Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön yksinäisyyteen

Vierailija
13.06.2020 |

Eihän se sitä korvaa tai auta pidemmän päälle.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, , hyvä selitys tuokin.

Noh,kai minä juon sitten yksinäisyyteen. 

Eli tuo hyväksyttyä.

Kohta hakeen bissee taas.

Vierailija
22/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, syöminen on minun päiväni kohokohta :/

Ap. Vastasit itsellesi.   Syö edelleen.  Vittuako se meille kuuluu. 😝😝😝😝😝😝😝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tiedät sen, niin syö terveellisemmin.

En voi, kun halannut täällä paskaa änkyttää. 

Vierailija
24/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tuli mullahi eilen nälkäiltyä pitkään ja sitten meni illassa skulaalevy, pussi sipsukoita ja muuta pikkusyntistä, sitten  tänään soosiulostus ja aloitetaan alusta puhdasoloisena. Soljakkana olen silti pysytellyt,  171 cm ja 71 kg suunnilleen. En harrasta bulimiaa enkä anoreksiaa, t äijä42

Vierailija
25/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, plus syön tyhjyyteen, masennukseen jne

Siinähän syö. Kiitos tiedosta 🤭

Vierailija
26/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kans samanlainen. Ei mitään sosiaalista elämää kun en oo edes töissä käyvä. Tulee syötyä sitten kaikenlaista paskaa ja aivan liikaa. Vaaka näyttää 140 ja ylikin jos rehellisiä ollaan. :(

Kun vaan muistat, että se ei suinkaan ole pysyvä olotila. Eli aina on mahdollisuus valita toisin tänäänkin sen suhteen mitä valitsee illaksi. Sitten huominen on kokonaan uusi päivä valita vaikka kaikki uusiksi. Tutkimusten mukaan 20 minuutin kävelylenkki per päivä alkaa jo tehdä kokonaan liikkumattomalle henkilölle positiivisia muutoksia. Et kyllä maininnut, ettet liikkuisi, mutta laitan sen tähän samaan. Vaikka ensin kolme kertaa viikossa ja sitten siitä joka päiväksi. Sitten kerta viikkoon 1 pidempi lenkki ja sitten 2 pidempää jne. Eikä tarvitse repiä itseään, voi tehdä nautinnon kautta :) 

Vierailija
27/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin stressiin ja sairaan/sekavan/epäterveen on off-suhteen aiheuttamaan ahdistukseen. 

Jossain vaiheessa olin melkein 20kg ylipainoinen :( ja huom siis ei niin että 20 kg ideaalipainosta vaan vähän alle 20kg yli vikan normaalin BMIn. Eli olo oli näin lyhyellä ihmisellä kyllä hyvin tukala, hengästyin töissä, hengästyin -yhä lyhenevillä- koiralenkeillä. 

Itselläni kaikki laihdutusyritykset kaatui perheen paineeseen, siihen tiukkaan kuuriluontoisuuteen ja siihen, että en hoitanut juurisyytä ja koko yritys kumpusi häpeästä tai jostain...

Minulla auttoi lopulta että viilensin välejä tiettyihin perheenjäseniin ja katkaisin kokonaan välit toisiin (esimerkiksi äiti ja äidinäiti), mikä siis minun kohdallani hyvin perusteltua. Kun sain sitä kautta tietyn epäterveen kuvion raukeamaan, näin aika äkkiä että ns. "parisuhteeni" on ihan pimeä kuvio, eikä kukaan itseään kunnioittava ihminen sellaista katsele ja tarvitse. 

Ihme kyllä, sitten ei enää työ stressannut ja elämäntapamuutos onnistui, ainakin aiempaan verrattuna, kuin itsekseen!

Toki kaikki käytännön näläntunteet, herkkuhimot, heikotukset ja väsymykset ja rasitukset jouduin käymään läpi, mutta nykyään terveen painon hoikemmalla laidalla, hyvässä kunnossa ja nautin elämästä, hyvästä ruuasta ja liikunnasta! Ja aiemmin en siis oikeasti edes nauttinut siitä syömisestä, enemmän se oli jotain ihan älytöntä ahmintaa ja "pakko". 

Yksi mikä on parantunut tosi paljon on unenlaatu. Varmasti koska liikun enemmän eikä koko ajan pyöri kaikki älytön ja ahdistava päässä. 

Vierailija
28/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaahas, , hyvä selitys tuokin.

Noh,kai minä juon sitten yksinäisyyteen. 

Eli tuo hyväksyttyä.

Kohta hakeen bissee taas.

Miten niin hyväksyttyä? Siitä ei ollut kyse. Totta se ainakin on, että moni juo yksinäisyyteen. Miksei siis myös söisi.

Vierailija
29/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sitä voi syyttää ihan mitä vaan siitä että syö liikaa. Yksinäisyyttä ym.

Itse myönnän ihan rehellisesti että syön liikaa, koska ruoka on vaan niin hyvää! Yksi suurimpia nautintoja elämässäni!

Pyrin kuitenkin siihen että arkena syön suht järkevästi. Viikonloppuisin ja lomalla voi sitten ottaa iisimmin hyvällä omallatunnolla.

Ei kai aloittaja mitään syyttänyt? Totesi vain, että hänen kohdallaan asia on niin.

Vierailija
30/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itketkö syödessäsi?

Vierailija
31/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin varmaan samoin mutta ei ole varaa syödä ees joka päivä kun olen näiden paskapäiden leikkausten kohde!

Vierailija
32/35 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos saa oman ajattelun ja mielikuvituksen toimimaan. Ja löytää uutta seuraa joka tasokasta. Jos väärä seura, ei kannata.

Vierailija
33/35 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olit mukana realitysarjassa satakiloiset siskokset.

Vierailija
34/35 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiapua on saatavilla.

Vierailija
35/35 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat?

Tuohan on hyvä, et ole yksin kun on läskit seuranasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi