Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen loukkaantuu, jos en halua olla friendzonella?

Vierailija
13.06.2020 |

Miksi nainen loukkaantuu, jos hän päättää friendzonettaa, mutta en halua olla hänen "kaverinsa", niin miksi siitä tulee draamaa, jos en halua olla kaveri tai jatkaa muullakaan tavalla?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap, suhtautuisin asiaan taas aivan eri tavalla: "Ok, kirpaisee, ettei nainen ollut kiinnostunut enemmästä. Mutta onneksi olin jo osoittanut hänelle olevani hauska, mukava tyyppi, jonka hän haluaa pitää kuitenkin kaverina. Minulla on siis yksi kaveri lisää. Sillä kaverilla on paljon kavereita, joita en vielä tunne, mutta joihin voin hänen kauttaan tutustua. Myös naisia. Ehkä tutustun johonkin heistä ja kiinnostus herää molemmin puolin. Ja vaikka ei, niin aina, ihan aina uudet kaverit ovat tervetulleita."

Mutta ap valitsee mieluummin jatkaa yksin betonikuutiossaan Tinderiä swaippailemalla.

Ei, ei ja vielä kerran ei. Tollanen "friendzonetettu" mies ei koskaan tule kuulumaan naisen "a-luokan" kavereihin vaan on siellä mappi ö:ssä varalla, jos vaikka tarvitsee apua muuttoon, tai muuhun mieshommaan. Ei puhettakaan, että sitä ö-mapetettua "kaveria" kutsuttaisiin kaveriporukan illanistujaisiin tai baarireissuille. Ei nainen esittele tätä miestä muille kavereilleen ainakaan niille naispuoleisille. Kamalaa siinähän voi menettää tämän betaorbiterin sille toiselle naiselle ja tadaa ei enää tämän orbiterin ilmaisia palveluksia minulle. 

Vierailija
62/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menetti terapeuttinsa. Kyllähän se harmittaa kun ei saa kaikkea mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aina tämä naisten jankkaaminen siitä, että ystävyys on vastavuoroinen ja kyllä naisetkin jeesaa. Se on vaan jännä juttu, että naisten "jeesaaminen" on lähinnä sellaista jossa tarjotaan muka kuuntelevat olkapää ja oma seura...silloin kun naiselle sopii. Ei mitään konkreettista.

Miehiltä taas pyydetään muuttoapua, remonttiapua, autokyytejä, mukaan rientoihin jakamaan kustannuksia (mutta ei mitään muuta)...

Vastasin tähän, mutta viestini katosi. Kuulostaa todellisuudesta vieraantuneelta tuollainen, että "kaverimiehet remontoivat ilmaiseksi naisen talon". Itse ainakaan en vaivaisi kavereita (miehiä tai naisia) millään remonteilla tai muutoilla - niihin palkataan ammattilainen tai muuttofirma. Jotain pikkuremontteja (kuten seinien maalaus) varten voin kysyä avuksi korkeintaan veljeä, isää tai äitiä. Ja samoin autokyytejä olen pyytänyt vain vanhemmiltani. Muuten kuljen (autottomana) julkisilla - tai taksilla. Kavereita kutsutaan kyllä rientoihin, mutta ei kuluja jakamaan, vaan ihan vaan viettämään aikaa yhdessä.

Väittäisin että tuo sinun kuvaamasi ei ole mikään normaalikäytäntö. Sitä paitsi isolla osalla naisista on auto, joten ei autokyytiä varten tarvitse mitään miespuolista kaveria saada paikalle. Välillä en ihan tajua, missä todellisuudessa jotkut elävät.

Vierailija
64/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmitti kun tykkäsi sinusta kaverina ja ymmärsi että hän ei kiinnostanut sinua ihmisenä, vain panona. 464

muuta pano kumppaniksi niin saatat olla oikeilla jäljillä.

Naiset ehkä tykkää roikkua ihmisissä joita ne ei voi saada, mutta miehet ei 

Joko ihminen on kiinnostava ja merkityksellinen tai se ei ole. Hyviä ihmissuhteita on harvassa, pimppaa voi saada mistä vaan.

Jos on rakastunut toiseen, eikä se saa vastakaikua, on järkevämpää poistua takavasemmalle.

Vai jäävätkö naiset pyörimään heidät dumpanneen exänsä jalkoihin siinä tilanteessa että naisella riitti vielä rakkautta mutta miestä ei enää kiinnostanut?

En vertaisi ei alkanutta suhdetta ja pidempään kestänyttä suhdetta tisiinsa, mutta joo. oletuksena että molemmat pitävät toisistaan, eikä ketään ole petetty tms. niin kaverivälit voi ihan hyvin säilyttää. Oudompaa on alkaa esittää ettei ole moista hyypiötä koskaan tuntenutkaan.

Voi säilyttää, mutta toisaalta en näkisi siihen tuollaisessa tilanteessa yhtään mitään syytä. Jos en saa siltä ihmissuhteelta mitä haluan, olen mieluummin kokonaan ilman. Ei tarvi mitään säälimoikkailujakaan sitten, vaan pyyhin sen ihmisen kokonaan pois elämästäni.

Vierailija
65/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aina tämä naisten jankkaaminen siitä, että ystävyys on vastavuoroinen ja kyllä naisetkin jeesaa. Se on vaan jännä juttu, että naisten "jeesaaminen" on lähinnä sellaista jossa tarjotaan muka kuuntelevat olkapää ja oma seura...silloin kun naiselle sopii. Ei mitään konkreettista.

Miehiltä taas pyydetään muuttoapua, remonttiapua, autokyytejä, mukaan rientoihin jakamaan kustannuksia (mutta ei mitään muuta)...

Vastasin tähän, mutta viestini katosi. Kuulostaa todellisuudesta vieraantuneelta tuollainen, että "kaverimiehet remontoivat ilmaiseksi naisen talon". Itse ainakaan en vaivaisi kavereita (miehiä tai naisia) millään remonteilla tai muutoilla - niihin palkataan ammattilainen tai muuttofirma. Jotain pikkuremontteja (kuten seinien maalaus) varten voin kysyä avuksi korkeintaan veljeä, isää tai äitiä. Ja samoin autokyytejä olen pyytänyt vain vanhemmiltani. Muuten kuljen (autottomana) julkisilla - tai taksilla. Kavereita kutsutaan kyllä rientoihin, mutta ei kuluja jakamaan, vaan ihan vaan viettämään aikaa yhdessä.

Väittäisin että tuo sinun kuvaamasi ei ole mikään normaalikäytäntö. Sitä paitsi isolla osalla naisista on auto, joten ei autokyytiä varten tarvitse mitään miespuolista kaveria saada paikalle. Välillä en ihan tajua, missä todellisuudessa jotkut elävät.

Kaupungin vuokra-asunnossa ilman mitään ihmiskontakteja. Ja ilman sitä autoa joka nyt on oikeassa elämässä käytännössä lähes kaikilla täysi-ikäisillä niin miehillä kuin naisillakin.

Vierailija
66/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi höpö höpö. Hoidan naispuolisen kaverini kissaa kun hän on lomalla, olen tulostanut hänelle kun hänen printteri hajosi kriittisessä kohtaa, olen lainannut työkaluja jne. Ja vastaavasti itse saanut apua kaverilta. Mutta nää palstamiehet ei kykene kuvittelemaan mitä vastavuoroinen apu voi olla silloin kun ihmisellä on elämä ja tapahtuu muutakin kuin vauvapalstailua, pelaamista ja päihteiden käyttöä.

Vierailija
67/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin vuokra-asunnossa ilman mitään ihmiskontakteja. Ja ilman sitä autoa joka nyt on oikeassa elämässä käytännössä lähes kaikilla täysi-ikäisillä niin miehillä kuin naisillakin.

Auto on tosiaan hyvin monella, PAITSI Helsingissä. Omassa tuttavapiirissäni lähinnä perheellisillä on autoja, sinkut ja pariskunnat voivat yhtä hyvin pärjätä ilman.

Vierailija
68/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaahan se egon päälle, kun mies ei halua olla "varalla" oleva betaorbiter. Teet ihan oikein ja jokaisen miehen pitäisi tehdä samoin. 

En tiedä muista, mutta minulle frienzonettamani mies ei ole koskaan mikään varavaihtoehto. Kun olen friendzonettanut, sieltä ei ole paluuta, vaikka eroaisin seurustelukumppanini kanssa. Friendzonelle päädytään siksi, että et ole romanttinen vaihtoehto. Kaveripohjalta alkanut juttu voi edetä romanttiseksi, mutta ei koskaan sen jälkeen, kun olen päättänyt friendzonettaa. Ei kiinnosta, vaikka hankkisit kirurgin leuan ja miljoonaomaisuuden.

Voin silti arvostaa, mitä sulla on pään sisällä, ja mitä sieltä tulee ulos. Jos et kykene samaan, tai jos tunteesi ovat liian raskaat kantaa, voit mennä.

Vierailija
69/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvitteli saavansa sinusta ilmaisen apulaisen remontteihin, muuttoihin yms.

Vierailija
70/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaahan se egon päälle, kun mies ei halua olla "varalla" oleva betaorbiter. Teet ihan oikein ja jokaisen miehen pitäisi tehdä samoin. 

En tiedä muista, mutta minulle frienzonettamani mies ei ole koskaan mikään varavaihtoehto. Kun olen friendzonettanut, sieltä ei ole paluuta, vaikka eroaisin seurustelukumppanini kanssa. Friendzonelle päädytään siksi, että et ole romanttinen vaihtoehto. Kaveripohjalta alkanut juttu voi edetä romanttiseksi, mutta ei koskaan sen jälkeen, kun olen päättänyt friendzonettaa. Ei kiinnosta, vaikka hankkisit kirurgin leuan ja miljoonaomaisuuden.

Voin silti arvostaa, mitä sulla on pään sisällä, ja mitä sieltä tulee ulos. Jos et kykene samaan, tai jos tunteesi ovat liian raskaat kantaa, voit mennä.

Juu se on netissä helppoa sanoa noin. Käytännössä irl jos noin kävisi olisit samantien poistamassa friendzonettamasi miehen friendzonelta.

Vierailija
71/71 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu se on netissä helppoa sanoa noin. Käytännössä irl jos noin kävisi olisit samantien poistamassa friendzonettamasi miehen friendzonelta.

Friendzone on kyllä itsessäänkin jotenkin harhainen termi. Ihan kuin oletus olisi, että kaikki ihmiset ovat automaattisesti jotain potentiaalisia romanttisia kumppaneita.

Useimmille kai se on niin päin, että kaikki ihmiset ovat lähtökohtaisesti "friendzonella", paitsi jos jostakin yksilöstä sitten erikseen kiinnostuu romanttisesti. Siksi termi "friendzonettaminen" kuulostaa aivan älyttömältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi