Luoja että on huono ilma, kuuma
Koska taas tulee paremmat ilmat, viimeviikko oli hyvää keliä, 18-20 ja sopiva tuuli, sai olla ulkona. Nyt on auringossa 35 ja varjossa yli 25 eikä voi edes ulos mennä, ei tätä jaksa.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Näin on, kuumuus on kauhua! Ei tarvitse kuin kävellä 50m päässä olevaan kauppaan niin olen läpimärkä hiestä.
Laihduta.
Ihan täydellinen kesäsää. Voi kun tätä jatkuisi ympäri vuoden. Ei haittaakaan ettei pääse ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, kuumuus on kauhua! Ei tarvitse kuin kävellä 50m päässä olevaan kauppaan niin olen läpimärkä hiestä.
Laihduta.
Olen normaalipainoinen. Oliko vielä muita vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Mene lääkäriin sitten. Tuo ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Tää on NIIN ihanaa. Nautin sydämeni kyllyydestä.
Ihanaa kun voi mennä sisään ja ulos samoissa vaatteissa, ei tarvitse pukea eikä riisua.
Ihanaa kun voi olla talossa kaikki ovet auki ja lämmin tuuli puhaltaa talon läpi.
Ihanaa kun voi kattaa ruuan ulos ja siellä tarkenee syödä.
Ihanaa kun voi tehdä pihahommia kauniissa auringonpaisteessa eikä tarvitse pukea päälle kuorivaatteita, löysät puuvillavaatteet ja aurinkohattu oli tänään mattoja pestessä ja kukkapenkkejä kitkiessä.
Ihanaa kun yölläkin voi olla makkarin ikkunat ihan auki ja aamulla herää lintujen möykkään, satakieli taitaa vielä laulaa yöllä 🥰Joo, olen kesäihminen :)
Tervehdys, sielunsisareni :) Onneksi on muitakin jotka jaksaa nauttia lämmöstä ja kesästä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä vasta alussa. Tätä kauheutta vielä riittää pitkän aikaa. Itku pääsi kun katsoin sääennustetta.
Keskikesähän on jo viikon päästä. Juhannus = midsummer, kesäpäivän seisaus.
Sehän on vain juhannus ja kesäpäivän seisaus, silloinhan yleensä kesä vasta alkaa, vähän kuin talvi tammikuusta.
KESKIkesän juhla
Aivan ihana sää ja merituuli välillä viilentää sopivasti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Paljonko Cooperin testissä menee?
Pelkkä normaalipaino ei kerro mitään. Saatat olla silti liian painava omaan normaalipainoosi nähden. Kuntotasosi kertoisi enemmän, esimerkiksi juuri Cooper.
Vierailija kirjoitti:
Parin päivän päästä tulee sade. Mutta ei kylmä, valitettavasti.
Eikai kylmää ole talvellakaan, sehän on vaate kysymys, mutta kuuma on kesällä, pelkät boxerit jalassa ja tuntuu että kuolee kun huono olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä vasta alussa. Tätä kauheutta vielä riittää pitkän aikaa. Itku pääsi kun katsoin sääennustetta.
Keskikesähän on jo viikon päästä. Juhannus = midsummer, kesäpäivän seisaus.
Sehän on vain juhannus ja kesäpäivän seisaus, silloinhan yleensä kesä vasta alkaa, vähän kuin talvi tammikuusta.
KESKIkesän juhla
Niin, mutta lämpötilojen mukaan kesä alkaa vasta juhannuksesta. Olkoot vaikka kuinka keskikesän juhlallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Paljonko Cooperin testissä menee?
Pelkkä normaalipaino ei kerro mitään. Saatat olla silti liian painava omaan normaalipainoosi nähden. Kuntotasosi kertoisi enemmän, esimerkiksi juuri Cooper.
Cooperin testi kertoo juoksutekniikasta, ei välttämättä kunnosta. Minä uin 4 kilometriä tunnissa, yleensä tunnin kaks kerrallaan. Pyöräilen 200-500 km työviikkoina ja muutenkin urheilen. Cooperissa juoksin 2300 m, ja olm ihan kuollut. Vihaan juoksua, enkä ole koskaan harjoitellut sitä.
Läskeillä taas yksi tekosyy olla liikkumatta, liian kuuma :D No, menkää tarpeeksi aikaisin aamulla (eli tyyliin ennen klo 10) tai tarpeeksi myöhään illalla niin ei ole kuuma. Mutta niin, eihän se teille kelpaa kun sitten ei olisi tekosyytä :D
Käy sääliksi luontoa ja eläimiä. Kaikki alkaa jo kärsimään kuumuudesta ja kuivuudesta. Tämä ei ole hyvät juttu:(
Mua ei haittaa tämä ilma muuten, mutta asun 6. kerroksessa ja tästä asunnosta tulee kunnon pätsi. Aurinko paistaa koko päivän sisään, nukkuminen on melkein mahdotonta eikä mikään tunnu auttavan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt nautitaan helteestä, suut kiinni valittajat
Nautitaan? Akka valittaa kun ei ole aurinkorasvaa, ilman housuja ja paitaa koittaa sisällä ja varjossa olla, ei voi edes lenkillä käydä, kutisee ja kirvelee, nahka kuoriutuu pitkin selkää eikä nukuttuakaan saa kun on kuuma ja kipeäksi palanut. Koita vielä nauttia tästä.
Vierailija kirjoitti:
Läskeillä taas yksi tekosyy olla liikkumatta, liian kuuma :D No, menkää tarpeeksi aikaisin aamulla (eli tyyliin ennen klo 10) tai tarpeeksi myöhään illalla niin ei ole kuuma. Mutta niin, eihän se teille kelpaa kun sitten ei olisi tekosyytä :D
Vaikkei ole läski niin on vain kuuma ja huono olla. Ihmisten keleillä tulee ulkoiltua tuntikausia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi luontoa ja eläimiä. Kaikki alkaa jo kärsimään kuumuudesta ja kuivuudesta. Tämä ei ole hyvät juttu:(
Ootteko nyt valittajat jumalauta tosissanne? Pari lämmintä päivää ollut, todellakaan mistään kuivuudesta saati kuumuudesta ole tietoakaan.
Aah ihanaa, minunlaisia ihmisiä! Inhoan myös hellettä. Miten paino tähän liittyy? Olen laiha ja ihan yhtä tuskaa on liian kuuma sää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei ole läski niin on vain kuuma ja huono olla. Ihmisten keleillä tulee ulkoiltua tuntikausia päivässä.
Huomenna klo 6 on 14 astetta lämmintä. Siitä vain liikkumaan. Ja joo, todennäköisesti sieltä tulee joku tekosyy kun ei vaan pysty uluiullululuiuiulöului.
Missä on nyt 30 asteen helle?