Onko alasti uiminen sinusta OK ja missä?
Helteet ovat täällä ja ihmiset veden äärellä. Yleisten rantojen ulkopuolella näkee myös naku-uimareita. Itse olin soutelemassa ja näin paljaita pyllyjä, kaverin mielestä outoa, omasta mielestäni ihan normaalia. Mitä sä ajattelet? Tuomitsetko vai et? Missä on sun mielestä OK uida alasti?
Kommentit (90)
Mökillä me uidaan aina alasti. Kukaan ei näe, jos nyt ei kiikareilla katsele.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla uida alasti koska pelkään joku kala puree penistä tai muu vesiötökkä kiinnittyy siihen.
Voin vakuuttaa sulle, että ei syytä huoleen. Ihmiset ui nakuna Suomessa paljon, eikä meillä ole vesissä mitään vaarallisia elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Just eilen olin naku-uimalassa, ja sinne meinasi rantautua jotain melojatätejä, mutta alkoivat kamalan kaakatuksen, kun huomasivat että on alastomia äijiä siellä pitkin rantaa. Jatkoivat matkaa sitten jupisten jotain, että vois kyllä vähän kiinnittää säädyllisyyteen huomiota. Ja kyseessä oli nimenomaan nakuranta, kyltein sellaiseksi osoitettu!
Oliko paljon homoseksuaalista toimintaa? Haisiko kakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä ok :) Varsinkin silloin se on hauskaa, kun on kaveriporukassa ja niiden miehet mukana. Kun mulla on koko porukan paras runko ja esittelen sitä mielelläni :) Ne katseet, ai että ;)
Olisko teidän kaveriporukassa yhdelle miehelle vielä tilaa...? =)
Aina on tilaa naiskauneutta arvostaville ;)
Vierailija kirjoitti:
Ok vaikka yleisellä rannalla.
Taitaa vain olla kaupunkien järjestyssäännöissä yleensä kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä ok :) Varsinkin silloin se on hauskaa, kun on kaveriporukassa ja niiden miehet mukana. Kun mulla on koko porukan paras runko ja esittelen sitä mielelläni :) Ne katseet, ai että ;)
Ootko J? Muijan kaveri nimittäin ui aina alasti kun ollaan mökillä ja sillä on täydellinen vartalo :D Pitää aina yrittää peitellä omaa stondista.
Ei kai kukaan noin kylmässä vedessä vielä ui?
Alasti uiminen omalla rannalla on ok aina, kun kukaan ei näe. Niin yksinkertaista se on. Meillä on laituri valitettavasti parhaillaan korjattavana, mutta uskoakseni huomisesta alkaen voin taas uida ja halutessani myös alasti. Menen veteen ja nousen sieltä vain kun tiedän, ettei lähellä ole ulkopuolisia (uin joessa, en järvessä) ja kietoudun välittömästi pyyhkeeseen, joka on laiturilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok vaikka yleisellä rannalla.
Taitaa vain olla kaupunkien järjestyssäännöissä yleensä kielletty.
Pitääpä muistaa soittaa poliisit seuraavan kerran kun jonkun kersa ui nakuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko J? Muijan kaveri nimittäin ui aina alasti kun ollaan mökillä ja sillä on täydellinen vartalo :D Pitää aina yrittää peitellä omaa stondista.
Joooooo :o Ai vitsi miten hauskaa, jos olenkin se, jota ajattelet ;) Kukahan olet...?
Ei tee enää mieli pukea uikkareita lainkaan kesällä. Märkä kangas on ärsyttävä, kun tottuu alastomuuteen. Etsin mieluiten paikan missä niitä ei tarvitse, kuin käyttäisin uikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Yx Lysti kunhan ei mun rantaan tule uimaan missään vermeissä.
Zinc
Eli vermeet pois, jos sinun rantaasi on tulossa uimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joooooo :o Ai vitsi miten hauskaa, jos olenkin se, jota ajattelet ;) Kukahan olet...?
No en kyllä kehtaa kertoa :D Mutta pakko sanoa että KIITOS
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan noin kylmässä vedessä vielä ui?
20 astetta jo monessa järvessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yx Lysti kunhan ei mun rantaan tule uimaan missään vermeissä.
Zinc
Eli vermeet pois, jos sinun rantaasi on tulossa uimaan?
Vain jos olet hyvävartaloinen nuori mies. Niitä minä tykkään katsella alasti.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä kehtaa kertoa :D Mutta pakko sanoa että KIITOS
Okeii :D Ole hyvä, saan siitä itsekin iloa irti :)
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista ahdistelua pakottaa muut ihmiset katsomaan alastomia kehon osia. Miksi ei saman tien kävellä näin kuumalla kaikki alasti? Pervot.
Syrjäisellä paikalla, vaikka metsässä, voit ihan vapaasti kävelläkin alasti kunhan et häiritse ulkopuolisia. Ei tämä mikään Amerikka ole.
Just eilen olin naku-uimalassa, ja sinne meinasi rantautua jotain melojatätejä, mutta alkoivat kamalan kaakatuksen, kun huomasivat että on alastomia äijiä siellä pitkin rantaa. Jatkoivat matkaa sitten jupisten jotain, että vois kyllä vähän kiinnittää säädyllisyyteen huomiota. Ja kyseessä oli nimenomaan nakuranta, kyltein sellaiseksi osoitettu!