Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa näin viisikymppisenä miehenä, että meidän setämiesten seksuaalisuudesta on tullut nykymaailmassa jotenkin saastaista

Vierailija
15.06.2020 |

ja kuvottavaa.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se noin aika usein kuvataan. Olen itsekin ihmetellyt asiaa.

Vierailija
2/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meidän kaikkien mielestä ole sitä :)

N 31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tasa-arvo? viisikymppiset naiset ovat puumia ja kukkaan puhjenneita jne.

Vierailija
4/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se meidän kaikkien mielestä ole sitä :)

N 31

Valitettavasti muutama subjektiivinen näkökanta ei muuta sitä kuvaa, joka asiasta ihan yleisesti luodaan. Lisäisin vielä, että jos sitä ei kuvata ”kuvottavana ja saastaisena”, on se vähintäänkin ”naurettavaa ja säälittävää”.

Vierailija
5/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu silloin, kun sitä harrastetaan kaksikymppisten kanssa.

Mitä jos siirtyisit oman ikäisiin, niin ei tuomittaisi.

Vierailija
6/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tullut saastaista. Jos olet seksuaalinen oman viisikymppisen rouvasi kanssa niin kuka sinulle on sitä väittänyt saastaiseksi?

Vierailija
7/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kyllä valitettavasti kuvottavaa kun isoisäikäiset kuolaavat, huutelevat perään ja jopa koskettelevat alaikäisiä tai just-ja-just täysi-ikäisiä tyttöjä. 

Vierailija
8/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan sen takia että kuolaatte parikymppisten perään. Ei kukaan halua seksiä miehen kanssa josta tulee oma isä mieleen🤮

Vierailija
9/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olisit normaali mies etkä setämies? Setämies on vanhempi mies joka ahdistelee nuoria naisia.

Vierailija
10/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu silloin, kun sitä harrastetaan kaksikymppisten kanssa.

Mitä jos siirtyisit oman ikäisiin, niin ei tuomittaisi.

Väärin - ja minä olen nainen. Noin ylipäätään 50+ miesten seksuaalisuus on nykypäivänä turn off-materiaalia. Aivan sama kenen kanssa sitä harjoitetaan.

Vierailija
11/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali keski-ikäisen seksuaalisuus ole saastaista.

Saastaiseksi se muuttuu vasta sitten, kun se keski-ikäinen mies seksualisoi itseään reippaasti nuorempia tyttöjä ja naisia. 50-v setämies joka kuolaa 19-v tytön perään on ällöttävä ja saastainen. 50-v setämies joka on seksuaalisesti kiinnostunut 48-v ystävättärestään on ihan ok. Sama pätee btw keski-ikäisiin naisiin jotka kuolaa teinipoikien perään.

Vierailija
12/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehen seksuaalisuus = aloitukset vauvapalstalle siitä kuinka kaksikymppiset kesämekkoiset tyttöset palauttivat erektion kesäisellä terassireissulla.

No onhan se vähän saastaisen kuuloista. Ihan itse aiheutettua.

Vierailija
13/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saastaiseksi se muuttuu vasta sitten, kun se keski-ikäinen mies seksualisoi itseään reippaasti nuorempia tyttöjä ja naisia. 50-v setämies joka kuolaa 19-v tytön perään on ällöttävä ja saastainen. 50-v setämies joka on seksuaalisesti kiinnostunut 48-v ystävättärestään on ihan ok. Sama pätee btw keski-ikäisiin naisiin jotka kuolaa teinipoikien perään.

Ei tietenkään _ole_, mutta sellainen käsitys siitä nykyisin luodaan.

Vierailija
14/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ja ainoastaan sen takia että kuolaatte parikymppisten perään. Ei kukaan halua seksiä miehen kanssa josta tulee oma isä mieleen🤮

Ja taas, en ole kukaan. Mulla on 52-vuotias rakastaja.

N27

Vierailija
15/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä papparaisseksuaalisuus ei ketään kiinnosta. Negatiiviset vibat siitä tulee.

Vierailija
16/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään _ole_, mutta sellainen käsitys siitä nykyisin luodaan.

Itse luovat

Vierailija
17/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että missä menee esim käytöstapojen rajat.

”Nenän kaivuu” ei ole hyvää käytöstä, mutta julkisella paikalla puolialastomana kulkeminen on ok.

Kaikki pakarat ja kamelinvarpaiden esittely siis ok...

Vierailija
18/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas, en ole kukaan. Mulla on 52-vuotias rakastaja.

N27

Hyi helvetti

Vierailija
19/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50v+ miesten seksuaalisuudessa ole mitään pahaa niin kauan kun se kohdistuu aikuisiin naisiin eikä mihinkään teineihin. Brad Pitt, Johnny Depp, Keanu Reeves, Liam Neeson, George Clooney, kaikki hotteja ja yli 50v.

Se, että minkäänlaiset setämiehet kuolaa 15-20v tyttöjä ei ole kenestäkään ok.

Vierailija
20/86 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nelikymppisenä naisena näe viisikymppisen miehen seksuaalisuutta mitenkään lähtökohtaisesti vastenmielisenä. Ainoastaan joidenkin harrastama teinien perässä hiipparointi tai yleinen käytöstapojen puute ovat aina ja kaikkialla vastenmielisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä