Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies näki minut ja lähti pois, ei tullut edes puhumaan?!

Vierailija
13.06.2020 |

Sovittiin siis tapaaminen ja hän ei saapunutkaan paikalle. Näin kyllä jonku etäisesti häntä muistuttavan tyypin kauempana, ja hän vaan kääntyi pois.

Oon hoikka ja mielestäni ihan hyvännäköinen. Ja vaikka en olisi kumpaakaan, niin tuollainen feidaaminen on äärimmäisen törkeää. Hän ei enää vastannut mun viesteihin.

Mistäköhän on kyse?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ei edes ole vielä paha. Pahinta on se kun mies osaa niin hyvin esittää umpi-ihastunutta, että päädyt sänkyyn hänen kanssaan ja heti seksin jälkeen ghostaa täysin. Ihmiset on kuvottavia.

Te naiset ootte niin helppoja. Ei ole ihme, että 100 panoa ei ole määrä eikä mikään nykypäivänä. Kasvonsa säilyttääkseen niistä pitää vaieta tai sitten brassailla.

Vierailija
22/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle käynyt samalla tavalla. Tämä henkilö katsoi vielä suoraan silmiin ja sanaakaan sanomatta poistui paikalta. En myös ymmärrä missä oli vika. Kuvat jotka itsestäni oli otettu olivat realistisia ja useampi on kehunut jopa paljon kauniimmaksi mitä kuvissa. En kuullut tämän jälkeen kyseisestä henkilöstä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasi ja todellisuus eivät kohdanneet.

Kohtasi kuitenkin siinä määrin että kauempaa tunnisti samaksi henkilöksi?

Sivusta ihmettelen

Tuo nyt ei ihan riitä että tunnistaa samaksi henkilöksi.

Ovatko naiset tottuneet pitämään itsestäänselvyytenä että ne kuvat ovat vähän epärealistisia?

Mua ei kiinnosta olivatko kuvani realistisia, vaan oon tosi hämmentynyt miten joku käyttäytyä noin.

Ap

Ehkä kannattaisi kiinnostaa, jos kerran aiot jatkaa komeiden ja suosittujen miesten kanssa treffamista.

Vierailija
24/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasi ja todellisuus eivät kohdanneet.

Kohtasi kuitenkin siinä määrin että kauempaa tunnisti samaksi henkilöksi?

Sivusta ihmettelen

Tuo nyt ei ihan riitä että tunnistaa samaksi henkilöksi.

Ovatko naiset tottuneet pitämään itsestäänselvyytenä että ne kuvat ovat vähän epärealistisia?

Mua ei kiinnosta olivatko kuvani realistisia, vaan oon tosi hämmentynyt miten joku käyttäytyä noin.

Ap

Ehkä kannattaisi kiinnostaa, jos kerran aiot jatkaa komeiden ja suosittujen miesten kanssa treffamista.

Mitä?? :D hän ei ollut komea ja vaikka olisikin, niin korvaako komeus KÄYTÖSTAVAT? En oikeasti ymmärrä sun pointtia.

Ap

Vierailija
25/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä periaatteen miehiä, jotka eivät koskaan tapaile naisia, jotka liikkuvat julkisesti sandaaleissa. Tuo virheesi käännytti miehen.

Tai ehkä sinulla ei olisi saanut olla lettikampausta. Se oli turn off.

Tai ehkä miehen mielestä naisen kuuluu käyttää kynsilakkaa ja sinulla ei ollut.

Syy voi olla ihan miten hullu tahansa, mutta se oli miehelle kynnyskysymys.

Vierailija
26/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on niitä periaatteen miehiä, jotka eivät koskaan tapaile naisia, jotka liikkuvat julkisesti sandaaleissa. Tuo virheesi käännytti miehen.

No hyi vit*u. Se juippi näki minut pelkkänä objektina.

Ap

Jos kiroilet netissä ja käytät sanaa juippi, niin en yhtään ihmettele, että mies tuli toisiin aatoksiin, ja hyvä niin.

Vierailija
27/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ymmärrettävää kun kääntyi pois, jos hiuksesi olivat nyt eriväriset kuin kuvassa.

Ihmiset luottavat kuviin todella lujasti ja odottavat näkevänsä samanlaisen ihmisen myös luonnossa.

On aivan omaa syytäsi, että kaveri ei halunnut sinua tavata.

Ja kyllä kai olit viestinnässä saanut hänestä tietyn kuvan kun uskalsit tapaamaan lähteä, jos hän vaikutti nössöltä tai epäkiinnostavalta, miksi sovit treffit ollenkaan.

Ei treffien epäonnistumine tosiaankaan ole aina miehen / miesten syy.

Syytä voi kaivella myös omasta itsestään!

Vierailija
28/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pösilö, siis todellakin!

Vierailija
29/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ap oli ylimeikattu minihameinen tyllerö.

Vierailija
30/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöjä miehiä on paljon liikenteessä. :D Joko vaan nössö, tai sit häpes itteensä ku olit niin hyvän näköinen TAI sitten on varattu ja viime hetkellä sit tuli "järkiin". :D noi on realistisimmat vaihtoehdot.

Vierailija
31/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moi. Niin meillä on treffit, tässä olen. En voinut olla huomaamatta, että sinulla on lettikampaus. Se on valitettavasti minulle kynnyskysymys. En voi mitenkään olla treffeillä lettipäisen naisen kanssa. Pahoittelen, mutta näin tällä kertaa. Hyvää kesää sinulle, moikataan jos törmätään!"

Vierailija
32/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kerran odotin treffejä stadissa yhdessä mestassa. Puhelimet soi joo oon täällä. Kaks naista tuli..käveli ohi,meni juttelee jollekin tyypille ja katosivat pois eikä puhelua enää kuulunu eikä mitään. Tajusin että toinen näistä piti olla treffiseuralainen mutta kuka tää kaveri oli??????? Ei kai sen ikäinen, samanikäinen kuin mä silloin mitään esiliinaa tarvinnu???? Hiukan nauratti koska en ole eilisen teereen poika. Mutta jäi kuitenkin vähän outo fiilis. Eli..mitä sitä noista ihmisistä tietää??? Jos helnen löytäää pitää pitää kii. Aika moni ihminen tuntuu olevan jollain lailla öh sekopäinen, pinnallinen, katkeroitunut, tai muuten vaan hukassa. En silti ymmärrä.

Vierailija
33/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee usein ennen treffejä pieni katumus etten haluaisikaan mennä treffeille. Johtuu mun omista ongelmista ja joskus deittiuupumuksesta. Luultavasti miehellä jotain tällaista..osaa voi myös liikaa jännittää. Tinder on ikävä paikka..

Vierailija
34/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli tosi paskamainen temppu. Onneksi mulla on hyvä itsetunto, mutta aika helposti tuollaiset kokemukset alkaa heikentämään sitä.

Ap

Vierailija
35/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samalla tavalla treffipalstatuttavuuden kanssa jokunen vuosi sitten. Oltiin viestitelty mukavia ja syvällisempiäkin pari viikkoa ja sitten sovittiin treffit erääseen kahvilaan Helsingissä. Odottelin ja odottelin siellä kahvilassa sovittuna aikana, katselin tarkkana kahvilan asiakkaita... Yksi vastasi suunnilleen sitä kuvaa, jonka olin treffipalstamiehestä saanut (hänellä oli hieman epäselvä profiilikuva ja minä en ollut laittanut kuvaani palstalle), mutta se mies häipyi jonnekin nopeasti. Laitoin hänelle muutamaa tuntia myöhemmin viestin, että mitähän nyt tapahtui, kun ei tavattukaan, mutta vastausta en koskaan saanut. Ja siis olen varsin ok näköinen nainen - kun kerroin ystävälleni tuosta tapauksesta parin päivän kuluttua, hänen spontaani reaktionsa oli: "Mikä p*skahousu se oikein oli? Eihän nyt kukaan täysjärkinen mies ignooraa sua ulkonäön perusteella eikä muutenkaan!!"

Eihän sitä kuitenkaan voi tietää, millaiset odotukset toisella kenties on.

Vierailija
36/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tyyli/ulkonäkä livenä ei miellyttänyt. Ihsn törkeä ja paskahousumainen temppu silti. Toivon hänelle kukkeita syyliä alapäähän ja kivuliaat peräpukamat.

Miksi toivot pahaa toiselle henkilölle tuntematta asian taustoja? Itsekin olen lähtenyt tervehtimättä pois tinder-tapaamiselta, kun naisen ulkonäkö ei ole ollut omaan silmääni ollenkaan sitä, mitä sen piti olla kuvien perusteella. Valehtelijat eivät ansaitse tervehdystä tai mitään iloista tai kasuaalia tutustumisnormeja noudattavia eleitä. Onko niin vaikea ymmärtää, että myös miehet panostavat treffeille, ja valehdellut kuvat saavat kovan pettymyksen aikaan. Ja sinä naiivi olmi kehtaat kirota tuntemattoman henkilön tämän oikeutetun käytöksen vuoksi. Häpeä, jos osaat.

Vierailija
37/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaan ettisi miehiä omalta tasoltaan, niin ei kävisi noin.

Vierailija
38/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettei sun tarvinnut edes kohdata noin typerää tyyppiä. Inhottavaa. Inhoan nykyajan deittailua.

Vierailija
39/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran häipynyt, ennenkuin treffikumppani edes tuli paikalle. Olin vaan niin hermostunut ja sitten tuli vielä huonoja uutisia tekstiviestinä, ihan muihin asioihin liittyviä.

Pyysin anteeksi, muttemme yrittäneet toista kohtaamista.

Vierailija
40/42 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tyyli/ulkonäkä livenä ei miellyttänyt. Ihsn törkeä ja paskahousumainen temppu silti. Toivon hänelle kukkeita syyliä alapäähän ja kivuliaat peräpukamat.

Miksi toivot pahaa toiselle henkilölle tuntematta asian taustoja? Itsekin olen lähtenyt tervehtimättä pois tinder-tapaamiselta, kun naisen ulkonäkö ei ole ollut omaan silmääni ollenkaan sitä, mitä sen piti olla kuvien perusteella. Valehtelijat eivät ansaitse tervehdystä tai mitään iloista tai kasuaalia tutustumisnormeja noudattavia eleitä. Onko niin vaikea ymmärtää, että myös miehet panostavat treffeille, ja valehdellut kuvat saavat kovan pettymyksen aikaan. Ja sinä naiivi olmi kehtaat kirota tuntemattoman henkilön tämän oikeutetun käytöksen vuoksi. Häpeä, jos osaat.

Miksi oot ollut noin runkkari? Ovatko he sitten olleet räikeästi erilaisia, esim. vanhempia tai keho selvästi erilainen kuin kuvissa? Jos ei, niin miksi oot noin pöljä ja vastenmielinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi