Apua, mikä minulla on? Todella huono olo!
Heräsin aamulla aivan järkyttävään oloon. Vuosiin ei ole ollut tällaista pahoinvointia, että tuntuu hetkenä minä hyvänsä tulevan yli laidan. Join heti pari lasia vettä ja ihan 1 % ehkä helpotti. Nyt olen odottanut noin tunnin ja olo on vieläkin ihan kauhea. En keksi mitä voisi olla. Salmonella? Muita oireita ei ole eikä liity tunnepuoleen mitenkään.
Kommentit (26)
Anna oksennuksen tulla kerran-pari. Jos johtuu sopimattomasta ruuasta niin sillä helpottaa. Ja toisena voisi olla tuo suolavajaus. Jos olet nyt aamulla juonut litran pelkkää vettä niin se vaan pahentaa tätä vajausta.
Nyt on pakko laittaa kännykkä hetkeksi pois. Alkaa näkyä lumisadetta. Kiitos kaikille vastauksista. Ei kai tässä voi muuta kuin levätä ja toivoa, että menee mahdollisimman pian ohi. Ehkei koskaan edes selviä mistä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali vatsatauti.
Olisiko? On ainoastaan huono olo eikä mitään tunnetta siitä, mikä voisi helpottaa oloa. Ei vaikuta menevän ohi. En tule kestämään tätä montaa tuntia. Juuri nukkuneena ei väsytäkään yhtään, että voisi edes nukkua tämän ohi. Toivottavasti tämä menee ohi. Nyt ei siltä tunnu.
Jaaritteluun tuhlaamanasi aikana olisit soittanut jo kymmeneen kertaan terveysneuvontaan ja selvittänyt asian.
Ihmeen kauan jaksoitkin kirjoitella ottaen kuvailemasi oireet huomiooon.
Migreeni saattaa tulla joskus ilman päänsärkyä, ja siihen liittyvä pahoinvointi on juuri tuollaista.
Olen liikkunut normaalisti eilen. Tämän jälkeen olen vielä syönyt suolapitoista ruokaa.