Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja että on huono ilma, kuuma

Vierailija
14.06.2020 |

Koska taas tulee paremmat ilmat, viimeviikko oli hyvää keliä, 18-20 ja sopiva tuuli, sai olla ulkona. Nyt on auringossa 35 ja varjossa yli 25 eikä voi edes ulos mennä, ei tätä jaksa.

Kommentit (283)

Vierailija
41/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun aina vingutte muutaman viikon takia.

Meille, jotka palelemme herkästi ja rakastamme lämpöä, on noin 9kk vuodesta epäsopivaa ja inhottavaa.

Mitä kuumempi, sen parempi!

Vierailija
42/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oh hyvä keli näytellä niitä tatuointeja, mars mammat pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua v#tuttaa niin paljon, että ihan itkettää 😥

Vielä muuttopakkaukset ja -siivoamiset lisäksi.

Vierailija
44/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun aina vingutte muutaman viikon takia.

Meille, jotka palelemme herkästi ja rakastamme lämpöä, on noin 9kk vuodesta epäsopivaa ja inhottavaa.

Mitä kuumempi, sen parempi!

Muuta saunaan.

Vierailija
45/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma! Täällä mökillä Saimaan saaressa käy juuri sopiva tuulenviri.

Vierailija
46/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa tämä ilma muuten, mutta asun 6. kerroksessa ja tästä asunnosta tulee kunnon pätsi. Aurinko paistaa koko päivän sisään, nukkuminen on melkein mahdotonta eikä mikään tunnu auttavan.

Eli sinäkään et nauti lämmöstä.

Vierailija
47/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on NIIN ihanaa. Nautin sydämeni kyllyydestä.

Ihanaa kun voi mennä sisään ja ulos samoissa vaatteissa, ei tarvitse pukea eikä riisua.

Ihanaa kun voi olla talossa kaikki ovet auki ja lämmin tuuli puhaltaa talon läpi.

Ihanaa kun voi kattaa ruuan ulos ja siellä tarkenee syödä.

Ihanaa kun voi tehdä pihahommia kauniissa auringonpaisteessa eikä tarvitse pukea päälle kuorivaatteita, löysät puuvillavaatteet ja aurinkohattu oli tänään mattoja pestessä ja kukkapenkkejä kitkiessä.

Ihanaa kun yölläkin voi olla makkarin ikkunat ihan auki ja aamulla herää lintujen möykkään, satakieli taitaa vielä laulaa yöllä 🥰

Joo, olen kesäihminen :)

Paljonko asunnossasi on lämpötila nyt? Onko siellä tuuletinta tai ilmanäähdytintä?

Vierailija
48/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi luontoa ja eläimiä. Kaikki alkaa jo kärsimään kuumuudesta ja kuivuudesta. Tämä ei ole hyvät juttu:(

On tässä se hyvä puoli, että ei tule riesaksi asti niitä prkeleen marjoja jotka kaikki muuten mätänee metsään.. Toki pohjoisempana saattoi jo käydä se perinteinen "poimija" eli halla muutamana yönä.

Ja tänään oli vielä suht siedettävää olla ulkona kun sentään tuuli.. normistihan tällaisina aurinkoisina päivinä kun taivas on ihan selkeä ilmakin seisoo ihan paikallaan.

Vierailija
49/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa muuten, mutta en ole oikein aamuihminen ja on pakko herätä omasta mielestä liian aikaisin, että ehtii urheilemaan. Toisaalta kesäaamut ovat ihania niin herääminen ei ole ihan niin vaikeaa kuin talvisin. Täällä ei liian kuivaa ainakaan ole, vasta muutama päivä ollut lämmintä, sitä ennen satoi viikon.

Vierailija
50/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ilma. Nyt ylös, ulos ja lenkille.

Joo, mene ulos juoksemaan ja saan tästä kuumuudesta migreenin, kauheat kivut koko kroppaan jne. Miksi et ymmärtä, että ihmiset ovat erilaisia?

En myöskään tajua, että kun jo ketjun otsikosta näkee, että kyseessä on ketju ihmisille, jotka eivät kestä hellettä, niin pitää yulla lällättelemään, kiusaamaan ja jakamasm "loistavia" neuvoja.

Vierailija
51/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on MS tauti ja helle pahentaa aina oireita. Nytkin ihan kamala olo kun kämpässä liian lämmin. 

Vierailija
52/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nautitaan helteestä, suut kiinni valittajat

Mitä sinä olet itse tässä ketjussa valittamassa?

Miten se, ettei joku muu tykkää helteestä vaikuttaa sinun nauttimiseesi siitä? Miten näistä keleistä nauttii ihminen, jonka helle tekee sairaaksi?

Vierailija
53/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun voi mennä sisään ja ulos samoissa vaatteissa, ei tarvitse pukea eikä riisua.

Ihanaa kun voi olla talossa kaikki ovet auki ja lämmin tuuli puhaltaa talon läpi.

Ihanaa kun voi tehdä pihahommia kauniissa auringonpaisteessa eikä tarvitse pukea päälle kuorivaatteita, löysät puuvillavaatteet ja aurinkohattu oli tänään mattoja pestessä ja kukkapenkkejä kitkiessä.

Ihanaa kun yölläkin voi olla makkarin ikkunat ihan auki ja aamulla herää lintujen möykkään, satakieli taitaa vielä laulaa yöllä 🥰

Paljonko asunnossasi on lämpötila nyt? Onko siellä tuuletinta tai ilmanäähdytintä?

En tiedä. Ei ole tuuletinta tai jäähdytintä.

Vierailija
54/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök!

Kesä, kuuma kesä, katkaisee aina kuntoilukauteni.

Jos hellekupoli, niin voi olla että vasta syksyllä pääsen aloittamaan uudelleen kuntoilun.

V i t u t t a a.

Suomeksi.

Vierailija
55/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusallasiko tulet tällaiseen ketjuun ilkeilemään?

Vierailija
56/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök!

Kesä, kuuma kesä, katkaisee aina kuntoilukauteni.

Jos hellekupoli, niin voi olla että vasta syksyllä pääsen aloittamaan uudelleen kuntoilun.

V i t u t t a a.

Suomeksi.

Säälittävä tekosyy. Aikaisin aamulla tai myöhään illalla liikkumaan.

Vierailija
57/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain kilpirauhasarvot kuntoon ei hellekään enää vaivaa.

Vierailija
58/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oh hyvä keli näytellä niitä tatuointeja, mars mammat pihalle.

Niin ja siellä se siiderillä marinoitu läski tirisee - avot, sano r y s s ä.

Vierailija
59/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, kuumuus on kauhua! Ei tarvitse kuin kävellä 50m päässä olevaan kauppaan niin olen läpimärkä hiestä. 

Laihduta.

Olen normaalipainoinen. Oliko vielä muita vinkkejä?

Mene lääkäriin sitten. Tuo ei ole normaalia.

Mieleesi ei juolahda, että lääkärissä on käyty mutta asialle ei kenties voi mitään? Itse kärsin useammasta sairaudesta, joita helle pahentaa. Ei sitä auta miuta kuin kestää. Tarpeeksi huonoon kuntoon kun menee, niin joutuu sairaalahoitoon useamman kerran kesässä.

ohis

Vierailija
60/283 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys, sielunsisareni :) Onneksi on muitakin jotka jaksaa nauttia lämmöstä ja kesästä :)

Jaksaa nauttia, joo. Jaksaisihan sitä, kun terveys kestäisi. Menkää toiseen keyjuun ilkeilemään senlin p**kapäät 😡😠

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme