Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako teitä, jos arkena rintsikoiden olkaimet näkyy topin olkaimien alta?

Vierailija
14.06.2020 |

Vai onko ihan kamala ajatuksenakin?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muiden mielipiteillä ole mitään väliä. Ei niitä muiden tarvitse katsella.

Vierailija
42/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin ne piiloon yritän laittaa. Ei kai niitten näkyäkään kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä nyt sovi tuoda julki, että naisilla on rinnat ja suurin osa käyttää niihin liivejä. Kamala ajatuskin, että tämä salaisuus paljastuisi kaikelle kansalle.

Toivottavasti et tosissasi luule, että olkaimet peitetään jostain häveliäisyyssyistä.

Mitään järkevää syytä en tähän kyllä keksi. Jos joku pitää sitä mauttomana, että liivien olkaimet vaikkapa nyt kesähelteillä näkyy topin alta niin eikö niiden peittämisessä ole silloin kyse juuri häveliäisyydestä?

Vierailija
44/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muiden olkaimet haittaa. Omat hieman, mutta ei niin paljoa etten käyttäisi. Ilman rinuja se vasta roisia olisi meikäläisen tapauksessa. 

Rinut? Olet halpa.

Kuinka halpa on halpa? Miksi pitäisi olla kallis? Emme ole hevosia  markkinoilla. 

No, kallis saa parempaa. Enkä varsinaisesti katso, että halvan vastakohta tässä on kallis, vaan ennemminkin laadukas.

Vierailija
45/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen koittanut olkaimettomia liivejä ja ne oli niin epämukavat, että olen todennut paremmaksi vaihtoehdoksi ihan normaalit rintsikat, jopa sen topin kanssa.

En myöskään kiinnitä huomiota muiden olkaimiin.

Vierailija
46/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa. Kyseessä vaatekappale, jota valtaosan naisista on käytettävä, silti vilaustakaan niistä ei saisi näkyä, tai on "huono nainen". :D Sama kuin kuukautiset; suojia on säilytettävä kaapin perukoilla ettei miehille näy, niistä ei saa puhua, niistä johtuvista todellisista säryistä ei saa mielellään olla töistä poissa... Eikö olisi jo aika hälventää näitä naisille ominaisten asioiden häpeätaakkaa?

Minä käytän rintaliivejä, koska minulla on rinnat. Liivien olkaimet saattavat helteellä näkyä. Minun "tasooni" se ei liity mitenkään, tai oikeammin - minua ei kiinnosta kenenkään mielipide edes "tasostani".

Ei huono vaan halpa nainen. Niissä on vivahde-ero. Mutta ethän sä sitä edes erota, koska et ole mikään tasokas ja arvonainen. Laatunainen.

Voi mussukka, kuten juuri sanoin - minua ei kiinnosta kenenkään mielipide mitä "tasoa" mahdan olla. Ihan erityisesti ei kiinnosta sellaisen ihmisen, jonka mielestä sitä määrittelee rintaliivin olkaimen näkyminen. :D

Vierailija
47/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa. Kyseessä vaatekappale, jota valtaosan naisista on käytettävä, silti vilaustakaan niistä ei saisi näkyä, tai on "huono nainen". :D Sama kuin kuukautiset; suojia on säilytettävä kaapin perukoilla ettei miehille näy, niistä ei saa puhua, niistä johtuvista todellisista säryistä ei saa mielellään olla töistä poissa... Eikö olisi jo aika hälventää näitä naisille ominaisten asioiden häpeätaakkaa?

Minä käytän rintaliivejä, koska minulla on rinnat. Liivien olkaimet saattavat helteellä näkyä. Minun "tasooni" se ei liity mitenkään, tai oikeammin - minua ei kiinnosta kenenkään mielipide edes "tasostani".

Ei huono vaan halpa nainen. Niissä on vivahde-ero. Mutta ethän sä sitä edes erota, koska et ole mikään tasokas ja arvonainen. Laatunainen.

Voi mussukka, kuten juuri sanoin - minua ei kiinnosta kenenkään mielipide mitä "tasoa" mahdan olla. Ihan erityisesti ei kiinnosta sellaisen ihmisen, jonka mielestä sitä määrittelee rintaliivin olkaimen näkyminen. :D

Niin no tyydy sitten sen tasoisiin miehiin ja ystäviin, joille se on ok.

Vierailija
48/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tyydy sitten sen tasoisiin miehiin ja ystäviin, joille se on ok.

Laatunainen voi hyväksyä heidät ystävikseen, mutta halpa nainen ei saa sellaista, jonka laatunainen sitten vielä saa, koska ei ole halpa. Osa miehistä kavahtaa halpuutta naisessa.

Vierailija
49/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
50/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se juntin näköistä. Minusta alusvaatteiden tulee olla vaatteiden alla. Mutta ei minua nyt suuremmin toisen pukeutuminen häiritse, harvoin kiinnitän juuri huomiota ellei henkilöllä ole jotenkin todella silmiinpistävän upea tai erikoinen asu.

Vierailija
51/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni haittaa kyllä. Eikä kyse ole siitä, etteikö rintsikoita saisi näyttää, mutta se on ruman näköistä. Vähän sama kuin alushousujen rajojen näkyminen. Itse olen aina tarkka näistä, mitä muut tekee ei haittaa.

Vierailija
52/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksi lysti mulle. En kiinnitä huomiota toisten tissiliivien olkaimiin. Omat saattaa joskus näkyä, ihan sama sekin.

Vierailija
53/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eletäänkö me 1950 lukua?

Aloin myös juuri miettimään että mikä palstan keski-ikä mahtaa olla 😂

Vierailija
54/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku salaisuus että nainen käyttää rintaliivejä? Ja siis miten OLKAIN voi olla jonkun mielestä “hävytön”? Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
55/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eletäänkö me 1950 lukua?

Aloin myös juuri miettimään että mikä palstan keski-ikä mahtaa olla 😂

Joskus sitä on kyselty, tulokset päälle neljänkympin. (Ei aina uskoisi.) Osa jengistähän on palstaillut jo alusta saakka, oliko se 1998 vai 99? Moni on kyllä lähtenytkin trollien ja vallatessa alaa. Keskustelukulttuuri on muutenkin muuttunut vihaisempaan suuntaan.

Vierailija
56/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se mukavampaa, jos olkaimet pysyisivät juuri siinä, missä ne vaatteita päälle sovittaessa ovat, mutta ei se niin vakava asia ole, että jaksaisin ommella kaikkiin hihattomiin arkivaatteisiinkin pikku lenksut olkapäiden kohdalle (valmistajathan tätä eivät tee). Juhlavaatteisiin voi toki sitten panostaa. Niin kauan kuin keskellä kaupunkia näkyy ihan paidattomia miehiä, on koko olkainkeskustelu hiusten halkomista.

Vierailija
57/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan, kun toppi ja rintsikat on samaa mallia, niin ei häiritse. Epäsiistin näköistä on mun mielestä tavalliset rintsikat esim painijanselkämallisen topin kanssa, mutta samansävyisten siistien rintsikoiden olkainten vilahtaminen topin alta ei muuten häiritse yhtään.

Vierailija
58/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku salaisuus että nainen käyttää rintaliivejä? Ja siis miten OLKAIN voi olla jonkun mielestä “hävytön”? Anna mun kaikki kestää.

Ei hävytön vaan tyylitön.

Vierailija
59/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rintsikat ovat sellaiset, että niiden ”kuuluu” näkyä (esim koristeremmejä, neonvärejä, metallilenksuja, nyörityksiä), niin ei haittaa. Silloin ne ovat vaatekappale muiden joukossa ja idea on pukeutua niin että ne näkyvät. Vaikkapa ohkaisten mesh-paitojen kanssa.

Jos kyseessä on käytännölliset ja mukavat liivit (puuterinväriset ja leveäolkaimelliset, pitsiset arkiliivit), on mautonta antaa näkyä.

Töissä en näyttäisi rintsikoita ollenkaan koskaan.

Vierailija
60/60 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla haittasi. Nykyään ei enää. Silloin se oli paljon pahempi moka kuin nykyään.