Tekisi mieli vihreitä kuulia. Mikäköhän minua vaivaa?
Kommentit (16)
Sinua vaivaa mieliteko. Kyllä se siitä ohi menee. Syö jotain terveellistä (kasvis, hedelmä tai marja).
Ei ne niin hyviä ole kuin mainostetaan. Väri vaikuttaa psykologisesti. Kuvittele jos ne olis harmaita. Himottaisko silloin?
Vierailija kirjoitti:
Sinua vaivaa mieliteko. Kyllä se siitä ohi menee. Syö jotain terveellistä (kasvis, hedelmä tai marja).
Söin jogurttia, pähkinöitä ja juustonäkkärin. Nyt pitää varmaan odottaa se 20 min, että kylläisyyssignaali menee perille.
ap
Onko täällä joku jonne-kokoontuminen menossa? Tuliko jonneille äidin tissiä ikävä?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku jonne-kokoontuminen menossa? Tuliko jonneille äidin tissiä ikävä?
Luulin, että on lähinnä mummomaista haluta vihreitä kuulia.
Mulla on ollut sama homma jo useamman viikon! En tajua miksi. En yleensä syö karkkia enkä ole syönyt noita vihreitä kuuliakaan ties kuinka moneen vuoteen. Outo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut sama homma jo useamman viikon! En tajua miksi. En yleensä syö karkkia enkä ole syönyt noita vihreitä kuuliakaan ties kuinka moneen vuoteen. Outo juttu.
Onko nyt tullut kauppoihin jokin uusi tuote, tyyliin vihreä kuula -keksit, jonka on saattanut nähdä alitajuisesti kaupassa ja siksi tekee mieli niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt tullut kauppoihin jokin uusi tuote, tyyliin vihreä kuula -keksit, jonka on saattanut nähdä alitajuisesti kaupassa ja siksi tekee mieli niitä?
Hei saatat olla oikeilla jäljillä! Näin nimittäin videon, jossa joku söi tuon makuista jäätelöä. Tuo jäätelö näytti aivan päärynäjäätelöltä, joka on suosikkini ja aiheutti varmaan alitajunnassa sitten linkin vihreisiin kuuliin. Ha, kiitos! Nyt siis ostamaan päärynäjäätelö niin pääsen tästä viikko kausien piinasta eroon.
Finlandia on parempi, niissä on enemmän makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne Jaffa-keksit tuli jo pari vuotta sitten.
Käärijä-pöpö varmaan iskenyt, pitää saada jotain vihreää :D
Mutta vakavasti puhuen, välillä tulee ihan ihmeellisiä mielitekoja. Itse olen syönyt nyt suolakaloja, kun tuli himo niihin, enkä ole syönyt niitä 30 vuoteen.
Ja minä haluaisin katsoa sen tosi hyvän Simpsonien jakson HIMO LÄSKI HOMER. Minua ei kyllä vaivaa yhtään mikään.