Harmittaa näin viisikymppisenä miehenä, että meidän setämiesten seksuaalisuudesta on tullut nykymaailmassa jotenkin saastaista
Kommentit (86)
Millaisista sisemmistä häpyhuulista te setämiehet pidätte?
Ulkonevista vai huomaamattomista - saako setämies arvostaa vulvaa vuonna 2020?
Teinitytöt/nuoret naiset kokevat niin paljon ahdistelua aikuisilta, vanhemmilta miehiltä, että naisten ällöksyntä setämiehiä kohtaan on ihan looginen seuraus jo sieltä teini-iästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt/nuoret naiset kokevat niin paljon ahdistelua aikuisilta, vanhemmilta miehiltä, että naisten ällöksyntä setämiehiä kohtaan on ihan looginen seuraus jo sieltä teini-iästä lähtien.
Nyt puhutaan jo todella vanhoista asioista. (joka ei täällä palstalla ole ennenkuulumatonta)
Tapahtuivatko nämä attentaatit Ahti Karjalaisen ollessa ministerinä?
Se voi johtua ikäryhmän käytöksestä nuorempia ikäryhmiä kohtaan. Tai sitten kuvitelmaa.
Huonokäytöksisiä vanhuksia siis - mikä tässä oli uutinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan jo todella vanhoista asioista. (joka ei täällä palstalla ole ennenkuulumatonta)
Tapahtuivatko nämä attentaatit Ahti Karjalaisen ollessa ministerinä?
Kuka on Ahti Karjalainen?
Silloin kun minä tulin äänestysikään, Paavo Arhinmäki oli Vasemmistoliiton puheenjohtaja ja Soinin Persut teki jytkyn.
Tuossa vaiheessa inhoni vanhempia miehiä kohtaan oli jo hyvin syvää.
Saman kokemuksen jakaa lähes jokainen kaveripiirin nainen.
Googletin Ahti Karjalaisen, ja näköjään hän kuoli jo ennen kuin olin edes syntynytkään.
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ja ainoastaan sen takia että kuolaatte parikymppisten perään. Ei kukaan halua seksiä miehen kanssa josta tulee oma isä mieleen🤮
Eipä tulisi mieleenkään näin viisikymppisenä nuoret tytöt seksuaalisessa mielessä. Kuka nyt seksiä haluaisi kypsymättömän teinin kanssa paitsi toinen kypsymätön, vaikka voihan se joskus olla jo vanhempikin.
Kyllähän seksiä voi harrastaa täysi-ikäiset keskenään, muu onkin sitten toinen juttu. Sängyssä ei tarvitse keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+50v nainen esimierkiksi nuorten miesten kanssa = puuma, itsenäinen, seksuaalisesti vapaa, rohkea. Hyväksyttyä.
+50v mies nuorten naisten kanssa = pervo ja limainen setämies.
Tasa-arvoa?
Kyllä se tosielämässä toimii toisinkin päin. Kun se Ritu 53v siellä lähiökuppilassa humalan rohkaisemana käy nuorten miesten iholle tai alkaa ehdottelemaan, niin jää aika kauas tuosta kuvauksestasi. Ihan yhtä limaiseksi se koetaan, mutta on vain ilmiönä hieman harvinaisempi. Toi puuman kuvaus toimii lähinnä niihin Jane Seymourin lailla vanheneviin, mutta aika harva tavis-Pirkko niin tekee.
T. Se lähiökuppilan baarimikko, joka aika kauan on seurannut näitä juttuja
Humalassa sekoileva on ällö oli ikä tai suuntautuminen mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun kattelevat oman ikäsiään niin ok mutta noi on vähemmistö. Tekee miehen vastenmieliseks kun se kyttää instapimpoja ja nuoria naisia. Ja noi papat on löytäny toki nettipoken ja sille veivaavat yök
Lähtökohtaisesti ihan ymmärrettävää. Jotain on pielessä kun parikymppinen nainen tulee raivoamaan yöelämässä iskuyrityksestä, vaikka kävelee vain ohi, ilman että on kiinnittänyt edes kyseiseen yksilöön huomiota. Joillain on niin vahvat mielikuvat omassa päässä, että eivät anna realielämän haitata vihaansa.
Setämäisyys ei ole ikäkysymys. Itse olen jo reilusti yli viisikymppinen. Personal training -asiakkaistani - miehistä ja naisista - suurin osa on minua kronologisesti huomattavasti nuorempia ja biologisesti huomattavasti vanhempia. Olen huomannut, että nuoriakin naisia kiinnostaa mies joka on muutakin kuin tietokonepelaamista ja tyhjänpuhumista jostain niinku viikonloppusekoiluista. Seksiä saan 20-60 -vuotiailta naisilta niin paljon kuin ikinä haluan.
Setä? kirjoitti:
Setämäisyys ei ole ikäkysymys. Itse olen jo reilusti yli viisikymppinen. Personal training -asiakkaistani - miehistä ja naisista - suurin osa on minua kronologisesti huomattavasti nuorempia ja biologisesti huomattavasti vanhempia. Olen huomannut, että nuoriakin naisia kiinnostaa mies joka on muutakin kuin tietokonepelaamista ja tyhjänpuhumista jostain niinku viikonloppusekoiluista. Seksiä saan 20-60 -vuotiailta naisilta niin paljon kuin ikinä haluan.
Kukaan oikea PT ei puhu asiakkaistaan "personal training -asiakas" nimityksellä.
Joten ei mene tämä satu ja tarina läpi.
Setä? kirjoitti:
Reilusti viisikymppinen setä kehumassa vauvapalstalla sitä, kuinka elämän täyttymys on sitä, että saa seksiä halutessaan keneltä vaan, on itse asiassa aika lailla säälittävin setätapaus.
Miehet ne ei kasva aikuisiksi, ja sitten ne on vielä siitä ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Setä? kirjoitti:
Reilusti viisikymppinen setä kehumassa vauvapalstalla sitä, kuinka elämän täyttymys on sitä, että saa seksiä halutessaan keneltä vaan, on itse asiassa aika lailla säälittävin setätapaus.
Miehet ne ei kasva aikuisiksi, ja sitten ne on vielä siitä ylpeitä.
Emmeköhän me kaikki täällä ole hieman yksinkertaisia ja lapsellisia...? Tai ainakin tilapäisesti järkevän tekemisen tarpeessa. Turhaan sinäkin nuori, kaunis ja menestyvä täällä setien kanssa kesäpäivää tuhlaat. Eikö sinulla ole tasoistasi seuraa?
Tähän, niin kuin moneen muuhunkin toisten arvosteluun liittyy kateus/pelko. Miehet pitävät biologisesti nuoremmista naisista. Miehet jotka eivät saa nuorempia naisia ovat kateellisia niille jotka saa. Naiset jotka menettävät miehensä nuoremmalle ovat kateellisia. Naiset joiden ystäväpiirissä mies vaihtaa nuorempaan ovat peloissaan oman tilanteen puolesta.
Suurimman osan miehistä naama/kroppa ei riitä nuoren naisen saamiseen ja silloin pelastava tekijä voi olla varallisuus. Moni nainen arvostaa varallisuutta ja antaa enemmän anteeksi ulkonäössä.
Eiköhän tässä kuitenkin ratkaise yhteisten intressien kohtaaminen ja silloin kun ne kohtaa, niin eikö kaikki ole hyvin. Ei ole lienee tarpeen ulkopuolisten arvostella toisia.
Sen ymmärrän kuitenkin, että mitään ahdustelua yms ei kenenkään tarvitse sietää ja siitä saakin kritisoida.
Vielä ei ole käynyt selväksi millaisesta vulvasta viisikymppinen, hyvin treenattu verbaaliakrobaatti pitää joten kerro, kuvaile. Sinähän sen tiedät kun olet läheltä nähnyt ja suussasi pitänyt ;-)
Ja sitten tämäkin ketju on täynnä Pekka Haavistoa äänestäviä (nuoria) naisia :) Mutta se onkin muodikasta ja ihkuuuu, kun 40 vuotias kehitysapuministeri ottaa hädin tuskin 18 täyttäneen kehitysapua saavan maan pohja puppelikseen....
Viddu tätä kaksinaismoralismia.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tämäkin ketju on täynnä Pekka Haavistoa äänestäviä (nuoria) naisia :) Mutta se onkin muodikasta ja ihkuuuu, kun 40 vuotias kehitysapuministeri ottaa hädin tuskin 18 täyttäneen kehitysapua saavan maan pohja puppelikseen....
Viddu tätä kaksinaismoralismia.
Olisi voinut jatkaa, että nythän ovat tietysti 20-vuotta nuorempia ja 60v Pekka on taas vaihtanut uuteen hädin tuskin täysi-ikäiseen poikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ja ainoastaan sen takia että kuolaatte parikymppisten perään. Ei kukaan halua seksiä miehen kanssa josta tulee oma isä mieleen🤮
Ja taas, en ole kukaan. Mulla on 52-vuotias rakastaja.
N27
Hyi helvetti
Minkälainen tyyppi sanoo ”hyi helvetti”, siis voitko kuvailla ikää, sukupuolta, omaa seksuaalisuutta, oletko yleisesti tyytyväinen vai negatiivinen kaikkea kohtaan?
Itse olen pian 40 täyttävä nainen ja seurustelen pian 50 täyttävän miehen kanssa. Paras suhde ikinä ja upeeta seksiä. En ehkä ymmärrä edes AP:n kysymystä...
Olen 62-vuotias, polyamoorinen heteroseksuaalinen mies, siis seksuaali vähemmistöön kuuluva mies samalla tavalla kun homot, lesbot tai transsut ja minulla pitää olla samat oikeudet ja arvostus kuin muilla. Minulla on tällä hetkellä kolme rakastajaa joista yksi on 60v. Toinen on 32 eli kolmekymmentä vuotta nuorempi nainen ja toinen on 30v. Eli 32v. nuorempi nainen ja kaikki vaikuttavat hyvin onnellisina yhdessäolosta. Orgasmeja pisaa. Mitä on kuvottavaa on Suomessa vallitseva mies vihaa "caucausian" heteromiestä kohtaan. Ah meinasin unohtaa nuorin minun rakastajista on bi ja välillä törmäämme vielä nuorempiin yli 18v naisiin jotka aivan selvinpäin haluavat hypätä meidän lakanoihin.