Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja että on huono ilma, kuuma

Vierailija
14.06.2020 |

Koska taas tulee paremmat ilmat, viimeviikko oli hyvää keliä, 18-20 ja sopiva tuuli, sai olla ulkona. Nyt on auringossa 35 ja varjossa yli 25 eikä voi edes ulos mennä, ei tätä jaksa.

Kommentit (283)

Vierailija
61/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sain kilpirauhasarvot kuntoon ei hellekään enää vaivaa.

Jollakin vissiin meni tunteisiin se, että sain sairauden hallintaan ja sitä kautta helle ei vaivaa kun piti alapeukuttaa :D

Vierailija
62/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, kuumuus on kauhua! Ei tarvitse kuin kävellä 50m päässä olevaan kauppaan niin olen läpimärkä hiestä. 

Laihduta.

Olen normaalipainoinen. Oliko vielä muita vinkkejä?

Mene lääkäriin sitten. Tuo ei ole normaalia.

Mieleesi ei juolahda, että lääkärissä on käyty mutta asialle ei kenties voi mitään? Itse kärsin useammasta sairaudesta, joita helle pahentaa. Ei sitä auta miuta kuin kestää. Tarpeeksi huonoon kuntoon kun menee, niin joutuu sairaalahoitoon useamman kerran kesässä.

ohis

Niinpä tietysti🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ilma! Täällä mökillä Saimaan saaressa käy juuri sopiva tuulenviri.

Saimaan saaressa olen itsekin, enkä IKINÄ tule enää! Punkkeja nypitään toisistamme ja on ällöä. Perin tämän saaren ja mökin, mutta myyntiin menee vaikka kuinka olen yrittänyt pitää tätä ihan vaan vanhojen muistojen takia.

Vierailija
64/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun aina vingutte muutaman viikon takia.

Meille, jotka palelemme herkästi ja rakastamme lämpöä, on noin 9kk vuodesta epäsopivaa ja inhottavaa.

Mitä kuumempi, sen parempi!

Vain sairas ihminen nauttii siitä, että toisella ihmisellä on kurjaa ja paha olla. Jos sairautesi ja kipusi pahentuvat helteestä, niin siinä on sitten pari viikkoa sinulle sitä hellettä liikaa. Ehditkö nauttiakaan kesästä, kun käytät kaiken aikasi ilkeilyyn muille?

Vierailija
65/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, kuumuus on kauhua! Ei tarvitse kuin kävellä 50m päässä olevaan kauppaan niin olen läpimärkä hiestä. 

Laihduta.

Mieleesi ei juolahda, että lääkärissä on käyty mutta asialle ei kenties voi mitään? Itse kärsin useammasta sairaudesta, joita helle pahentaa. Ei sitä auta miuta kuin kestää. Tarpeeksi huonoon kuntoon kun menee, niin joutuu sairaalahoitoon useamman kerran kesässä.

ohis

Niinpä tietysti🙄

Niinpä tietysti sinä olet typerys, joka ei ymmärtä mistään mitään. 😂🤣😅

Vierailija
66/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on NIIN ihanaa. Nautin sydämeni kyllyydestä.

Ihanaa kun voi mennä sisään ja ulos samoissa vaatteissa, ei tarvitse pukea eikä riisua.

Ihanaa kun voi olla talossa kaikki ovet auki ja lämmin tuuli puhaltaa talon läpi.

Ihanaa kun voi kattaa ruuan ulos ja siellä tarkenee syödä.

Ihanaa kun voi tehdä pihahommia kauniissa auringonpaisteessa eikä tarvitse pukea päälle kuorivaatteita, löysät puuvillavaatteet ja aurinkohattu oli tänään mattoja pestessä ja kukkapenkkejä kitkiessä.

Ihanaa kun yölläkin voi olla makkarin ikkunat ihan auki ja aamulla herää lintujen möykkään, satakieli taitaa vielä laulaa yöllä 🥰

Joo, olen kesäihminen :)

Tervehdys, sielunsisareni :) Onneksi on muitakin jotka jaksaa nauttia lämmöstä ja kesästä :)

Jaksaa nauttia, joo. Jaksaisihan sitä, kun terveys kestäisi. Menkää toiseen keyjuun ilkeilemään senlin p**kapäät 😡😠

Jos oikein kovasti pinnistät, ehkä jonain päivänä tajuat että helteistä nauttijat eivät valitettavasti pysty näitä kelejä tilaamaan, edes sinun kiusaksesi.

Vierailija
67/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sain kilpirauhasarvot kuntoon ei hellekään enää vaivaa.

Jollakin vissiin meni tunteisiin se, että sain sairauden hallintaan ja sitä kautta helle ei vaivaa kun piti alapeukuttaa :D

HELLE VOI VAIVATA MUUNKIN SAIRAUDEN KUIN KILPIRAUHASEN TAKIA!

Vierailija
68/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ensi viikolla alkaa taas päivä lyhentyä ja pimeä voittaa. Ahhh

Vierailija
69/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lehmiä, kanoja ja koiria. Niitä käy sääliksi jos helteet jatkuvat pitkään :( varsinkin lehmät, kun ei ole yhtään sen viileämpi pihalla tai navetassa. Navetta kuitenkin suojaa pahimmalta auringon porotukselta. Pakko yrittää kastella niitä vesiletkulla, mutta kun pelkäävät sitä ja juoksevat pakoon.

Vierailija
70/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole mikään tekevän ihmisen keli. Varmaan sopii jollekin rannalla makaajalle.

Vierailija
71/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun voi mennä sisään ja ulos samoissa vaatteissa, ei tarvitse pukea eikä riisua.

Ihanaa kun voi olla talossa kaikki ovet auki ja lämmin tuuli puhaltaa talon läpi.

Ihanaa kun voi tehdä pihahommia kauniissa auringonpaisteessa eikä tarvitse pukea päälle kuorivaatteita, löysät puuvillavaatteet ja aurinkohattu oli tänään mattoja pestessä ja kukkapenkkejä kitkiessä.

Ihanaa kun yölläkin voi olla makkarin ikkunat ihan auki ja aamulla herää lintujen möykkään, satakieli taitaa vielä laulaa yöllä 🥰

Tervehdys, sielunsisareni :) Onneksi on muitakin jotka jaksaa nauttia lämmöstä ja kesästä :)

Jaksaa nauttia, joo. Jaksaisihan sitä, kun terveys kestäisi. Menkää toiseen keyjuun ilkeilemään senlin p**kapäät 😡😠

Jos oikein kovasti pinnistät, ehkä jonain päivänä tajuat että helteistä nauttijat eivät valitettavasti pysty näitä kelejä tilaamaan, edes sinun kiusaksesi.

Jos sinä oikein kovasti pinnistät, niin osaat lukea tämän ketjun otsikon ja sisäistääkin sen. Menkää hehkuttamaan helteitänne ja niistä nauttimista muualle.

Vierailija
72/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ilma! Täällä mökillä Saimaan saaressa käy juuri sopiva tuulenviri.

Saimaan saaressa olen itsekin, enkä IKINÄ tule enää! Punkkeja nypitään toisistamme ja on ällöä. Perin tämän saaren ja mökin, mutta myyntiin menee vaikka kuinka olen yrittänyt pitää tätä ihan vaan vanhojen muistojen takia.

Onpa teillä vaikeaa. Ei meidän saaressa ole juurikaan punkkeja. Perheemme ihmisjäsenissä ei ole ollut punkkeja kiinni ikinä, koirassakin vain joskus ja tänä vuonna ei vielä yhtään.

Vierailija
73/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua v#tuttaa niin paljon, että ihan itkettää 😥

Vielä muuttopakkaukset ja -siivoamiset lisäksi.

Muakin ketuttaa monesti mutta sellaista se elämä nyt vaan on. Aina ei voi olla kivaa ja saada kaikkea mitä haluaa.

Vierailija
74/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun aina vingutte muutaman viikon takia.

Meille, jotka palelemme herkästi ja rakastamme lämpöä, on noin 9kk vuodesta epäsopivaa ja inhottavaa.

Mitä kuumempi, sen parempi!

Se "pari viikkoa" on hyvin pitkä aika esim. harvinaisesta neurologisesta sairaudesta kärsivälke ystävälleni, joka on kuumissaan kesät talvet. Itselleni lämpö tuo helpootista kipuihin mutta miksi minun pitäisi olla onnellinen siitä, että joku muu kärsii kuumuudesta? Sinulle selvästi vain omat ongelmasi ovat todellisia ja kaikki muut ovat tyhjästä valittajia.

Vierailija
75/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä ole mikään tekevän ihmisen keli. Varmaan sopii jollekin rannalla makaajalle.

Sisällä 31 astetta ja ihan normaalisti siivoan ja teen muutakin fyysistä. Nyt vielä hetki ulkona (auringossa 37) ja sen jälkeen luentotallenne, varmaan partsilla jos näen tehdä muistiinpanot. Juoksulenkki parin tunnin päästä.

Paljonko sulla oli BMI ja mitä tehtävää et saa tehtyä?

Vierailija
76/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

ohis

Niinpä tietysti🙄

Niinpä tietysti. Liian hankala asia sinulle käsittää. No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Vierailija
77/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vielä menee jotenkin mutta meteorologit taisivat sanoa, että ensi viikolla Suomeen tulee kuumaa ja KOSTEAA ilmaa. Eihh! Olen sitten taas hiessä ympäri vuorokauden ja liimaannun lakanoihin. :(

Vierailija
78/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisällä 31 astetta ja ihan normaalisti siivoan ja teen muutakin fyysistä. Nyt vielä hetki ulkona (auringossa 37) ja sen jälkeen luentotallenne, varmaan partsilla jos näen tehdä muistiinpanot. Juoksulenkki parin tunnin päästä.

Paljonko sulla oli BMI ja mitä tehtävää et saa tehtyä?

Ja mikään muu ei vaikuta jaksamattomuuteen kuin joku ***** BMI? Sun on syytäkin sivistää itseäsi "parilla" luennolla 😂...ohis

Vierailija
79/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallasi tulet kuitenkin hellevihaajien ketjuun lällättelemään? Onko sulla joku asperger vai, kun et tajua?

Vierailija
80/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah ihanaa, minunlaisia ihmisiä! Inhoan myös hellettä. Miten paino tähän liittyy? Olen laiha ja ihan yhtä tuskaa on liian kuuma sää.

Aliravitsemus vaikuttaa lämmönsietoon. Kokeile saada itsesi parenpaan kuntoon ensi kesäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi