, sepustusta, tarinaa, luuloa sun muuta harhaa.

Ja tulkinta riippuu täysin henkilöstä, joka sen esittää.

Joten mikä tahansa kerrottu tulkinta on totta.

Tai sitten ei.

Vierailija
12/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin. Mitä oli portaiden päässä? Mikä oli unen yleistunnelma? Miltä tuntui olla pyörätuolissa, entä kävellä portaita? Jäikö mitään muuta yksityiskohtaa mieleen?

Olin kaupassa alkuun ja jouduin jatkuvasti väistelemään ihmisiä pyörätuolin kanssa. En ollut yksin siellä mutta kukaan ei varsinaisesti auttanut minua. Kaupasta lähtiessäni ilmestyi yhtäkkiä alaspäin vievät portaat joita kaiteesta pitäen laskeuduin alas varovasti. Muistan ihmetelleeni miksi olin pyörätuolissa ja miten siihen jouduin. Ap

Vierailija
13/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
14/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaspäin meneminen harvoin tarkoittaa mitään hyvää.

Vierailija
15/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos jalkasi kieltytyvät toimimasta, olet tehnyt niillä jotain väärää, olet kulkenut väärään suuntaan"

"Jos portaat johtavat useita kerrosvälejä ylöspäin ja ne ovat kunnossa, on enne suotuisa"

Olisiko niin, että olet jumissa jossakin tilanteessa, mutta sinulla on jo ratkaisu, pystyt menemään "toiselle tasolle"

Vierailija
16/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat kyllä toimivat silloin kun halusin nousta. Polvet olivat kipeät ja käveleminen vaivalloista. Ap

Vierailija
17/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/18 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat olla Andy Pipkin.

"Yeah I know"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi