Onko alasti uiminen sinusta OK ja missä?
Helteet ovat täällä ja ihmiset veden äärellä. Yleisten rantojen ulkopuolella näkee myös naku-uimareita. Itse olin soutelemassa ja näin paljaita pyllyjä, kaverin mielestä outoa, omasta mielestäni ihan normaalia. Mitä sä ajattelet? Tuomitsetko vai et? Missä on sun mielestä OK uida alasti?
Kommentit (90)
Kesällä on ihan parasta uida alasti luonnonvesissä. 👍🏻
Jos laittaisi sellaisen seinällisen lähtö- ja paluupaikan, niin eihän se sitten näkyiskään, jos ei kovin näyttävästi selkää uisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä ok :) Varsinkin silloin se on hauskaa, kun on kaveriporukassa ja niiden miehet mukana. Kun mulla on koko porukan paras runko ja esittelen sitä mielelläni :) Ne katseet, ai että ;)
Olisko teidän kaveriporukassa yhdelle miehelle vielä tilaa...? =)
Aina on tilaa naiskauneutta arvostaville ;)
Onko sun partneri samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisi sellaisen seinällisen lähtö- ja paluupaikan, niin eihän se sitten näkyiskään, jos ei kovin näyttävästi selkää uisi.
Riippuu miten kirkasta vettä, jos ohi soutelee. :)
Haluisin mennä jonkun muijan kanssa alasti kuutamouinnille.
Alasti uinti on miellyttävää.
Harmi kun on näitä jotka saavat elinikäisen trauman mikäli joku pulahtaa veteen ilman uimapukua.
Meidän kotijärven metsärannasta ui joku kome nuorehko mies usein alasti. Suppailen usein ohi ihan vaan sattumalta
Tässä kuumuudessa ei mikään ole parempaa kuin pulahtaa nakuna järveen.
En ymmärrä miksi naku-uintia pitäisi kenekään paheksua. Kertoo lähinnä henkilön perin konservatiivisesta kasvatuksesta tai ongelmallisesta suhtautumisesta kehoon.