Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ei halua viettää juhannusta yhdessä

Vierailija
13.06.2020 |

Onko tämä mielestänne normaalia? Ikää meillä molemmilla yli 30. Olen viimeiset neljä juhannusta viettänyt yksin, ja mielestäni olisi ollut mukava saunoa ja laittaa ruokaa yhdessä. Miehen mukaan olen tehnyt juhannuksesta turhan suuren numeron, ja hän kuittasi sen olevan vain yksi juhlapyhä muiden joukossa. Onko täällä muita, jotka joutuvat viettämään juhannuksen yksin?

Kommentit (263)

Vierailija
21/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia äijien iltaan.

Vierailija
22/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tämä provo on.

Ja huono sellainen.

Tuli entistä pahempi mieli, sillä tämä on minulle uusi tilanne. No ainakin tiedän, mitä vastauksista voi päätellä.

Ap

Miten se voi olla uus tilanne jos oot ollu viimeset neljä juhannusta yksin?

Nyt viimeistään jäit kiinni että on provo.

Et ees muista mitä palturia olet tarinoidu aikasemmin.

Hehhe hyvä vitsi.

Miehet on sikoja.

Kyllä se vaan niin on että naiset on erittäin katkeria jostain mitättömistä asioista eivätkä osaa jatkaa elämää eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuore tämä suhde on?

Yhteistä taivalta meillä on vasta pari vuotta. Mitään kriisejä ei ole tätä aikaisemmin ollut. Viime juhannuksen mies vietti vanhempiensa kanssa, ja tämä oli minulle ok. Olen introvertihkö ja tarvitsen paljon omaa aikaa, mutta masentaa viettää juhlapyhiä yksin. Mies on uhriutunut, ja minun tulisi hänen mukaansa ymmärtää tätä eronnutta kaveria. Ehdotin, jos miehen kaverit tulisivat meille, mutta tämä ei käy päinsä.

Ap

Vierailija
24/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo koska ap ei kertonut mitä miesystävä tekee, kohta tarinat iltapaskassa.

Hän on vuokrannut ystäviensä kanssa mökin. Naisia ei ole kutsuttu. Miehen paras ystävä erosi hiljattain.

Ap

Kauanko olette olleet yhdessä? Kyllä mä yhden juhannuksen erillään kestäisin suhteen alussa varsinkin, jos toinen haluaa mennä kavereidensa kanssa mökille.

Vierailija
25/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne mökille väkisin! Laahaat ittes sisään makuupussin kanssa, "tere!"

Eiku oikeesti, keksi jotain omaa tekemistä, nyt ja seuraavat kahdeksan viikonloppua. Ja sen jälkeen sulla on ehkä aikaa sille miehelle, jos sattuu vielä huvittamaan nähdä sitä.

Vierailija
26/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne halua tulla sen takia kun sun mielikuvitus ei anna periks. Mielikuvitusmies on ollu neljä edellistä juhannusta viettämässä ilman sua juhannusta mutta olette ollu kaksi vuotta yhdessä. Aikamoinen suhde. Yhtä juhannusta!

Vierailija
27/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman miehen kanssa yhdessä 25 vuotta, juhannuksia yhdessä 3 kpl. Mies haluaa olla mökillä, minä en. Mies voi mennä mökille, minun ei tarvitse.

Hyvässä parisuhteessa ei tarvitse tehdä kaikkea yhdessä tai olla ns. juhlapyhinä tietyn kaavan mukaan. Suhde voi olla varsin ns. vakava, vaikka yhdessä ei suunnitella jokaista viikonloppua.

Arvostan!

Vierailija
28/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne halua tulla sen takia kun sun mielikuvitus ei anna periks. Mielikuvitusmies on ollu neljä edellistä juhannusta viettämässä ilman sua juhannusta mutta olette ollu kaksi vuotta yhdessä. Aikamoinen suhde. Yhtä juhannusta!

Aikaisemmat kaksi juhannusta olin yksin sen vuoksi, että olin kaksi vuotta sinkkuna... Alkaa olla ikävä niitä aikoja.

Ap

Vierailija
29/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman miehen kanssa yhdessä 25 vuotta, juhannuksia yhdessä 3 kpl. Mies haluaa olla mökillä, minä en. Mies voi mennä mökille, minun ei tarvitse.

Hyvässä parisuhteessa ei tarvitse tehdä kaikkea yhdessä tai olla ns. juhlapyhinä tietyn kaavan mukaan. Suhde voi olla varsin ns. vakava, vaikka yhdessä ei suunnitella jokaista viikonloppua.

Kuulostaa teillä hyvin toimivalta ratkaisulta! Ehkä mies on oikeassa, ja olen tehnyt juhannuksesta turhan suuren numeron pääni sisällä.

Ap

Vierailija
30/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erojen yksi suurin syy, on juhlapyhät. Molemmat näkevät oman tavan viettää juhlapyhiä oikeaksi.

Vierailija
31/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erojen yksi suurin syy, on juhlapyhät. Molemmat näkevät oman tavan viettää juhlapyhiä oikeaksi.

Kieltämättä tämä on ensimmäinen kerta, kun mietin eroa.

Ap

Vierailija
32/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi tuo, niin se olisi ok ja lähtisin omien kavereiden kanssa jonnekin juhlistamaan juhannusta. En viitsisi kauan asiaa miettiä, vaan kehittelisin ystävien kanssa todella ihanan juhannuksen, jossa nauru raikaa, viini virtaa ja jossa olisi herkullisia yllätyksiä. En minä nyt hyvänen aika yksin jäisi, vaan viettäisin ikimuistoisen keskikesän juhlan.

Vierailija
33/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmat kaksi juhannusta olin yksin sen vuoksi, että olin kaksi vuotta sinkkuna... Alkaa olla ikävä niitä aikoja.

Ap

Vaikka olisit kuinka sinkkuna, niin kai sinulla on omia ystäviä? Vai onko mies ainoa ihminen elämässäsi? Miestä varmaan ahdistaa ihan älyttömästi roikkumisesi hänessä ja jatkuva syyllistäminen jos tämä hiemankin yrittää olla välillä ystäviensä kanssa. Mies kuulostaa normaalilta, mutta sinusta en tiedä ap.

Vierailija
34/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies sinua kohtaan paljon ymmärrystä jaa.

Ja koska ei halua viettää aikaa seurassasi, niin on selvää, ettei ole korviaan myöten rakastunut. Olet miehen mielestä ookoo, mutta et mitään ihmeellistä.

Vierailija
35/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin mitenkä ne aikasemmat kaksi sitte edes pitää liittää koko asiaan?

Sen takia että saisi asian kuulostamaan siltä että mies olisi vieläkin pahempi sika? Vai sen takia että yrität paikkailla huonoa provoa?

Kuka ensinnäkään käskee sun olla yksin juhannuksena? Miten sun yksinoleminen on jonku muun vastuulla?

Vierailija
36/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eroa heti!!

Olisi miehellekkin helpotus ja varmaan juhlivat kavereiden kanssa eroa sitte ihan kunnolla.

Saapahan viettää kunnon kesän ilman että joku takiainen roikkuu kokoajan kiinni ja syyllistää siitä että ei osaa itsenäisesti tehdä mitään ja kaikki tekeminen on vaan miehen vastuulla.

Vierailija
37/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vot kertoa, että sinä kunnioitat toisen tapaa viettää juhannusta ja toivot että puolisosi vastavuoroisesti kunnioittaisi sinun tapaa viettää juhannusta. Kummankaan tapa ei ole väärä, kysymys on toisen kunnioittamisesta.

Vierailija
38/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu joka ikinen juhannus ihan vaan kahdestaan ja kyllä sekin alkaa jo tympii. Nyt tulee neljäs juhannus yhessä. Joskus käyty baarissa ja tavattu siellä hänen tylsiä kavereitaan, joista saa vaan surkeen ulkopuolisen fiiliksen. Paljon mieluummin oisin jossain kavereiden kanssa, jos niitä olisi.

Vierailija
39/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä sen verran, että lomat ovat toinen suuri syy erota. Kummatkin kokevat omat lomanviettotapansa oikeaksi.

Vierailija
40/263 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalle haiseva provo...........

Mitä asiaa?

-Pertti Porvoosta