Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako teitä, jos arkena rintsikoiden olkaimet näkyy topin olkaimien alta?

Vierailija
14.06.2020 |

Vai onko ihan kamala ajatuksenakin?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muiden olkaimet haittaa. Omat hieman, mutta ei niin paljoa etten käyttäisi. Ilman rinuja se vasta roisia olisi meikäläisen tapauksessa. 

Vierailija
22/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on siistitöntä ja rumaa, taso näkyy heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niiden pitää olla suunnilleen saman väriset, niin sitten ei haittaa tai sanotaanko niin, että ainahan se tyylittömältä näyttää, mutta tingin tasokkuudesta mukavuuden eteen.

Eri väristen pitäminen ja antaminen näkyä on todellakin halpojen naisten valinta.

Vierailija
24/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muiden olkaimet haittaa. Omat hieman, mutta ei niin paljoa etten käyttäisi. Ilman rinuja se vasta roisia olisi meikäläisen tapauksessa. 

Rinut? Olet halpa.

Vierailija
25/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on liian lyhyt tuollaisen murehtimiseen.

t. halpa nainen

Vierailija
26/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rintsikoita, ei näy olkaimet.

Vierailija
27/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Vielä enemmän haittaa, kun takaa selästä näkyy liivin kiinnitysosa. Toppi tai mekko on uurrettu niin alas tai siinä on jonkinlaisia aukkoja.

Joo, tämä on ihan järkyttävä halpojen naisten itsensä muille halvoiksi paljastamiskeino.

Vierailija
28/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletäänkö me 1950 lukua?

Vierailija
29/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa kun en pahemmin käytä rintsikoita. Tekeekö tämä minusta voimaantuneen feministin?

Ehdottomasti :D

Vierailija
30/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut pakko luovuttaa tämän suhteen, sillä mun on pakko käyttää rintsikoita (oman kodin ulkopuolella), kun on isot rinnat. Toki yritän ostaa toppeja, joiden alta rintsikat ei näkyisi, mutta aina ei voi onnistua. Tuota sävy sävyyn olen myös yrittänyt harrastaa. Nykytopit on myös niin avaria, että rintsikoiden pitsireunat pilkistää usein pääntiestä. Rintsikoiden lukon näkyminen onkin sitten mulle ihan nounou.

Vierailija
31/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eletäänkö me 1950 lukua?

Ei se, että sinä haluat olla halpa 2020 tarkoita, että olisitkin nyt yhtäkkiä tasokas. Halpoja naisia on enemmän kuin ennen, se ei muuta tasokkuuden määritelmää.

Vierailija
32/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa. Kyseessä vaatekappale, jota valtaosan naisista on käytettävä, silti vilaustakaan niistä ei saisi näkyä, tai on "huono nainen". :D Sama kuin kuukautiset; suojia on säilytettävä kaapin perukoilla ettei miehille näy, niistä ei saa puhua, niistä johtuvista todellisista säryistä ei saa mielellään olla töistä poissa... Eikö olisi jo aika hälventää näitä naisille ominaisten asioiden häpeätaakkaa?

Minä käytän rintaliivejä, koska minulla on rinnat. Liivien olkaimet saattavat helteellä näkyä. Minun "tasooni" se ei liity mitenkään, tai oikeammin - minua ei kiinnosta kenenkään mielipide edes "tasostani".

Vierailija
33/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinut? Olet halpa.

Kuinka halpa on halpa? Miksi pitäisi olla kallis? Emme ole hevosia  markkinoilla. 

Vierailija
34/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt sovi tuoda julki, että naisilla on rinnat ja suurin osa käyttää niihin liivejä. Kamala ajatuskin, että tämä salaisuus paljastuisi kaikelle kansalle.

Vierailija
35/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä nyt sovi tuoda julki, että naisilla on rinnat ja suurin osa käyttää niihin liivejä. Kamala ajatuskin, että tämä salaisuus paljastuisi kaikelle kansalle.

Toivottavasti et tosissasi luule, että olkaimet peitetään jostain häveliäisyyssyistä.

Vierailija
36/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaa, mutta älä nyt ainakaa töihin lähde noissa vaatteissa.

Vierailija
37/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kamalan näköistä, enkä käytä spagettiolkaintoppeja. Muiden olkaimet eivät haittaa.

Vierailija
38/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko ne teipinnäköiset muoviolkaimet, joita sai ostaa rintsikoihin vuosituhannen vaihteessa ja joita kaikki käyttivät? Näyttivät siis aivan läpinäkyvältä teipiltä. Niitä näkyi usein.

Ihan hirveät ja hiostavat viritelmät! Eivätkä kyllä mitenkään näkymättömiä edes olleet 😅

Vierailija
39/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä vaatteita joista olkaimet voisi näkyä. Mielestäni on tyylitöntä olla niin vähissä vaatteissa julkisesti, saatika töissä. Narutopit ovat alusvaate.

Vierailija
40/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa. Kyseessä vaatekappale, jota valtaosan naisista on käytettävä, silti vilaustakaan niistä ei saisi näkyä, tai on "huono nainen". :D Sama kuin kuukautiset; suojia on säilytettävä kaapin perukoilla ettei miehille näy, niistä ei saa puhua, niistä johtuvista todellisista säryistä ei saa mielellään olla töistä poissa... Eikö olisi jo aika hälventää näitä naisille ominaisten asioiden häpeätaakkaa?

Minä käytän rintaliivejä, koska minulla on rinnat. Liivien olkaimet saattavat helteellä näkyä. Minun "tasooni" se ei liity mitenkään, tai oikeammin - minua ei kiinnosta kenenkään mielipide edes "tasostani".

Ei huono vaan halpa nainen. Niissä on vivahde-ero. Mutta ethän sä sitä edes erota, koska et ole mikään tasokas ja arvonainen. Laatunainen.